Toen ik op de basisscho0ol zat had ik een vriendinnetje en haar ouder waren paardenhandelaars ofzo, dus daar waren ook altijd vet veel vliegen, en daar hadden ze ook van die blauwe lampen. Zo smerig vond ik dat, maar volgens mij werken ze wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.
Las ik ergens
Ow die IT nerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, die IT-gast had ik het over.
Ik werk nu in een restaurant, in de küchen.
[..]
Wij hebben hier thuis er ook een.
Maaar als je er zo veel hebt, vliegen ze er toch wel toevallig tegenaan. Een vriend van me had van die ranzige rollen aan het plafond, die werkten wel echt, nooit blauwe lampen gezien thoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Toen ik op de basisscho0ol zat had ik een vriendinnetje en haar ouder waren paardenhandelaars ofzo, dus daar waren ook altijd vet veel vliegen, en daar hadden ze ook van die blauwe lampen. Zo smerig vond ik dat, maar volgens mij werken ze wel.
quote:
Oh, lekker handigquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow die IT nerdDe bedoeling was een reset van mn werkomgeving wegens een aantal proggies die me liepen te fucken, maar na de reset deed de rest ook niks meer
En waarom heb je zo'n ding in je huis? Nooit gehoord van een vliegengordijn?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hadden we wel met de frietpan gerammeld.
Maar dan vliegen ze eromheen, er zitten nooit vliegen OP mijn lampquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan die lampen ook wel geel maken,,, of groen,,, of paars,,,
licht trekt sowieso beesten aan
Het gaat dan ook niet om de kleur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gaat niet om coding van websitesquote:
Daar trek je mij mee aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hadden we wel met de frietpan gerammeld.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar dan vliegen ze eromheen, er zitten nooit vliegen OP mijn lamp
quote:
Rood! En dan voor de ramen hangen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef Zeroku het volgende:
Leuk. Een dag voor de dag dat je te horen krijgt of je slaagt komt de Fontys aan met al die zooi voor volgend jaar.
Ik heb rode kerstverlichting op mn kamer hangen..quote:
quote:
Maar tegen die rollen vliegen ze toch ook gewoon aan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maaar als je er zo veel hebt, vliegen ze er toch wel toevallig tegenaan. Een vriend van me had van die ranzige rollen aan het plafond, die werkten wel echt, nooit blauwe lampen gezien tho
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar de Fotovakschool, of ik nou slaag of niet
Volgens mij ruikt dat zoet, en ze gaan inderdaad wel op zoet zitten, want dat eten ze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Maar tegen die rollen vliegen ze toch ook gewoon aan?
Heb er ook echt wel zin in!quote:
Oh dat wist ik niet. Ik wist alleen dat ze heel smerig eruit zagenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij ruikt dat zoet, en ze gaan inderdaad wel op zoet zitten, want dat eten ze.
quote:
Dat dácht ik hoor, ik was jong en heb het daarna niet meer gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik wist alleen dat ze heel smerig eruit zagenMisschien komen ze ook wel op die andere dode vliegen af
Nomnomnomkarkas.
Moggelquote:
Goedemorgenquote:
Weet ik nog niet, ik doe op het moment vooral natuurfotografie, maar ik wil ook gaan experimenteren in portretfotografie, bruidsfotografie, urban, eigenlijk alles wel..quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik doe op het moment vooral natuurfotografie, maar ik wil ook gaan experimenteren in portretfotografie, bruidsfotografie, urban, eigenlijk alles wel..
En dan hoop ik er de komende jaren achter te komen wat me echt het meest trekt en wat me beroepsmatig het meest trekt!
Heb nog nooit gedoken, dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is inderdaad een leuk vak. Natuurfoto`s kun je hele mooie dingen mee doen. Ik duik zelf, vaak spreek ik dus mensen die onderwater fotograferen. Die kleuren zijn dan altijd zo mooi.
Maak me niet jaloersquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Dinsdagavond in het café zitten is chill
omdat lucht van hoge druk naar lage druk stroomt!quote:
quote:
Ik zou met 1 meisje gaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. We waren met een groepje van 4 de enigen plus nog 2 vaste gasten
Met eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. We waren met een groepje van 4 de enigen plus nog 2 vaste gasten
Niks gezelligers dan met de dudes in de kroeg hangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |