Kan ik beter de Astra blijven gebruikenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Anders gewoon de auto van heimen ja. Die mag toch nog lang niet rijden
Misschien even vergeten dat jij ook deel uitmaakt van de crew en dat je af en toe ook een beetje mag dimmen? Verwijdert* En nee, dat is niet waar, dat zie je verkeerd. Ik wil een bashvrije PUB maken, en jij bent toch altijd wel de reden van al het gebash en ge-emo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik doe wat IK wil, jij moet doen wat FOK wil. en ik begin persoonlijk omdat jij zulke posts alleen maar verwijderd omdat je zelf vaak in die positie gezeten hebt en nu van pub alleen bloemetjes en bijtjes zonder commentaar op je kliekje wil maken.
Zo werkt het niet, als ik tegen de policy in ga of het heel bont maak mag je mijn posts aanpassen maar dat was nu niet het geval dus blijf a.u.b. in het vervolg met je poten van mijn posts af
Luxe en Astra in 1 zinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.
@ Trevland: De zoektocht gaat door. Tot die tijd genieten van de luxe van de Astra
Oh ja nou hee ik las de post van Twylight niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef Smijn. het volgende:
[..]
'Dat jij zulke posts verwijdert' is echt met een hoor
proestquote:
Boefjequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja nou hee ik las de post van Twylight niet.
IEK!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.
@ Trevland: De zoektocht gaat door. Tot die tijd genieten van de luxe van de Astra
Alles is relatiefquote:
Maar als je een bash-vrije pub wil zou je dat ook met posts van Joost moeten doen enz, en dat heb ik je nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien even vergeten dat jij ook deel uitmaakt van de crew en dat je af en toe ook een beetje mag dimmen? Verwijdert* En nee, dat is niet waar, dat zie je verkeerd. Ik wil een bashvrije PUB maken, en jij bent toch altijd wel de reden van al het gebash en ge-emo.
En nee, ik blijf aan je posts komen, als jij niet normaal doet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
En nu gaan we het weer over liefde hebben
Maar dat zijn lada's, niet mensen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:19 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Maar als je een bash-vrije pub wil zou je dat ook met posts van Joost moeten doen enz, en dat heb ik je nog niet zien doen.Die zit ook altijd aardig Lada's te bashen.
Vergeleken met een Daf, jouw auto en Heimens autoquote:
Dan nog, opelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet in de nieuwe gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |