quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Zeroku het volgende:
approvedquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een pagina fipo zeker, want bij mij heb je er geen
Al die dingen zijn lelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef MarkM het volgende:
Wat een gedrocht is het ook, de nieuwe Xbox.
Ik wil ook geld verdienen met FOK!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al die dingen zijn lelijkPS2 was een verwarmingselement, de XboX was een bijzettafel etc
Ondertussen al 20 euro verdient met zitten en lezen op fok
Nee hoor. De dikke PS3 is mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al die dingen zijn lelijkPS2 was een verwarmingselement, de XboX was een bijzettafel etc
Ondertussen al 20 euro verdient met zitten en lezen op fok
Volgens mij wil dat alleen met een windows VLK cdquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kun je ergens een legale Windows 7 iso downloaden? Ik heb al een key namelijk.
Dat laatste heb ik al geprobeerd, maar dat lukte dus niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat alleen met een windows VLK cd, tenminste ik dacht dat er aan je cd een code zat gekoppeld, of je moet de oem proberen.
Wat ook zou kunnen is achteraf je key changen met een keychanger en dan kijken of ie em activeert
Het is trouwens niet van een CD. De code staat op de laptop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgens mij wil dat alleen met een windows VLK cd, tenminste ik dacht dat er aan je cd een code zat gekoppeld, of je moet de oem proberen.
Wat ook zou kunnen is achteraf je key changen met een keychanger en dan kijken of ie em activeert
Als je een rapidshare acc hebt kun je me wel ff pmen voor site met een hele resem ISO'squote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kun je ergens een legale Windows 7 iso downloaden? Ik heb al een key namelijk.
Nee, die heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je een rapidshare acc hebt kun je me wel ff pmen voor site met een hele resem ISO's
Jaquote:
quote:
quote:
Heuj. Hoe is'tquote:
Goed goedquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Goed goedKan door een andere IT mongool die mn pc verneuqt heeft nu pas beginnen met werken
Wat een enorme ramp
![]()
Hoe is het met Jeff?
Ik heb overigens geen sporen van die andere "x3ro" gevonden in mijn tuin oid
Lunaquote:
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:13 schreef tubacloud het volgende:
Godnondeju, ik word gek van die vliegen hier
UV-lamp?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.
Ja, zo'n blauw ding.quote:
Een username hebben die verdacht veel op de mijne leekquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier wel goed, atm druk met werk enzo. Maar wat had hij gedaan dan
?
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.
Die hangen altijd bij van die shabby vreetschurenquote:
Nee, die IT-gast had ik het overquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een username hebben die verdacht veel op de mijne leekHadden we het @ fobo nog over gehad gisteren
Waar werk je tegenwoordig trouwens?
Wij hebben hier thuis er ook eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die hangen altijd bij van die shabby vreetschuren
Hier thuis hangt hij bij de achterdeur, maar ik hoor hem echt vaak knetteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.
Las ik ergens
Ja ik heb er zelf geen, dus weet het niet, maar las het ooit ergens. Maar ja, zoveel wordt geschrvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier thuis hangt hij bij de achterdeur, maar ik hoor hem echt vaak knetteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |