Wat stond er nu dan ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Daarom wil ik dus niet dat jij mod bentbelachelijke actie weer dit
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, teveel werk voor ons om door de apk te krijgen.
Ahaaaa...hier en in de KSCquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nog niet maar ik vroeg mij af waar jij en Marijke waren gebleven en toen werd gezegd dat jullie hier posten vandaar dat ik hier even ben gaan kijken en hier nu ook post.
Dat maak ik zelf wel uit denk ik? Blijf maar janken dat het gewoon het internet is, maar ga niet bashen als iemand net over onzekerheid begint. Dan zit je hier met een verkeerde en kun je beter naar een andere SC verhuizen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:05 schreef TwyLight het volgende:
Oeh arme smijn. gevoellensauw internet
blijf gewoon met je poten van mn posts af
Ben jij ook nog puber?quote:
Ga janken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef TwyLight het volgende:
Oeh arme smijn. gevoellensauw internet
blijf gewoon met je poten van mn posts af
Rechterdeur en kofferklep moesten sowieso vervangen worden om een beetje net geheel te krijgen. En een gat op een rotplek in de dorpel. En nog wat dingetjes.quote:
Neuj, het is heer geen onzekerheid anonymous, als ik daarop wil reageren doe ik dat en heb jij van mijn posts af te blijven, er stond niks in mijn post wat tegen de policy in gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit denk ik? Blijf maar janken dat het gewoon het internet is, maar ga niet bashen als iemand net over onzekerheid begint. Dan zit je hier met een verkeerde en kun je beter naar een andere SC verhuizen.
das best wel veelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rechterdeur en kofferklep moesten sowieso vervangen worden om een beetje net geheel te krijgen. En een gat op een rotplek in de dorpel. En nog wat dingetjes.
Ja hihiquote:
HET IS PANDAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Panda72 het volgende:
Oeh hier zitten dus sommige onz/elf fokkertjes ook haaaaaai![]()
En natuurlijk ook voor de rest hellow
Nee...maar dat zijn er meer hier nietquote:
Ga weg met je Kquote:
En en daarnaast konden we niet checken of het technische deel verder goed was.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj, het is heer geen onzekerheid anonymous, als ik daarop wil reageren doe ik dat en heb jij van mijn posts af te blijven, er stond niks in mijn post wat tegen de policy in gaat.
Dat smijn. jouw internetvriendinnetje is betekend nog niet dat je zomaar mijn posts kan aanpassen als het je niet aanstaat
Wie dan niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...maar dat zijn er meer hier niet
Vooral DD.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
De enige echte pubers hier zijn DD en ik
dat had je al gezegd, dus de zoektocht gaat door?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En en daarnaast konden we niet checken of het technische deel verder goed was.
Ai. Nog wat dingetjes als in: hij rijdt niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rechterdeur en kofferklep moesten sowieso vervangen worden om een beetje net geheel te krijgen. En een gat op een rotplek in de dorpel. En nog wat dingetjes.
Dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
De enige echte pubers hier zijn DD en ik
Hoe gaat het ermeequote:
Neuh, maar wat in de policy staat is niet het enige wat niet mag. Je gaat gewoon niet op onzekere mensen bashen, dan kom ik aan je posts. En het is hier geen onzekerheid anonymous, maar je moet gewoon een keer je grote bek houden en je irritante mening over mensen voor je houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj, het is heer geen onzekerheid anonymous, als ik daarop wil reageren doe ik dat en heb jij van mijn posts af te blijven, er stond niks in mijn post wat tegen de policy in gaat.
Dat smijn. jouw internetvriendinnetje is betekend nog niet dat je zomaar mijn posts kan aanpassen als het je niet aanstaat
Okee dan. Ik miste jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...maar dat zijn er meer hier niet
Grammaticale fouten. Betekent is met een t.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja care ik rage hem hard hier, geen spelfouten maar typfouten trouwens
Moet je even tussen de regels doorlezen in die post van irenka en die van twylightquote:
Nee allebei.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Grammaticale fouten. betekent is met een t.
Bashen mag niet las ik netquote:
Dat begrijp jij fok nog niet helemaal, ik mag hier zeggen wat ik wil. dat jij de onzerkeheid zelfde bent en medelijden hebt met anderen die dat ook zijn betekend niet dat je naar eigen wens hier posts kan aanpassen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, maar wat in de policy staat is niet het enige wat niet mag. Je gaat gewoon niet op onzekere mensen bashen, dan kom ik aan je posts. En het is hier geen onzekerheid anonymous, maar je moet gewoon een keer je grote bek houden en je irritante mening over mensen voor je houden.
En is zij mijn internetvriendinnetje? Fijn dat ik het ook weet.
Een Rotterdammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan. Ik miste jeDus ik dacht, ik ga hier eens kijken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Grammaticale fouten. Betekent is met een t.
Tussen de regels staat niet zoveel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je even tussen de regels doorlezen in die post van irenka en die van twylight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |