quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef Maatn het volgende:
Btw. Slindenau heeft gelijk, metroseksueel equals fag...dus![]()
* mee eens is *quote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef WithMe het volgende:
![]()
Als je beter leest weet je dat hij dat juist niet bedoelt.
Volgens mij ben jij iemand die heel hard zijn best wil doen om te bewijzen dat hij toch vooral een heel erg mannelijke hetero is, door mannen die er een iets andere levensstijl op na houden uit te maken voor fags.
Getuige ook je bier () ondertitel en signature.
Ben jij dan bezig te bewijzen dat je een wel heel erg meterosexuele hetero bent?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:55 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Als je beter leest weet je dat hij dat juist niet bedoelt.
Volgens mij ben jij iemand die heel hard zijn best wil doen om te bewijzen dat hij toch vooral een heel erg mannelijke hetero is, door mannen die er een iets andere levensstijl op na houden uit te maken voor fags.
Getuige ook je bier () ondertitel en signature.
wat is het wel vind jij?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef lucienne2 het volgende:
ik vind beharing helemaal niets met mannelijkheid te maken hebben.
Inderdaad, MANNELIJKE uitstraling, gedrag, houdingquote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef lucienne2 het volgende:
uitstraling, gedrag, houding..
wat heeft haar dan met gedrag en houding te maken vind je?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef lucienne2 het volgende:
uitstraling jaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:36 schreef lucienne2 het volgende:
Téveel is nooit goed. Laat ik het daar maar op houdenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef SynXteR het volgende:
en beenhaar? wat vinden jullie daarvan
misschien moet je je gezicht vaker scheren. misschien dat je dan wel meisjes tegen komtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
ik scheer helemaal niks
alleen me gezicht af en toe dan als ik zin heb.. groeit t niet zo hard ook..
ben wel een voorstander om je schaamstreek netjes te houden..
dit knip ik dan op ze tijd ook een beetje bij.. heb liever een mooi bosje dan een compleet oerwoud..
en ben nog geen meisje tegen gekomen die dit erg/lelijk/minder mooi vondt dus ik vindt t niet erg
Hihihquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
misschien moet je je gezicht vaker scheren. misschien dat je dan wel meisjes tegen komt![]()
Dat zegt ze toch. Die 3 factoortjes vindt ze belangrijk, dus dan maakt haar niet zo veel meer uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef z80 het volgende:
[..]
uitstraling ja
gedrag en houding kan ik hier niet plaatsen.
wat hebben deze 2 met haar te maken?
t groeit bij mij niet hard... dus als ik geschoren heb zie je 2 dagen erna nog niks hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
misschien moet je je gezicht vaker scheren. misschien dat je dan wel meisjes tegen komt![]()
Wat maakt dat nou uit? Men moet gewoon doen waar men zin in heeft en niet bang zijn voor "oh nee, wat zullen anderen nu wel niet van mij denken!"quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:04 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben toch verdulle geen wijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |