Hij is niet de enige wie dat doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Maar als je een bash-vrije pub wil zou je dat ook met posts van Joost moeten doen enz, en dat heb ik je nog niet zien doen.Die zit ook altijd aardig Lada's te bashen.
Mijn auto is luxe genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vergeleken met een Daf, jouw auto en Heimens auto
Ja precies vrede op aarde en zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
En nu gaan we het weer over liefde hebben
Dat is dus niet de bedoeling hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien even vergeten dat jij ook deel uitmaakt van de crew en dat je af en toe ook een beetje mag dimmen? Verwijdert* En nee, dat is niet waar, dat zie je verkeerd. Ik wil een bashvrije PUB maken, en jij bent toch altijd wel de reden van al het gebash en ge-emo.
En nee, ik blijf aan je posts komen, als jij niet normaal doet.
Gewoon, opel.quote:
Toch is die airco, stuurbekrachtiging en elektrische ramen toch wel lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn auto is luxe genoeg
Oh, niet overduidelijk fipoën
Vond ik wel treffendquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goddamnit ga die fucking film kijken dan jezus dit je daar in de bioscoop een beetje berichtjes achter te laten op FOK! het is toch ongelofelijk
We zullen zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè, en ik was niet eens aan het bashen
ik moest gewoon huillachen om die post.
en "een bash vrije pub" komt om het zelfde neer, jij wil dus alle posts waar commentaar op anderen in staat verwijderen? lekker is dat?
Ga dan maar lekker msnen als je geen commentaar wil,
En begin a.u.b. niet over dat ik ook crew ben want daar hebben we het vaak genoeg over gehad en tot nu toe heb ik nog elke keer gelijk gekregen dus bemoei je daar maar niet mee, je komt net kijken
Nee eigenlijk heb ik Ladiquote:
(negatief) commentaar leveren is iets anders dan bashen. Ik weet niet waar het nu over gaat, maar je begrijpt haar punt lijkt me? Misschien waren je posts ook niet raar of iets, dat weet ik niet, maar laat het waaien, iedereen maakt fouten, ook jij, ook ik, ook Ren. Klaar, ok? Voor vragen mag je me even PMen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling hè, en ik was niet eens aan het bashen
ik moest gewoon huillachen om die post.
en "een bash vrije pub" komt om het zelfde neer, jij wil dus alle posts waar commentaar op anderen in staat verwijderen? lekker is dat?
Ga dan maar lekker msnen als je geen commentaar wil,
En begin a.u.b. niet over dat ik ook crew ben want daar hebben we het vaak genoeg over gehad en tot nu toe heb ik nog elke keer gelijk gekregen dus bemoei je daar maar niet mee, je komt net kijken
Ik vind jouw naam liefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik vind jouw naam zo lief, hihisuikertaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |