Neanderthaler!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:20 schreef Blackletter het volgende:
ik heb liefst geen oksel/borst haarveel sexier vind ik
![]()
Hahaha heeft iemand op okselhaar gezocht. En dit topic nog serieus een kutkick gegeven ook! Nou, laten we verdergaan met de discussie over okselhaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:55 schreef fnkyline het volgende:
mannen knippn hun haar af omdat het verzorgd staat met mij eens ?
dus waarom zou je je oksel haar niet mogen knippen of scheren zonder homo genoemd te worden ?
dat is dan toch juist ook verzorgd of niet soms ?
Het was fnkyline.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:39 schreef Loofus het volgende:
[..]
Hahaha heeft iemand op okselhaar gezocht. En dit topic nog serieus een kutkick gegeven ook! Nou, laten we verdergaan met de discussie over okselhaar![]()
.
Toch vind ik het smerig als mensen met een ontbloot bovenlijf, bij het zwemmen oid, hun armen langs hun bovenlichaam laten hangen en dat je dan allemaal okselhaar eruit ziet springen zeg maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef dikkekaas het volgende:
Haha, inderdaad wat een überkick. Ik zie dat ik nog niet eens mijn reactie gegeven had. Maar, okselhaar zit er niet voor niets, en ik zou het dan ook niet wegscheren. Ik heb er verder ook geen last van, en ik denk ook dat weinig andere mensen last hebben van mijn okselhaar.
Hm, klopt, dat is vatsig. Zelf heb ik niet bijster veel okselhaar, maar, als ik er zo bij zou lopen zou ik het misschien wel een beetje bijhouden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Loofus het volgende:
[..]
Toch vind ik het smerig als mensen met een ontbloot bovenlijf, bij het zwemmen oid, hun armen langs hun bovenlichaam laten hangen en dat je dan allemaal okselhaar eruit ziet springen zeg maar.
Het scheren van je oksels helpt niet tegen de hoeveelheid vocht, het houdt alleen de geur langer op afstand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:30 schreef Karmajaftw het volgende:
Is het zo dat als je je oksels scheert, dat je dan minder last hebt van zweet(plekken).
Nu praat ik niet over stinken ofzo maar over zweetplekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |