Iedereen denkt dat. Als iedereen zou doen waar die zin in had zonder enige aandacht te schenken aan andermans mening zou iedereen des zomers naakt rondlopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:37 schreef Openminded het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Men moet gewoon doen waar men zin in heeft en niet bang zijn voor "oh nee, wat zullen anderen nu wel niet van mij denken!"
quote:Op zondag 29 januari 2006 04:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mannen zonder okselhaar zijn mietjes.
Bijenkorf metrofiel?quote:Op zondag 29 januari 2006 05:08 schreef Laton het volgende:
[..]
zij heeft godverdomme gelijk mislukte bijenkorf metrofiel![]()
Zou de wereld er misschien een heel stuk beter uit zien.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:32 schreef Aurelianus het volgende:
Iedereen denkt dat. Als iedereen zou doen waar die zin in had zonder enige aandacht te schenken aan andermans mening zou iedereen des zomers naakt rondlopen.
geen idee verder ook hoor, ik zocht gewoon een gelegenheid om die uitspraak te droppen..quote:Op zondag 29 januari 2006 05:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bijenkorf metrofiel?Ik denk niet dat ik daar aan voldoe, ik kom nooit bij die tent.
Hier ook alleen trimmen werkt niet zo lekker hier dus ik scheer t altijd eens in de zoveel tijd kaal. Ik vind het hygiënischer staan en je zweet dr minder door. T zal me een worst wezen of ik nu als homo bestempelt word.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Fokkedop het volgende:
Ik haal altijd het meest weg, een klein beetje vind ik wel mooi. net als bij schaamhaar.
Eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef ricky_ik het volgende:
Ik vind het fijner als mijn vriend zijn okselhaar knipt.(bjihoud) Het moet daar geen oerwoud zijn.![]()
Inderdaad, ik scheer alles weg en ben toch best heteroquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:57 schreef -Petor- het volgende:
Ik ken een aantal homo's waarbij gewoon 'overal' haar zit en een aantal hetero's die vanalles scheren. Scheren is gay? Slaat dus totaal nergens op...
Iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:15 schreef Miasan het volgende:
Wegscheren of bijhouden. Zo'n oerwoud is echt_niet_sexy.
Dus jij doet nooit gel in je haren? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je zoiets doet omdat je het persoonlijk fijn vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:37 schreef Openminded het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Men moet gewoon doen waar men zin in heeft en niet bang zijn voor \\\"oh nee, wat zullen anderen nu wel niet van mij denken!\\\"
jah en waarom wil je bij de ander in de smaak vallen? ook weer gewoon voor jezelf.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dus jij doet nooit gel in je haren? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je zoiets doet omdat je het persoonlijk fijn vindt.
Dit is natuurlijk maar één bepaald voorbeeld, maar heel veel dingen doen of kopen wij om bij andere in de smaak te vallen, dus praat geen poep.
Waarom bij iemand in de smaak te vallen?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:43 schreef geejeej het volgende:
[..]
jah en waarom wil je bij de ander in de smaak vallen? ook weer gewoon voor jezelf.
maar ontopic, het bos kan ook gewoon te groot worden
En waarom willen we bij andere mensen in de smaak vallen? Zodat we ons zelf beter voelen! En gelukkig heeft bijna iedereen een andere smaak, anders zou het ook zo saai zijn allemaal.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:25 schreef slindenau het volgende:
Dus jij doet nooit gel in je haren? Ik kan me nl. niet voorstellen dat je zoiets doet omdat je het persoonlijk fijn vindt.
Dit is natuurlijk maar één bepaald voorbeeld, maar heel veel dingen doen of kopen wij om bij andere in de smaak te vallen, dus praat geen poep.
Vrouwen moeten zich overal scheren/epileren. Heb je wel eens goed gekeken naar modellen met een snorretje? Ziet er écht niet uit. Of vrouwen in de bus met haren op kin en wang en onder de neus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef slindenau het volgende:
Wat een vreemde site, er staan ook vrouwen op. Die hoeven zich niet te scheren in het gezicht...maar worden wel gebruikt als vergelijkings materiaal.
Als je er maar glad van wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken. Maar ik word er niet opgewonden van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |