Och, ik post liever niet alleen negatief, ik vind dat geklaag alleen irritant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je twitter /flauw
Je liefdessmiley+PI gebruik
[..]
Ik ben anders ook oude garde bij ONZ SC, en ik kwam daar toch echt nadat ik bij PUB was geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En stil!
[..]
Idd, daarom.
[..]
1)
Jotch is geen oude garde
2) Bart en S-F zijn twee van de oude garde, die heel groot en heel close was. Heel. Close.
Jij houd er ook van om dingen positief te benaderen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och, ik post liever niet alleen negatief, ik vind dat geklaag alleen irritant.
Jij bent echt een type voor KLB lijkt me zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och, ik post liever niet alleen negatief, ik vind dat geklaag alleen irritant.
Echt helemaal niks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Opzoek naar volgende auto, deze was echt gaar.
PUB SC bestaat al sinds 2004 dacht ik, als het al niet langer is, en daar horen Bart, en Blax dacht ik bij. Verder bestond die kliek uit nog wel 20 mensen denk ik. Jotch is uit de kliek van '08quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben anders ook oude garde bij ONZ SC, en ik kwam daar toch echt nadat ik bij PUB was geweest
Ligt eraan wat hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij houd er ook van om dingen positief te benaderen?
Zal nog tegenvallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een type voor KLB lijkt me zo
Over het boekje van Eli?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:53 schreef Renesite het volgende:
Heb denk ik straks heel wat terug te lezen trouwens.
Okquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PUB SC bestaat al sinds 2004 dacht ik, als het al niet langer is, en daar horen Bart, en Blax dacht ik bij. Verder bestond die kliek uit nog wel 20 mensen denk ik. Jotch is uit de kliek van '08
Dat komt omdat tieten Dat komt omdat tieten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Smijn. het volgende:
Ik werd redelijk goed opgenomen, en dat was ook ene jaar terug ofzo
Ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat komt omdat tieten Dat komt omdat tieten!
Het is dat jij het zegtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hoorAls het met betrekking is tot mij, neuh
Ik geloof het gewoon niet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:54 schreef Renesite het volgende:
Oh en ren, ik heb echt geen accent!
:!quote:
je moeder is een hoerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hoorAls het met betrekking is tot mij, neuh
[..]
Zal nog tegenvallen.
Ik kan niet zo tegen persoonlijk gebash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |