Hierblijven! Koffiequote:
Hij doet het zelfs nog een keer!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat begrijp jij fok nog niet helemaal, ik mag hier zeggen wat ik wil. dat jij de onzerkeheid zelfde bent en medelijden hebt met anderen die dat ook zijn betekend niet dat je naar eigen wens hier posts kan aanpassen.
Als ik wat wil zeggen dan doe ik dat, als je zo graag zo'n beleid wil doorvoeren doe je dat maar op fok.cn
En waarom word je nou weer persoonlijk? Het gaat hier niet over mijn onzekerheid. Dus daar mag je over ophouden, het maakt je rage niet overtuigender, eerder lachwekkender.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat begrijp jij fok nog niet helemaal, ik mag hier zeggen wat ik wil. dat jij de onzerkeheid zelfde bent en medelijden hebt met anderen die dat ook zijn betekend niet dat je naar eigen wens hier posts kan aanpassen.
Als ik wat wil zeggen dan doe ik dat, als je zo graag zo'n beleid wil doorvoeren doe je dat maar op fok.cn
Nee hoor ST is 22quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen bashen... dat is gewoon de waarheid
Je miste mij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan. Ik miste jeDus ik dacht, ik ga hier eens kijken
quote:
Lachwekkend dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]pest me niet, RenRen-!!!!!! ik ben vet onzeker nu
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ai. Nog wat dingetjes als in: hij rijdt niet?
Of rijdt ie niet omdat er geen apk op zit?
Net als jij ONZe babyface bent, zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen bashen... dat is gewoon de waarheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe wat IK wil, jij moet doen wat FOK wil. en ik begin persoonlijk omdat jij zulke posts alleen maar verwijderd omdat je zelf vaak in die positie gezeten hebt en nu van pub alleen bloemetjes en bijtjes zonder commentaar op je kliekje wil maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En waarom word je nou weer persoonlijk? Het gaat hier niet over mijn onzekerheid. Dus daar mag je over ophouden, het maakt je rage niet overtuigender, eerder lachwekkender.
Ik het niet zo zeer medelijden, ik vind gewoon niet dat jij moet bashen, dan zit je hier dus verkeerd. Ophouden daarmee dus.
Het is overigens betekent*
En nee, niet dus, jij doet wat jij wilt, en ik doe wat ik wil. Zo werkt het volgens jou toch?
en wat is daar dan mis mee?(behalve dat het een 5 deurs is)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.
@ Trevland: De zoektocht gaat door. Tot die tijd genieten van de luxe van de Astra
Gaan wij zo nog zoenen dan?quote:
Jaquote:
Het is verwijdertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik doe wat IK wil, jij moet doen wat FOK wil. en ik begin persoonlijk omdat jij zulke posts alleen maar verwijderd omdat je zelf vaak in die positie gezeten hebt en nu van pub alleen bloemetjes en bijtjes zonder commentaar op je kliekje wil maken.
Zo werkt het niet, als ik tegen de policy in ga of het heel bont maak mag je mijn posts aanpassen maar dat was nu niet het geval dus blijf a.u.b. in het vervolg met je poten van mijn posts af
Anders gewoon de auto van heimen ja. Die mag toch nog lang niet rijdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.
@ Trevland: De zoektocht gaat door. Tot die tijd genieten van de luxe van de Astra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |