Nope, ik heb 15 jaar oude Cambridge Soundworks speakers..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:heel Nederland heeft die computer boxjes toch
Ik heb de luxerequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:heel Nederland heeft die computer boxjes toch
kanker, doe stoerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef Dionysiou het volgende:
HTC Desire
[ afbeelding ]
Al sinds 2 maart, leverbaar op 9 april.
He afro je hebt je punt gemaakt, je reacties zijn verwijderd ga dan ook niet door.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Tof shirt man, waar ken ik die halen want ik wil ook, als ik 1 keer in het jaar naar buiten ga, er goed uitzien.
Wanneer mag ik mod worden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef nijnja het volgende:
vault_tec en Theoria_Colorum, volgens mij zijn verwijdere reacties en de posts van tliciouz duidelijk genoeg.
Jawel, je mag het best onderbouwen maar het speelkwartier is reeds voorbij. Niet overal op reageren, als je wat lelijk vindt zeg je het gewoon (en waarom), en klaar. Geen gebitch over en weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef vault_tec het volgende:
Als je iets online gooit ken je commentaar verwachten. Als iemand iets lelijk vind mag hij dat niet zeggen?![]()
Just saying.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef denaamishenk het volgende:
[ afbeelding ]
Tweedehands maar in goede staat![]()
15 euro inclusief verzendkosten via marktplaats
Waarom nou weer kanker?quote:
Hij is supertof!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
BITCH! Ik wil hem ooook. Ik ga hem donderdag wel halen als hij leuk staat.
Waar heb je die rechtse gekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
Stiekem een tvp voor Iren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |