Bijna, als je op het zelfde geslacht valt ben je homo. Maar omdat het hier over scheren bij mannen gaat klopt het wel ongeveer ja...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent homo als je op jongens valt, niet als je toevallig je oksel-, borst-, schaam- of ander haar bijhoudt.
Kijk dan hier eens:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik heb zelf geloof ik een fobie tegen haar. Behalve het tegen het haar op mijn hoofd uiteraard.
De rest yuck bah en bleh.
Spammerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Kijk dan hier eens:
http://www.antihaar.nl![]()
Ik heb het bekeken. Maar ik word er niet opgewonden vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar kijk dan eens, is echt leuk en glad.![]()
Ja goor is dat hè, vooral als die persoon ook nog flink aan 't zweten isquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Haselaar het volgende:
Ik scheer m'n oksels gewoon, dan noem je me maar een flikker.
Ik vind het echt smerig staan, iemand van m'n school ook, loopt in een hempie en heeft dan zo'n pak shag onder z'n oksels![]()
quote:Ja goor is dat hè, vooral als die persoon ook nog flink aan 't zweten is
Mensen die het het hardst roepen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Maatn het volgende:
Ik vind mannen/jongens die het wegscheren gewoon fags...klaar.
Zweten met (veel) okselhaar is echt wel viezer, van die lange samengekleefde doorweekte haren die aan de huid plakken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Maatn het volgende:
Dan is het net zo vies als wanneer iemand zonder okselhaar aan het zweten is. Ik vind mannen/jongens die het wegscheren gewoon fags...klaar. Net zoals lui die hun benen scheren
![]()
Van wikipedia:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef slindenau het volgende:
Persoonlijke verzorging...maar als je daarmee te ver doordrijft (scheren van andere delen dan gezicht) noemt men dat "Metroseksueel" (trots zijn op je vrouwelijke kant). En voor vele hier is dat gelijk aan "fag" dus.
Voor dat inderdaad lelijke natte haar is een hele simpele oplossing: geen hemd maar tshirt met korte mouwen.
Ik zeg ook niet dat dat gelijk is aan homoseksueel, maar sommige andere mensen hier snappen dat verschil niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef Openminded het volgende:
[..]
Van wikipedia:
Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is.
Ja dat is ook zowat 1 van de meest onbetrouwbare bronnen die er zijn: iedereen kan er van alles op gaan zetten!.quote:Van wikipedia:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |