Jaquote:
quote:
quote:
Heuj. Hoe is'tquote:
Goed goedquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Goed goedKan door een andere IT mongool die mn pc verneuqt heeft nu pas beginnen met werken
Wat een enorme ramp
![]()
Hoe is het met Jeff?
Ik heb overigens geen sporen van die andere "x3ro" gevonden in mijn tuin oid
Lunaquote:
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:13 schreef tubacloud het volgende:
Godnondeju, ik word gek van die vliegen hier
UV-lamp?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.
Ja, zo'n blauw ding.quote:
Een username hebben die verdacht veel op de mijne leekquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier wel goed, atm druk met werk enzo. Maar wat had hij gedaan dan
?
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haal zo'n UV-lamp. Die werken echt goed.
Die hangen altijd bij van die shabby vreetschurenquote:
Nee, die IT-gast had ik het overquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een username hebben die verdacht veel op de mijne leekHadden we het @ fobo nog over gehad gisteren
Waar werk je tegenwoordig trouwens?
Wij hebben hier thuis er ook eenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die hangen altijd bij van die shabby vreetschuren
Hier thuis hangt hij bij de achterdeur, maar ik hoor hem echt vaak knetteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Schijnt niet te helpen, alleen dat er perongeluk vliegen invliegen, en dat men daarom denkt dat het werkt.
Las ik ergens
Ja ik heb er zelf geen, dus weet het niet, maar las het ooit ergens. Maar ja, zoveel wordt geschrvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier thuis hangt hij bij de achterdeur, maar ik hoor hem echt vaak knetteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |