Fikse bos zal je al hebben op je 13e!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef noksala het volgende:
Ik laat het gewoon lekker zitten, en af en toe knip ik de te wat langere haartjes korter. Ik vind donker vol krullent okselhaar wel cool, maar dan niet te lang.
Wie's je vader, wie's je moeder?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:44 schreef noksala het volgende:
Ik ben 14, en tja sommige mensen zijn nou eenmaal wat harig op vroege leeftijd
Schreer je dan ook meteen je beenhaar weg?quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:54 schreef Woutjeh het volgende:
Ik scheer alles weg, ook wel zo prettig voor mijn lief.
Zelf zou ik ook geen bos haar in mijn gezicht willen
Wat heb je liever: Een ''echte'' man met okselhaar? of een vieze gay met gladde oksels?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef ChocolateCookie het volgende:
Soms zeg ik het voor de gein bij mn vriend.
Als ik heel dicht tegen hem aanlig en hij zn arm gestrekt heeft laat maar zeggen is het niet heel fijn om tegen al die haren aan te kijken![]()
Gelukkig ruikt ie dan meestal wel gewoon fris. Dat maakt het minder erg
Jij hebt nog helemaal geen haar groei.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:37 schreef noksala het volgende:
[..]
Wat heb je liever: Een ''echte'' man met okselhaar? of een vieze gay met gladde oksels?
Dat je dat niet wilt geloven heeft toch helemaal niks met mijn vraag te maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:01 schreef Superlam het volgende:
[..]
Jij hebt nog helemaal geen haar groei.
Ik ben dan geen tiener meer, maar ik scheer regelmatig alles weg (behalve hoofdhaar) moet er niet aan denken dat ik als een harige Harrie op de racefiets moet gaan rijden. Dus eraf ermee!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:43 schreef Dionysiou het volgende:
Ik scheer 't weg, veel frisser. Vooral in de zomer.
Inderdaad. Dat dus.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:41 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik ben dan geen tiener meer, maar ik scheer regelmatig alles weg (behalve hoofdhaar) moet er niet aan denken dat ik als een harige Harrie op de racefiets moet gaan rijden. Dus eraf ermee!![]()
Vroeger hadden de holbewoners nog lichaamshaar nodig, anno 2010 toch niet meer.
Dus jij scheert je benen en oksels?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:03 schreef Desunoto het volgende:
Scheren natuurlijk, daar mag toch geen twijfel over bestaan?
Benen is wat anders, maar oksels en je gezicht en je zaakje benden is gewoon een 100% toch?quote:
Oksels vind ik weer overdreven dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Benen is wat anders, maar oksels en je gezicht en je zaakje benden is gewoon een 100% toch?
Wat is daar nou overdreven aan? vind het met name in de zomer maar zweterig en warm zo'n oerwoud onder je armen. Eens per twee maanden wordt er met tondeuse en trimmer bij mij toch kaalslag gepleegd.quote:
Er zijn genoeg mensen die het gay vinden. Dus stel dat je naast iemand in de trein zit met je armen in je nek, dan is de kans heel groot dat je als homo word aangezien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wat is daar nou overdreven aan? vind het met name in de zomer maar zweterig en warm zo'n oerwoud onder je armen. Eens per twee maanden wordt er met tondeuse en trimmer bij mij toch kaalslag gepleegd.![]()
Al dat off topic geneuzel hier dat okselhaar of lichaamsbeharing wegscheren gay, homo of verwijft is gaat echt nergens over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |