quote:
HOMOquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef hornage het volgende:
ik scheer al jaren mijn okselhaar. Is zeker 's zomers toch heel wat frisser
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scherenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Conclusie, homo's zijn eigenlijk dus veel leuker?
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers.
*rijkt een schaar aan*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scheren![]()
Daar doelde ik niet op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Van weggeschoren haren ga je typen als een mongool, zo te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef Tonie- het volgende:
gewoon kort sscheren! geen gezijk die lange haren onder de armen zijn smerig man! kijk maar eens goed... :S
Nee, ik ben daar niet jaloers op. Wat maakt het trouwens uit dat homo's aantrekkelijker voor jullie zijn. Die zoeken meisjes als jou toch niet op.. dan zit jij vét met hem te flirten.. gaat ie opeens met je broer zoenen , leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Homo's zijn vaak ook aantrekkelijker. Zijn jullie dáár soms jaloers op?
Okay, als het er zo uit ziet is het vies, maar dat is gewoon enormous dicht behaard, kruller erbij en je kan het modeleren.quote:
Kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar niet jaloers op. Wat maakt het trouwens uit dat homo's aantrekkelijker voor jullie zijn. Die zoeken meisjes als jou toch niet op.. dan zit jij vét met hem te flirten.. gaat ie opeens met je broer zoenen , leuk![]()
ach ja het is persoonlijke verzorging maar ja.... je hebt van die boeren *kuch*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Van weggeschoren haren ga je typen als een mongool, zo te zien.
Hoe vaak doe je het dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het jeukt altijd als ik t doe, iemand tips? (behalve de opmerking wassen)
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het jeukt altijd als ik t doe, iemand tips? (behalve de opmerking wassen)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeld![]()
HAAAAAAARSEN mietjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ja ķf elke dag.
Zodat je geen stoppeltjes krijgt die beginnen te jeuken.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeld![]()
No wayquote:
ken je genoeg homo's?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Boombastic het volgende:
Waarom niet, waarom ben ja dan een homo? Ik ken genoeg homo waarbij alles er nog zit.
Zelf heb ik niet zo veel last van okselhaar, dus ik mag van geluk spreken:P
jaloers om wat, omdat homo's met hun scheermesje paar keer langs hun oksels gaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Conclusie, homo's zijn eigenlijk dus veel leuker?
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers.
Met stoppels die dan komen schijnt het irritant te zijn en juist meer zweterigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef Tonie- het volgende:
gewoon kort sscheren! geen gezijk die lange haren onder de armen zijn smerig man! kijk maar eens goed... :S
Beter een plak shaq dan kruimeltjes motquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef Nosh het volgende:
Ik knip het een beetje bij, anders krijg je zo'n plak shag onder je oksel.
Geen succes.
behalve je avatar danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef Gwendolyn het volgende:
Alles eraf!
Er is niets zo ranzig dan okselhaar![]()
![]()
Watjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ken je genoeg homo's?![]()
stay away from me![]()
Homoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Boombastic het volgende:
[..]
WatjeHomos zijn ook gewoon mensen, en zelf ben ik geen homo.
Homos zijn aardige mensen en zijn heel vaak vriendelijker dan de gewone man![]()
Loserquote:
jesus.. stel je aan, het was een sarcastisch grapjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Boombastic het volgende:
[..]
LoserWat zou je doen als je vader of je best vriend homo was, zou je dan de vrienschap verbreken
![]()
Niet iedereen kan het waarderen. Denk aan je medemensch. Jouw reactie getuigt niet van veel inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jesus.. stel je aan, het was een sarcastisch grapje
Onee wacht, dit is PUB. Ik verwacht ook niet andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef PICHT het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het waarderen. Denk aan je medemensch. Jouw reactie getuigt niet van veel inlevingsvermogen.
Tering, jou avatar is lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Onee wacht, dit is PUB. Ik verwacht ook niet anders
als mijn vader homo was zou ik er serieus over na gaan denken hoe ik op de wereld gekomen benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Boombastic het volgende:
[..]
LoserWat zou je doen als je vader of je best vriend homo was, zou je dan de vrienschap verbreken
![]()
OT: ik knip het trouwens alleen maar bij, ik scheer het soms helemaal weg als ik niet lui ben![]()
Vreemd gegaan met een vrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
als mijn vader homo was zou ik er serieus over na gaan denken hoe ik op de wereld gekomen ben
De rest is bij mij ook een aanfluitingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef Paullus_N het volgende:
knip het zodat het bijpassend is bij de rest van de lichaamsbeharing
ik treed niet in details uit respect voor mensen met weinig haar en die daar niet blij mee zijn.. need i say more?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:04 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
De rest is bij mij ook een aanfluiting
Die vier haartjes op mijn borstkas scheer ik ook weg... mijn schaamhaar laat ik wel zitten tegenwoordig maar dat komt ook bij lange na niet boven de riem uit.
Alleen op mijn hoofd heb ik een bos haar om te compenseren
Wat een onzin. Je bent homo als je op jongens valt, niet als je toevallig je oksel-, borst-, schaam- of ander haar bijhoudt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
wat een gedoe, stelletje homofoben! vrouwen hebben ook haar.. zijn ook niet ineens man omdat er haar groeit! haar bijhouden is respect hebben voor je eigen lijf.
Respect! pijn is fijn en die grapjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:14 schreef Mtijn het volgende:
Als je dat haar weg wil hebben, wees dan een vent en gebruik duct tape
Jeuk is leuk, bloed is goed en de rest ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Respect! pijn is fijn en die grapjes
bloed moet bij mijn weten.. is er meer dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Jeuk is leuk, bloed is goed en de rest ben ik vergeten.
Jouw meisjes hebben misschien haar op rare plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
wat een gedoe, stelletje homofoben! vrouwen hebben ook haar.. zijn ook niet ineens man omdat er haar groeit! haar bijhouden is respect hebben voor je eigen lijf.
ik ben idd speciaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jouw meisjes hebben misschien haar op rare plaatsen.
Maar onze niet.![]()
???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
haar bijhouden is respect hebben voor je eigen lijf.
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef BigBadPete het volgende:
|Er gaat niets boven een sabbelende vrouwenmond aan je okselhaar, terwijl je ondertussen een sigaartje rookt.
Vrouwen met okselhaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
???
Het is dat mijn werkgever wil dat ik er fatsoenlijk uit zie.
anders zou ik nieteens naar de kapper gaan.
scheren doe ik niet, ook mijn baard en snor niet.
als het haar daar niet hoort had er er maar niet moeten groeien.
wat een onzin wel of niet scheren.
gewoon alles laten groeien.
bijknippen ???quote:
quote:
Bijna, als je op het zelfde geslacht valt ben je homo. Maar omdat het hier over scheren bij mannen gaat klopt het wel ongeveer ja...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent homo als je op jongens valt, niet als je toevallig je oksel-, borst-, schaam- of ander haar bijhoudt.
Kijk dan hier eens:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik heb zelf geloof ik een fobie tegen haar. Behalve het tegen het haar op mijn hoofd uiteraard.
De rest yuck bah en bleh.
Spammerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kijk dan hier eens:
http://www.antihaar.nl![]()
Ik heb het bekeken. Maar ik word er niet opgewonden vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar kijk dan eens, is echt leuk en glad.![]()
Ja goor is dat hč, vooral als die persoon ook nog flink aan 't zweten isquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Haselaar het volgende:
Ik scheer m'n oksels gewoon, dan noem je me maar een flikker.
Ik vind het echt smerig staan, iemand van m'n school ook, loopt in een hempie en heeft dan zo'n pak shag onder z'n oksels![]()
quote:Ja goor is dat hč, vooral als die persoon ook nog flink aan 't zweten is
Mensen die het het hardst roepen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Maatn het volgende:
Ik vind mannen/jongens die het wegscheren gewoon fags...klaar.
Zweten met (veel) okselhaar is echt wel viezer, van die lange samengekleefde doorweekte haren die aan de huid plakken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Maatn het volgende:
Dan is het net zo vies als wanneer iemand zonder okselhaar aan het zweten is. Ik vind mannen/jongens die het wegscheren gewoon fags...klaar. Net zoals lui die hun benen scheren
![]()
Van wikipedia:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef slindenau het volgende:
Persoonlijke verzorging...maar als je daarmee te ver doordrijft (scheren van andere delen dan gezicht) noemt men dat "Metroseksueel" (trots zijn op je vrouwelijke kant). En voor vele hier is dat gelijk aan "fag" dus.
Voor dat inderdaad lelijke natte haar is een hele simpele oplossing: geen hemd maar tshirt met korte mouwen.
Ik zeg ook niet dat dat gelijk is aan homoseksueel, maar sommige andere mensen hier snappen dat verschil niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef Openminded het volgende:
[..]
Van wikipedia:
Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is.
Ja dat is ook zowat 1 van de meest onbetrouwbare bronnen die er zijn: iedereen kan er van alles op gaan zetten!.quote:Van wikipedia:
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef Maatn het volgende:
Btw. Slindenau heeft gelijk, metroseksueel equals fag...dus![]()
* mee eens is *quote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef WithMe het volgende:
![]()
Als je beter leest weet je dat hij dat juist niet bedoelt.
Volgens mij ben jij iemand die heel hard zijn best wil doen om te bewijzen dat hij toch vooral een heel erg mannelijke hetero is, door mannen die er een iets andere levensstijl op na houden uit te maken voor fags.
Getuige ook je bier () ondertitel en signature.
Ben jij dan bezig te bewijzen dat je een wel heel erg meterosexuele hetero bent?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Als je beter leest weet je dat hij dat juist niet bedoelt.
Volgens mij ben jij iemand die heel hard zijn best wil doen om te bewijzen dat hij toch vooral een heel erg mannelijke hetero is, door mannen die er een iets andere levensstijl op na houden uit te maken voor fags.
Getuige ook je bier () ondertitel en signature.
wat is het wel vind jij?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef lucienne2 het volgende:
ik vind beharing helemaal niets met mannelijkheid te maken hebben.
Inderdaad, MANNELIJKE uitstraling, gedrag, houdingquote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef lucienne2 het volgende:
uitstraling, gedrag, houding..
wat heeft haar dan met gedrag en houding te maken vind je?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef lucienne2 het volgende:
uitstraling jaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef lucienne2 het volgende:
Téveel is nooit goed. Laat ik het daar maar op houdenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef SynXteR het volgende:
en beenhaar? wat vinden jullie daarvan
misschien moet je je gezicht vaker scheren. misschien dat je dan wel meisjes tegen komtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik scheer helemaal niks
alleen me gezicht af en toe dan als ik zin heb.. groeit t niet zo hard ook..
ben wel een voorstander om je schaamstreek netjes te houden..
dit knip ik dan op ze tijd ook een beetje bij.. heb liever een mooi bosje dan een compleet oerwoud..
en ben nog geen meisje tegen gekomen die dit erg/lelijk/minder mooi vondt dus ik vindt t niet erg
Hihihquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
misschien moet je je gezicht vaker scheren. misschien dat je dan wel meisjes tegen komt![]()
Dat zegt ze toch. Die 3 factoortjes vindt ze belangrijk, dus dan maakt haar niet zo veel meer uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef z80 het volgende:
[..]
uitstraling ja
gedrag en houding kan ik hier niet plaatsen.
wat hebben deze 2 met haar te maken?
t groeit bij mij niet hard... dus als ik geschoren heb zie je 2 dagen erna nog niks hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
misschien moet je je gezicht vaker scheren. misschien dat je dan wel meisjes tegen komt![]()
Wat maakt dat nou uit? Men moet gewoon doen waar men zin in heeft en niet bang zijn voor "oh nee, wat zullen anderen nu wel niet van mij denken!"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:04 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben toch verdulle geen wijf?
Iedereen denkt dat. Als iedereen zou doen waar die zin in had zonder enige aandacht te schenken aan andermans mening zou iedereen des zomers naakt rondlopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:37 schreef Openminded het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Men moet gewoon doen waar men zin in heeft en niet bang zijn voor "oh nee, wat zullen anderen nu wel niet van mij denken!"
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mannen zonder okselhaar zijn mietjes.
Bijenkorf metrofiel?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:08 schreef Laton het volgende:
[..]
zij heeft godverdomme gelijk mislukte bijenkorf metrofiel![]()
Zou de wereld er misschien een heel stuk beter uit zien.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:32 schreef Aurelianus het volgende:
Iedereen denkt dat. Als iedereen zou doen waar die zin in had zonder enige aandacht te schenken aan andermans mening zou iedereen des zomers naakt rondlopen.
geen idee verder ook hoor, ik zocht gewoon een gelegenheid om die uitspraak te droppen..quote:Op zondag 29 januari 2006 05:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bijenkorf metrofiel?Ik denk niet dat ik daar aan voldoe, ik kom nooit bij die tent.
Hier ook alleen trimmen werkt niet zo lekker hier dus ik scheer t altijd eens in de zoveel tijd kaal. Ik vind het hygiënischer staan en je zweet dr minder door. T zal me een worst wezen of ik nu als homo bestempelt word.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Fokkedop het volgende:
Ik haal altijd het meest weg, een klein beetje vind ik wel mooi. net als bij schaamhaar.
Eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef ricky_ik het volgende:
Ik vind het fijner als mijn vriend zijn okselhaar knipt.(bjihoud) Het moet daar geen oerwoud zijn.![]()
Inderdaad, ik scheer alles weg en ben toch best heteroquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef -Petor- het volgende:
Ik ken een aantal homo's waarbij gewoon 'overal' haar zit en een aantal hetero's die vanalles scheren. Scheren is gay? Slaat dus totaal nergens op...
Iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:15 schreef Miasan het volgende:
Wegscheren of bijhouden. Zo'n oerwoud is echt_niet_sexy.
Dus jij doet nooit gel in je haren? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je zoiets doet omdat je het persoonlijk fijn vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:37 schreef Openminded het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Men moet gewoon doen waar men zin in heeft en niet bang zijn voor \\\"oh nee, wat zullen anderen nu wel niet van mij denken!\\\"
jah en waarom wil je bij de ander in de smaak vallen? ook weer gewoon voor jezelf.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dus jij doet nooit gel in je haren? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je zoiets doet omdat je het persoonlijk fijn vindt.
Dit is natuurlijk maar één bepaald voorbeeld, maar heel veel dingen doen of kopen wij om bij andere in de smaak te vallen, dus praat geen poep.
Waarom bij iemand in de smaak te vallen?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:43 schreef geejeej het volgende:
[..]
jah en waarom wil je bij de ander in de smaak vallen? ook weer gewoon voor jezelf.
maar ontopic, het bos kan ook gewoon te groot worden
En waarom willen we bij andere mensen in de smaak vallen? Zodat we ons zelf beter voelen! En gelukkig heeft bijna iedereen een andere smaak, anders zou het ook zo saai zijn allemaal.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef slindenau het volgende:
Dus jij doet nooit gel in je haren? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je zoiets doet omdat je het persoonlijk fijn vindt.
Dit is natuurlijk maar één bepaald voorbeeld, maar heel veel dingen doen of kopen wij om bij andere in de smaak te vallen, dus praat geen poep.
Vrouwen moeten zich overal scheren/epileren. Heb je wel eens goed gekeken naar modellen met een snorretje? Ziet er écht niet uit. Of vrouwen in de bus met haren op kin en wang en onder de neus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef slindenau het volgende:
Wat een vreemde site, er staan ook vrouwen op. Die hoeven zich niet te scheren in het gezicht...maar worden wel gebruikt als vergelijkings materiaal.
Als je er maar glad van wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken. Maar ik word er niet opgewonden van!
nou niet alleen toch ...om de zomer,sporten of fitness?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef Camplo het volgende:
Scheer het elke 2 dagen ofzo. Zo gebeurt en groeit amper. Wel zo fris bij fitness, sporten en in de zomer?
Jah dat algemene gevoel is standaard verwerkt in dat antwoordquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
nou niet alleen toch ...om de zomer,sporten of fitness?
het is een algemeen lekker fris gevoel en vind het beter dan zo pluk shag onder je arm
dat telt heus niet alleen bij ons vrouwen
Logische schop. Gefeliciteerd met je genen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef Tali-banaan het volgende:
hoi. ik heb geen okselhaar. ik ben 19. mijn pa heeft ook geen okselhaar. zit in de genen lijkt me. wel handig hoor. ooit een haartje gezien onder mn oksel ik dacht wat zullen we nou krijgen
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is die kutpoll, nou weet ik niet wat de chickies vinden.
Ik zit op waterpolo en ik scheer mijn oksels al 3 jaar maar eigenlijk ben ik nog nooit uitgelachen daardoor hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef Danilo87 het volgende:
Moet je eens okselhaarloos bij een sportvereniging zitten, dan word je echt wel uitgelachen hoor, bijvoorbeeld basketbal, met van die hemden die je moet dragen haha.. beetje bijknippen inderdaad, maar scheren ECHT NIET!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat die mannen zich een keer wassen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef Sessy het volgende:
Mannen zonder okselhaar zijn wel aantrekkelijker ja. Plus, okselhaar absorbeert zweet of zo, weet ik het, maar mannen met okselhaar stinken altijd naar zweet, hoeveel deo ze ook spuiten.
dat is onzin!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef Sessy het volgende:
Mannen zonder okselhaar zijn wel aantrekkelijker ja. Plus, okselhaar absorbeert zweet of zo, weet ik het, maar mannen met okselhaar stinken altijd naar zweet, hoeveel deo ze ook spuiten.
quote:
Mee Eens en dat heeft trouwens niks met homofilie te maken.quote:
en buikhaar?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:28 schreef Helt het volgende:
gewoon scheren okselhaar maar ik twijfel nog met borstharen en benen scheren doen alleen vrouwen homo's en wielrenners (en andere die te vaak op de massage bank liggen).
Neanderthaler!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:20 schreef Blackletter het volgende:
ik heb liefst geen oksel/borst haarveel sexier vind ik
![]()
Hahaha heeft iemand op okselhaar gezocht. En dit topic nog serieus een kutkick gegeven ook! Nou, laten we verdergaan met de discussie over okselhaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:55 schreef fnkyline het volgende:
mannen knippn hun haar af omdat het verzorgd staat met mij eens ?
dus waarom zou je je oksel haar niet mogen knippen of scheren zonder homo genoemd te worden ?
dat is dan toch juist ook verzorgd of niet soms ?
Het was fnkyline.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Loofus het volgende:
[..]
Hahaha heeft iemand op okselhaar gezocht. En dit topic nog serieus een kutkick gegeven ook! Nou, laten we verdergaan met de discussie over okselhaar![]()
.
Toch vind ik het smerig als mensen met een ontbloot bovenlijf, bij het zwemmen oid, hun armen langs hun bovenlichaam laten hangen en dat je dan allemaal okselhaar eruit ziet springen zeg maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef dikkekaas het volgende:
Haha, inderdaad wat een überkick. Ik zie dat ik nog niet eens mijn reactie gegeven had. Maar, okselhaar zit er niet voor niets, en ik zou het dan ook niet wegscheren. Ik heb er verder ook geen last van, en ik denk ook dat weinig andere mensen last hebben van mijn okselhaar.
Hm, klopt, dat is vatsig. Zelf heb ik niet bijster veel okselhaar, maar, als ik er zo bij zou lopen zou ik het misschien wel een beetje bijhouden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Loofus het volgende:
[..]
Toch vind ik het smerig als mensen met een ontbloot bovenlijf, bij het zwemmen oid, hun armen langs hun bovenlichaam laten hangen en dat je dan allemaal okselhaar eruit ziet springen zeg maar.
Het scheren van je oksels helpt niet tegen de hoeveelheid vocht, het houdt alleen de geur langer op afstand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef Karmajaftw het volgende:
Is het zo dat als je je oksels scheert, dat je dan minder last hebt van zweet(plekken).
Nu praat ik niet over stinken ofzo maar over zweetplekken
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef Hyman het volgende:
Scheren is voor pussy's en vrouwenbenen zeg ik altijd maar.
Borsthaar scherenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik kan het ook wel waarderen!
Dat geldt btw ook voor borsthaar.
Fikse bos zal je al hebben op je 13e!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef noksala het volgende:
Ik laat het gewoon lekker zitten, en af en toe knip ik de te wat langere haartjes korter. Ik vind donker vol krullent okselhaar wel cool, maar dan niet te lang.
Wie's je vader, wie's je moeder?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:44 schreef noksala het volgende:
Ik ben 14, en tja sommige mensen zijn nou eenmaal wat harig op vroege leeftijd
Schreer je dan ook meteen je beenhaar weg?quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:54 schreef Woutjeh het volgende:
Ik scheer alles weg, ook wel zo prettig voor mijn lief.
Zelf zou ik ook geen bos haar in mijn gezicht willen
Wat heb je liever: Een ''echte'' man met okselhaar? of een vieze gay met gladde oksels?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef ChocolateCookie het volgende:
Soms zeg ik het voor de gein bij mn vriend.
Als ik heel dicht tegen hem aanlig en hij zn arm gestrekt heeft laat maar zeggen is het niet heel fijn om tegen al die haren aan te kijken![]()
Gelukkig ruikt ie dan meestal wel gewoon fris. Dat maakt het minder erg
Jij hebt nog helemaal geen haar groei.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:37 schreef noksala het volgende:
[..]
Wat heb je liever: Een ''echte'' man met okselhaar? of een vieze gay met gladde oksels?
Dat je dat niet wilt geloven heeft toch helemaal niks met mijn vraag te maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Superlam het volgende:
[..]
Jij hebt nog helemaal geen haar groei.
Ik ben dan geen tiener meer, maar ik scheer regelmatig alles weg (behalve hoofdhaar) moet er niet aan denken dat ik als een harige Harrie op de racefiets moet gaan rijden. Dus eraf ermee!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:43 schreef Dionysiou het volgende:
Ik scheer 't weg, veel frisser. Vooral in de zomer.
Inderdaad. Dat dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:41 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik ben dan geen tiener meer, maar ik scheer regelmatig alles weg (behalve hoofdhaar) moet er niet aan denken dat ik als een harige Harrie op de racefiets moet gaan rijden. Dus eraf ermee!![]()
Vroeger hadden de holbewoners nog lichaamshaar nodig, anno 2010 toch niet meer.
Dus jij scheert je benen en oksels?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:03 schreef Desunoto het volgende:
Scheren natuurlijk, daar mag toch geen twijfel over bestaan?
Benen is wat anders, maar oksels en je gezicht en je zaakje benden is gewoon een 100% toch?quote:
Oksels vind ik weer overdreven dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Benen is wat anders, maar oksels en je gezicht en je zaakje benden is gewoon een 100% toch?
Wat is daar nou overdreven aan? vind het met name in de zomer maar zweterig en warm zo'n oerwoud onder je armen. Eens per twee maanden wordt er met tondeuse en trimmer bij mij toch kaalslag gepleegd.quote:
Er zijn genoeg mensen die het gay vinden. Dus stel dat je naast iemand in de trein zit met je armen in je nek, dan is de kans heel groot dat je als homo word aangezien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wat is daar nou overdreven aan? vind het met name in de zomer maar zweterig en warm zo'n oerwoud onder je armen. Eens per twee maanden wordt er met tondeuse en trimmer bij mij toch kaalslag gepleegd.![]()
Al dat off topic geneuzel hier dat okselhaar of lichaamsbeharing wegscheren gay, homo of verwijft is gaat echt nergens over!
rollerdeoquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:34 schreef Symbol het volgende:
Ik vind gewoon ja... het moet kunnen want vind jij het zelf lekker dan om met zo'n bosje haar waar 't zweet vanaf druipt te zitten ?Maarja.. scheren he.. doe daarna maar eens deo erop![]()
Dit moet wel een troll zijn... toch... toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:47 schreef mtx1680 het volgende:
Nee. Omdat gay.
Scheelt wel dat ik niet zwaar behaard ben![]()
Jazekerquote:Op zondag 16 mei 2010 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit moet wel een troll zijn... toch... toch?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:55 schreef HowAreYouDoing het volgende:
haargroei vanaf men 10-11bij mij begon het heul vroeg.
1 maal geschoren maar dat jeukt dus gewoon laten groeien en af en toe bijknippen.
ben nu 15 en borsthaar is ook begonnen
Is in de zomer onderdeel van mijn anti-zweetlucht beleid. 's Winters doe ik er niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef hornage het volgende:
ik scheer al jaren mijn okselhaar. Is zeker 's zomers toch heel wat frisser
Het verschilt een beetje van persoon tot persoon, maar bij sommige mensen zie je 's zomers onder het zwemmen echt de plukken wel uitsteken.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik meen het nog steeds.
Ik bedoel, kom op. Hoe vaak zie je nou iemands okselhaar?
Ik doe het elke week woensdag en zaterdag (woensdag voor het sporten, zaterdag voor het werken)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |