Mijn moeder is echt een hoer jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moeder is een hoer![]()
Ow, wacht, blauw, lief zijnIK MEENDE HET NIET!
![]()
Haaaa okequote:
Gat in dorpel, verschillende roestplekken enzo..quote:
Ik hoop toch echt dat je 09 bedoeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PUB SC bestaat al sinds 2004 dacht ik, als het al niet langer is, en daar horen Bart, en Blax dacht ik bij. Verder bestond die kliek uit nog wel 20 mensen denk ik. Jotch is uit de kliek van '08
Ik zou het niet van jouw zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
[..]
Nauwelijks! Ik kwam een halfjaar na jou
jammerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gat in dorpel, verschillende roestplekken enzo..
Hm? Want?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je 09 bedoelt
Oh ik kan zo negatief zijn. Maar dan ben ik al aan het janken, echt. Als ik iemand doodwens of als ik opeens begin te roepen dat alles kut is en dat morgen dood mag, ben ik wss aan het jankenquote:
Het begint met een K en rijmt op piek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:58 schreef Panda72 het volgende:
Oeh hier zitten dus sommige onz/elf fokkertjes ook haaaaaai![]()
En natuurlijk ook voor de rest hellow
Beertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Panda72 het volgende:
Oeh hier zitten dus sommige onz/elf fokkertjes ook haaaaaai![]()
En natuurlijk ook voor de rest hellow
Neehèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk helemaal niet kliekerig
Wut?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet in KLB durfen te posten![]()
Mensen die 'mensen die' gebruiken als opening van een TT![]()
Smijn en Renren![]()
PUB SC![]()
emo.gif![]()
überhaupt, smileys![]()
KLB achtige post in PUB posten
*proest*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het begint met een K en rijmt op piek.
Das niet zo leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm? Want?
[..]
Oh ik kan zo negatief zijn. Maar dan ben ik al aan het janken, echt. Als ik iemand doodwens of als ik opeens begin te roepen dat alles kut is en dat morgen dood mag, ben ik wss aan het janken
Nou. Ik denk dat ik nu echt koorts krijg want alles draait en ik moet alles 3 keer lezen omdat ik hele rare dingen tikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*proest*
hoe is het nu met je buik?
Suikertaartjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk helemaal niet kliekerig
Dat soort post kan je verwachten als je een topic opent, net als:quote:
Nee, en het is logisch dat er mensen zijn die elkaar al langer kennen en dan praat je automatisch sneller met elkaar, maar dat is overal zo...quote:
Ik was voor jotcha. En dat was toch echt ergens in de zomer dat hij kwam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm? Want?
[..]
Oh ik kan zo negatief zijn. Maar dan ben ik al aan het janken, echt. Als ik iemand doodwens of als ik opeens begin te roepen dat alles kut is en dat morgen dood mag, ben ik wss aan het janken
Tja, deze stond dichtbij dus kon gaan kijken. Houd mezelf ook veel vast aan dit model denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
jammerhopen dat je de volgende keer meer succes hebt
I knowquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat soort post kan je verwachten als je een topic opent, net als:
TS kan er niet meer tegen![]()
TS kan er niet meer omgaan![]()
TS is een kneus![]()
IBTL
Daarom, ook op straat. Ik snap het wel enzo. Maar met een paar uitzonderingen, zit niemand elkaar te pesten of weg te werken of buiten te sluiten omdat nieuw of omdat lelijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en het is logisch dat er mensen zijn die elkaar al langer kennen en dan praat je automatisch sneller met elkaar, maar dat is overal zo...
Ren liefje?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou. Ik denk dat ik nu echt koorts krijg want alles draait en ik moet alles 3 keer lezen omdat ik hele rare dingen tik
Oh, nee. Zie je, i kheb koorts. Heim is van '08quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik was voor jotcha. En dat was toch echt ergens in de zomer dat hij kwam.
Of ben ik nu al zo oud ?
Uhoh..het was niet wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, deze stond dichtbij dus kon gaan kijken. Houd mezelf ook veel vast aan dit model denk ik
Waarom durf je het dan toch niet aan om daar een topic te openen?quote:
quote:[..]
Daarom, ook op straat. Ik snap het wel enzo. Maar met een paar uitzonderingen, zit niemand elkaar te pesten of weg te werken of buiten te sluiten omdat nieuw of omdat lelij
Dat laatste is vrij herkenbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou. Ik denk dat ik nu echt koorts krijg want alles draait en ik moet alles 3 keer lezen omdat ik hele rare dingen tik
Stiekem is dat heel grappig, want dan . Ja.quote:
Ik wil niet slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ren liefje?
Doe de laptop maar uit en ga maar slapen
Ik durf het wel? Maar ik heb geen zin in dat persoonlijke gezeik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom durf je het dan toch niet aan om daar een topic te openen?
[..]
liggen met je ogen dicht dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stiekem is dat heel grappig, want dan . Ja.
[..]
Ik wil niet slapen
Wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Daarom wil ik dus niet dat jij mod bentbelachelijke actie weer dit
Ik wil nog online dingen doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
liggen met je ogen dicht dan?
Nope, teveel werk voor ons om door de apk te krijgen.quote:
Gelukkig maakt het niet zo veel uit wat jij wiltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Daarom wil ik dus niet dat jij mod bentbelachelijke actie weer dit
Nee nog niet maar ik vroeg mij af waar jij en Marijke waren gebleven en toen werd gezegd dat jullie hier posten vandaar dat ik hier even ben gaan kijken en hier nu ook post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |