quote:
HOMOquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef hornage het volgende:
ik scheer al jaren mijn okselhaar. Is zeker 's zomers toch heel wat frisser
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scherenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Conclusie, homo's zijn eigenlijk dus veel leuker?
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers.
*rijkt een schaar aan*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scheren![]()
Daar doelde ik niet op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scheren![]()
Van weggeschoren haren ga je typen als een mongool, zo te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef Tonie- het volgende:
gewoon kort sscheren! geen gezijk die lange haren onder de armen zijn smerig man! kijk maar eens goed... :S
Nee, ik ben daar niet jaloers op. Wat maakt het trouwens uit dat homo's aantrekkelijker voor jullie zijn. Die zoeken meisjes als jou toch niet op.. dan zit jij vét met hem te flirten.. gaat ie opeens met je broer zoenen , leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Homo's zijn vaak ook aantrekkelijker. Zijn jullie dáár soms jaloers op?
Okay, als het er zo uit ziet is het vies, maar dat is gewoon enormous dicht behaard, kruller erbij en je kan het modeleren.quote:
Kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar niet jaloers op. Wat maakt het trouwens uit dat homo's aantrekkelijker voor jullie zijn. Die zoeken meisjes als jou toch niet op.. dan zit jij vét met hem te flirten.. gaat ie opeens met je broer zoenen , leuk![]()
ach ja het is persoonlijke verzorging maar ja.... je hebt van die boeren *kuch*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Van weggeschoren haren ga je typen als een mongool, zo te zien.
Hoe vaak doe je het dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het jeukt altijd als ik t doe, iemand tips? (behalve de opmerking wassen)
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het jeukt altijd als ik t doe, iemand tips? (behalve de opmerking wassen)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeld![]()
HAAAAAAARSEN mietjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ja óf elke dag.
Zodat je geen stoppeltjes krijgt die beginnen te jeuken.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeld![]()
No wayquote:
ken je genoeg homo's?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Boombastic het volgende:
Waarom niet, waarom ben ja dan een homo? Ik ken genoeg homo waarbij alles er nog zit.
Zelf heb ik niet zo veel last van okselhaar, dus ik mag van geluk spreken:P
jaloers om wat, omdat homo's met hun scheermesje paar keer langs hun oksels gaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Conclusie, homo's zijn eigenlijk dus veel leuker?
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers.
Met stoppels die dan komen schijnt het irritant te zijn en juist meer zweterigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef Tonie- het volgende:
gewoon kort sscheren! geen gezijk die lange haren onder de armen zijn smerig man! kijk maar eens goed... :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |