Lach niet om mijn kuthandschrift.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:06 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer gaat de verkoop van start?
Bijna elk jongens handschrift is zo onduidelijk als watquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat je jouwe nog mooi is vergeleken met die van mij
Jup, Mij n handschrift is echt een drama.. Maar ik ben dan ook linkshandig..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna elk jongens handschrift is zo onduidelijk als watDie van mij vind ik best mooi, maar dat gaat rennie nu wel zien dat hij nu niet zo mooi is omdat ik snel moest schrijven.
Lach mij niet uit om de mijnequote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna elk jongens handschrift is zo onduidelijk als watDie van mij vind ik best mooi, maar dat gaat rennie nu wel zien dat hij nu niet zo mooi is omdat ik snel moest schrijven.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, Mij n handschrift is echt een drama.. Maar ik ben dan ook linkshandig..
De mijn ook totaal niet, de meeste lukt het wel als ik in blokletters schrijfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lach mij niet uit om de mijne![]()
Ik ken wel jongens die mooi schrijven, maar dan is het gelijk weer grappig. En Fiets zijn handschrft is al helemaal niet te lezen
Maar jij bent ook dyslectisch. Ookal wordt alles daarop afgeschovenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijn ook totaal niet, de meeste lukt het wel als ik in blokletters schrijfaan elkaar is echt een ramp
Is het al grappig?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:26 schreef Renesite het volgende:
Goed. Laat die film naar beginnen. Fiets zegt ook hoi.
Mijn handschrift hoef ik daar niet op af te schuiven, dat kan ik lekker ergens anders op afschuivenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar jij bent ook dyslectisch. Ookal wordt alles daarop afgeschoven
Ja bah.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef RenRen- het volgende:
Mensen die denken dat 'je je vriend z'n levensstijl wel kunt veranderen'. Jezus, ik hoop dat ik nooit zo word met een vent.
Handschrift heeft daar ook mee te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn handschrift hoef ik daar niet op af te schuiven, dat kan ik lekker ergens anders op afschuiven
Goddamnit ga die fucking film kijken dan jezus dit je daar in de bioscoop een beetje berichtjes achter te laten op FOK! het is toch ongelofelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
Goed. Laat die film naar beginnen. Fiets zegt ook hoi.
een slecht fijne motoriek meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Handschrift heeft daar ook mee te maken
hoezo geen levenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goddamnit ga die fucking film kijken dan jezus dit je daar in de bioscoop een beetje berichtjes achter te laten op FOK! het is toch ongelofelijk
Walgelijk inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Hij gaat veel uit. Maar ik kan hem wel veranderen".
Alsof ze al getrouwd zijn en 3 kinderen hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die clip daarbij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Farewell to the fairground, these rides aren't working anymore.
Nee hoor, misschien verander ik dat zelf wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ze wil lerares Nederlands worden, maar dat kan ik wel veranderen
Deed de ex van Jochem ook, ja je mag niet meer drinken en blowen etc. Achterlijke klapmongool.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat dus ook kan samenhangen metquote:
Nee precies, ik zou echt nooit zeggen van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad
Als iemand verandert is dat 1 ding en dat is niet erg hoor als het maar niet geforceerd is.
Zulke mensen moet je afschieten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat dus ook kan samenhangen met![]()
[..]
Nee precies, ik zou echt nooit zeggen van.
"Yoooo, je doet dit, ik vind dat niet kunnen, stop eens? Voor mij? Anders maak ik het uit. Of anders kaas. Anders ga ik huilen". NEVER.
Zo erg vind ik dat.
Als het iets heel groots is, dan zou ik gewoon niet op diegene vallen, zwaar gebruik van drugs bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien verander ik dat zelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |