Nope, ik heb 15 jaar oude Cambridge Soundworks speakers..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:heel Nederland heeft die computer boxjes toch
Ik heb de luxerequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:heel Nederland heeft die computer boxjes toch
kanker, doe stoerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef Dionysiou het volgende:
HTC Desire
[ afbeelding ]
Al sinds 2 maart, leverbaar op 9 april.
He afro je hebt je punt gemaakt, je reacties zijn verwijderd ga dan ook niet door.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Tof shirt man, waar ken ik die halen want ik wil ook, als ik 1 keer in het jaar naar buiten ga, er goed uitzien.
Wanneer mag ik mod worden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef nijnja het volgende:
vault_tec en Theoria_Colorum, volgens mij zijn verwijdere reacties en de posts van tliciouz duidelijk genoeg.
Jawel, je mag het best onderbouwen maar het speelkwartier is reeds voorbij. Niet overal op reageren, als je wat lelijk vindt zeg je het gewoon (en waarom), en klaar. Geen gebitch over en weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef vault_tec het volgende:
Als je iets online gooit ken je commentaar verwachten. Als iemand iets lelijk vind mag hij dat niet zeggen?![]()
Just saying.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef denaamishenk het volgende:
[ afbeelding ]
Tweedehands maar in goede staat![]()
15 euro inclusief verzendkosten via marktplaats
Waarom nou weer kanker?quote:
Hij is supertof!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
BITCH! Ik wil hem ooook. Ik ga hem donderdag wel halen als hij leuk staat.
Waar heb je die rechtse gekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
Stiekem een tvp voor Iren.
Beiden bij de Young Gear.quote:
Nooit van gehoord, hoe duur was ie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Beiden bij de Young Gear.
Zijn 2 winkels van volgens mij. Rotterdam Zuidplein en hier op het plaatselijke winkelcentrum.
Volgens mij zijn het ook alleen die twee winkels.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, hoe duur was ie?en hoe lang is hij en welke kleuren hadden ze
Na 30 euro voor zo'n simpel ding kan mijn bankrekening op dit moment niet aan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook alleen die twee winkels.
Hij is overigens van het merk Street One. Misschien zijn er andere verkooppunten te vinden?
Euh. Hij was ¤30. Ze hebben hem in het blauw en grijs. Dit is maat 38.
Van schouder naar onderkant is 75CM en vanaf middenvoor naar de onderkant is hij 55CM.
@Ren. Ohhh die jurkjes zijn enorm lief!
Waarom wist ik dat nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat jurkje staat je goed Ren!
Ik ging vandaag shoppen in Arnhem en ik kocht:
- Een banaan
- Fles mangoennogietssap bij AH
- Kleine milkshake vanille bij McDonald's
- Labello Sun
Volgende week ga ik weer alleen dan niet echt shoppen maar moet een uur wachten op een niet nader te noemen iets, dus je mag me wel entertainen voro dat uurtje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat nietwas ik mee gegaan!
Je hebt een date?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Volgende week ga ik weer alleen dan niet echt shoppen maar moet een uur wachten op een niet nader te noemen iets, dus je mag me wel entertainen voro dat uurtje?
Nee geen date en volgende week donderdag ennehmmmm kweetniet. Ik kom vanuit Velp rond 1600 dus zal wel half vijf ofzo zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt een date?Welke dag is dat en hoe laat?
Ja kuhuut. Ik moet di en do oppassen van 3 tot 5.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee geen date en volgende week donderdag ennehmmmm kweetniet. Ik kom vanuit Velp rond 1600 dus zal wel half vijf ofzo zijn?
Haha oh.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kuhuut. Ik moet di en do oppassen van 3 tot 5.
Kun je dvd's ook kopen? ik dacht dat het alleen maar via torrentz verkrijgbaar wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef M.irr het volgende:
dvdtjesss
Mary&Max
Revolutionary Road
Milk
Up
pics van je zus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef i10TD het volgende:
voor mn zus
[ afbeelding ]
en voor mezelf
[ afbeelding ]
ARNHEM!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat jurkje staat je goed Ren!
Ik ging vandaag shoppen in Arnhem en ik kocht:
- Een banaan
- Fles mangoennogietssap bij AH
- Kleine milkshake vanille bij McDonald's
- Labello Sun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |