http://forum.fok.nl/topic/1077449quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:46 schreef Zeroku het volgende:
Als je dacht dat het niet lachwekkender kon.
Ik lees hier weleens mee.quote:
Eerst wordt tegen mij gezegd 'niet overal mee bemoeien', daarna wordt er wel verwezen naar iemand anders zijn antwoordquote:Op zondag 23 mei 2010 22:58 schreef Biogarde het volgende:
Zero, kap eens. Posts zijn weg omdat SC. En of Ren dat nou zegt of Sinterklaas, het maakt allemaal niet uit. Ze heeft aangegeven dat het eerder gegeven antwoord van Jotcha klopt en dan is het klaar. Ze hoeft je niet in viervoud te vertellen waarom, wat en hoe.
[..]
Ik lees hier weleens mee.
Ik zie alleen jou in dit topic verwijzen naar van alles en nog wat. Het is bijna of je omdat je je zin niet gekregen hebt eerder dan maar gaat zitten azijnzeiken om zo toch je gram te halen. En dat is nu ook het geval over dat topic.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst wordt tegen mij gezegd 'niet overal mee bemoeien', daarna wordt er wel verwezen naar iemand anders zijn antwoord. Ik vraag over die post die verwijdert wordt, en zij verwijst meteen naar jullie. Zou wat zijn als iedere mod dat ging doen.
Om daarna maar posts te gaan verwijderen en te editen is wel weer de makkelijkste uitweg.
Neuh, heeft weinig met mijn zin niet krijgen te maken. Waar het wel overgaat is wat ik net heb gepost, en iets wat niet hier gepost hoeft te worden.quote:Ik zie alleen jou in dit topic verwijzen naar van alles en nog wat. Het is bijna of je omdat je je zin niet gekregen hebt eerder dan maar gaat zitten azijnzeiken om zo toch je gram te halen. En dat is nu ook het geval over dat topic.
Wat ik heb gepost, was allerminst iemand de grond intrappen. Heb daar in de omgeving genoeg gezever mee gehad om dat niet te doen.quote:Je kan het ook waarderen dat dergelijke topics worden vrijgehouden van SC en ander gespuis. Stel nou dat jij de grond in werd getrapt nav je foto, mag ze dan we verwijderen?
Mwa, de vorige keer was het een soortgelijke vraag en daar was het antwoord ook zo minimaal, dusja. Het melden heeft in principe niet eens zin.quote:Stop eens met je iedere keer hier te melden, want het voegt 0 toe en komt alleen maar zeikerig en trollerig over. Best als je iets hebt en dat opgelost wil zien, maar je hoeft je niet te melden om het melden.
Lees nou even goed Zero, het gaat niet over jou. Ik bedoel het algemeen wat dat bashen betreft.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh, heeft weinig met mijn zin niet krijgen te maken. Waar het wel overgaat is wat ik net heb gepost, en iets wat niet hier gepost hoeft te worden.
[..]
Wat ik heb gepost, was allerminst iemand de grond intrappen. Heb daar in de omgeving genoeg gezever mee gehad om dat niet te doen.
[..]
Mwa, de vorige keer was het een soortgelijke vraag en daar was het antwoord ook zo minimaal, dusja. Het melden heeft in principe niet eens zin.
Klopt helemaal. Maar, er stond een post over en WoW character. Goed dat was, SC. Die andere post, weet ik serieus niet meer wat dat was. En daarover vroeg ik me dus af wat dat was. Het gaat me ook niet zozeer om die verwijderde post. Het gaat mij erom dat hier ook al geen normaal antwoord werd gegeven. Nu vraag ik weer iets, en wordt er weer zo gereageerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lees nou even goed Zero, het gaat niet over jou. Ik bedoel het algemeen wat dat bashen betreft.
Je tilt er iets te zwaar aan en je ziet dingen die er niet zijn. Neemt niet weg dat ik je een leuke dude vind die zich net zo goed inzet voor FOK!, maar soms moet je je even neerleggen bij hetgeen er gaande is. Ook mods krijgen van ons hun opdrachten en die voeren zij uit. En als dat verwijderen is van SC in een foto-topic, dan gaan we daar niet over klepzeiken met z'n allen. Want niemand blijft het leuk vinden wanneer dergelijke topics volstaan met SC.
En natuurlijk, er is best ruimte voor een dolletje of een beetje geklep, maar zolang men niet inziet dat dat geen vrijbrief is om het overal en altijd maar te doen, gaan dingen even minder soepel en moet je het even doen met de orde van de dag/week/maand.
Wie?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt Zeruko jongen, ga even ergens anders huilen ofzo.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt Zeruko jongen, ga even ergens anders huilen ofzo.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
je hoeft je niet overal mee te bemoeien![]()
Je zou mod moeten worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, jij ook niet, dus ga weg.
[..]
Ja, dinges weet je wel!!
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij vooral niet Zeroku. Nu weer FB yay.
Vond het wel oké hier passen. Maar hij is bijna dicht, dus om hem nou nog ergens anders heen te schoppen is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:23 schreef Smijn. het volgende:
Okselhaar bij mannen, scheren of niet? Dit vind ik niet echt iets voor PUB.
Nee, oke. Ik had niet gelet op het aantal pagina's. Maar vond het meer iets voor LIF.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vond het wel oké hier passen. Maar hij is bijna dicht, dus om hem nou nog ergens anders heen te schoppen is ook weer zoiets.
Ook zijn pubers toch zeker wel bezig met lichaamshaar.
Ik laat hem open.
opgelostquote:
Wie heeft wat gedaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:55 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet niet wie het gedaan heeft, maar thanks
Stond een topic, met foto's. Die heeft remlof verwijdert.quote:
Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stond een topic, met foto's. Die heeft remlof verwijdert.
quote:
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, fijn dat je het hier even komt melden dan.
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist, zoals je kon lezen, niet wie het had gedaan. En aangezien het in PUB was paste het mooi in FB dacht ik.
Oké.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dacht je goed, ik bedankte je alleen maar.
Wil je die PI eens wegdoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal.
Geachte heer R,quote:
je moet je gewoon gedragen zeikwijf anders ga je maar lekker op sugababes forum de blitsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Olep het volgende:
Ik vind de haat naar mij toe toch wel een beetje overdreven.
Ik zie dat S-F overstapt, maak even een kort topic aan (ja, dat kan ook via een pm) en dan is het klaar.
Maar ik krijg direct weer Snakey achter mij aan met de melding dat de volgende een weekend buiten mag spelen.
Dit is het eerste topic dat ik open in een lange tijd, bagger ook niet echt, volgens mij, en dan toch moet ik zo aangesproken worden?
Bij deze gefeliciteerd, S-F.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Wasmachinemann het volgende:
Gezeik met me vader :r
Sluiten of anders vermoord ik je RenRen!
quote:Mail maar als je denkt dat je wel wat toe kan voegen aan Fok! Maar doe geen poging de eerstvolgende 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |