quote:
HOMOquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef hornage het volgende:
ik scheer al jaren mijn okselhaar. Is zeker 's zomers toch heel wat frisser
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scherenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Conclusie, homo's zijn eigenlijk dus veel leuker?
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers.
*rijkt een schaar aan*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scheren![]()
Daar doelde ik niet op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scheren![]()
Van weggeschoren haren ga je typen als een mongool, zo te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef Tonie- het volgende:
gewoon kort sscheren! geen gezijk die lange haren onder de armen zijn smerig man! kijk maar eens goed... :S
Nee, ik ben daar niet jaloers op. Wat maakt het trouwens uit dat homo's aantrekkelijker voor jullie zijn. Die zoeken meisjes als jou toch niet op.. dan zit jij vét met hem te flirten.. gaat ie opeens met je broer zoenen , leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op.
Homo's zijn vaak ook aantrekkelijker. Zijn jullie dáár soms jaloers op?
Okay, als het er zo uit ziet is het vies, maar dat is gewoon enormous dicht behaard, kruller erbij en je kan het modeleren.quote:
Kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar niet jaloers op. Wat maakt het trouwens uit dat homo's aantrekkelijker voor jullie zijn. Die zoeken meisjes als jou toch niet op.. dan zit jij vét met hem te flirten.. gaat ie opeens met je broer zoenen , leuk![]()
ach ja het is persoonlijke verzorging maar ja.... je hebt van die boeren *kuch*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Van weggeschoren haren ga je typen als een mongool, zo te zien.
Hoe vaak doe je het dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het jeukt altijd als ik t doe, iemand tips? (behalve de opmerking wassen)
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het jeukt altijd als ik t doe, iemand tips? (behalve de opmerking wassen)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeld![]()
HAAAAAAARSEN mietjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ja óf elke dag.
Zodat je geen stoppeltjes krijgt die beginnen te jeuken.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
béste tip ever: NIET scheren bijvoorbeeld![]()
No wayquote:
ken je genoeg homo's?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Boombastic het volgende:
Waarom niet, waarom ben ja dan een homo? Ik ken genoeg homo waarbij alles er nog zit.
Zelf heb ik niet zo veel last van okselhaar, dus ik mag van geluk spreken:P
jaloers om wat, omdat homo's met hun scheermesje paar keer langs hun oksels gaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Conclusie, homo's zijn eigenlijk dus veel leuker?
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers.
Met stoppels die dan komen schijnt het irritant te zijn en juist meer zweterigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:28 schreef Tonie- het volgende:
gewoon kort sscheren! geen gezijk die lange haren onder de armen zijn smerig man! kijk maar eens goed... :S
Beter een plak shaq dan kruimeltjes motquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef Nosh het volgende:
Ik knip het een beetje bij, anders krijg je zo'n plak shag onder je oksel.
Geen succes.
behalve je avatar danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef Gwendolyn het volgende:
Alles eraf!
Er is niets zo ranzig dan okselhaar![]()
![]()
Watjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ken je genoeg homo's?![]()
stay away from me![]()
Homoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Boombastic het volgende:
[..]
WatjeHomos zijn ook gewoon mensen, en zelf ben ik geen homo.
Homos zijn aardige mensen en zijn heel vaak vriendelijker dan de gewone man![]()
Loserquote:
jesus.. stel je aan, het was een sarcastisch grapjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Boombastic het volgende:
[..]
LoserWat zou je doen als je vader of je best vriend homo was, zou je dan de vrienschap verbreken
![]()
Niet iedereen kan het waarderen. Denk aan je medemensch. Jouw reactie getuigt niet van veel inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jesus.. stel je aan, het was een sarcastisch grapje
Onee wacht, dit is PUB. Ik verwacht ook niet andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef PICHT het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het waarderen. Denk aan je medemensch. Jouw reactie getuigt niet van veel inlevingsvermogen.
Tering, jou avatar is lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Onee wacht, dit is PUB. Ik verwacht ook niet anders
als mijn vader homo was zou ik er serieus over na gaan denken hoe ik op de wereld gekomen benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Boombastic het volgende:
[..]
LoserWat zou je doen als je vader of je best vriend homo was, zou je dan de vrienschap verbreken
![]()
OT: ik knip het trouwens alleen maar bij, ik scheer het soms helemaal weg als ik niet lui ben![]()
Vreemd gegaan met een vrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
als mijn vader homo was zou ik er serieus over na gaan denken hoe ik op de wereld gekomen ben
De rest is bij mij ook een aanfluitingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef Paullus_N het volgende:
knip het zodat het bijpassend is bij de rest van de lichaamsbeharing
ik treed niet in details uit respect voor mensen met weinig haar en die daar niet blij mee zijn.. need i say more?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:04 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
De rest is bij mij ook een aanfluiting
Die vier haartjes op mijn borstkas scheer ik ook weg... mijn schaamhaar laat ik wel zitten tegenwoordig maar dat komt ook bij lange na niet boven de riem uit.
Alleen op mijn hoofd heb ik een bos haar om te compenseren
Wat een onzin. Je bent homo als je op jongens valt, niet als je toevallig je oksel-, borst-, schaam- of ander haar bijhoudt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
wat een gedoe, stelletje homofoben! vrouwen hebben ook haar.. zijn ook niet ineens man omdat er haar groeit! haar bijhouden is respect hebben voor je eigen lijf.
Respect! pijn is fijn en die grapjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:14 schreef Mtijn het volgende:
Als je dat haar weg wil hebben, wees dan een vent en gebruik duct tape
Jeuk is leuk, bloed is goed en de rest ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Respect! pijn is fijn en die grapjes
bloed moet bij mijn weten.. is er meer dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Jeuk is leuk, bloed is goed en de rest ben ik vergeten.
Jouw meisjes hebben misschien haar op rare plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
wat een gedoe, stelletje homofoben! vrouwen hebben ook haar.. zijn ook niet ineens man omdat er haar groeit! haar bijhouden is respect hebben voor je eigen lijf.
ik ben idd speciaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jouw meisjes hebben misschien haar op rare plaatsen.
Maar onze niet.![]()
???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
haar bijhouden is respect hebben voor je eigen lijf.
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef BigBadPete het volgende:
|Er gaat niets boven een sabbelende vrouwenmond aan je okselhaar, terwijl je ondertussen een sigaartje rookt.
Vrouwen met okselhaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Paullus_N het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef z80 het volgende:
[..]
???
Het is dat mijn werkgever wil dat ik er fatsoenlijk uit zie.
anders zou ik nieteens naar de kapper gaan.
scheren doe ik niet, ook mijn baard en snor niet.
als het haar daar niet hoort had er er maar niet moeten groeien.
wat een onzin wel of niet scheren.
gewoon alles laten groeien.
bijknippen ???quote:
quote:
Bijna, als je op het zelfde geslacht valt ben je homo. Maar omdat het hier over scheren bij mannen gaat klopt het wel ongeveer ja...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent homo als je op jongens valt, niet als je toevallig je oksel-, borst-, schaam- of ander haar bijhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |