Hy woont al sinds jong af aan in Nederland & gedraagt zich ook wel als nederlander. Pas had hij wel zo offer geval iets feest. Jaa klopt,, maar denk eraan ik ben 14 ea, zou me niet zo snel al sexy gaan kleden xD.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:37 schreef Durnstic het volgende:
De vraag is wat voor type die jongen is. Woont hij al lang in Nederland? Gedraagt hij zich als een Nederlander? Is hij islamitisch?
Als hij al lang in Nederland woont en zich gedraagt als een Nederlander, zullen je ouders misschien even aan het idee moeten wennen maar het op een gegeven moment wel accepteren.
Als hij islamitisch is of pas sinds kort in Nederland woont, zal het op een gegeven moment juist problemen opleveren omdat hij uit een cultuur komt die heel anders over bepaalde zaken denkt dan onze westerse cultuur.
En dan bedoel ik dus niet dat islamieten slechtere mensen zijn, zeker niet. Maar het verschil in manier van denken is vaak zo groot, dat botst op een gegeven moment gewoon.
En geloof me, de Afghaanse cultuur staat haaks op de onze. Een verschil van 180 graden. En als hij daar zelf ook helemaal niets mee heeft, is er geen probleem. Maar als hij daar een paar jaar gewoond heeft, of op die manier opgevoed is zul je dat gaan merken.
Als jullie iets hebben zal hij dan bijvoorbeeld niet willen dat je met andere jongens omgaat, alleen uitgaat of je sexy kleedt.
En ik spreek niet uit eigen ervaring, maar heb in mijn omgeving wel gezien hoeveel problemen dat kan opleveren en hoe verkeerd dat kan gaan.
Denk er goed over na.
Meeste mannen/jongens zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef Meisje_055 het volgende:
Hooo hallo, jullie denken dat hij heel erg is, maar dat valt wel mee hoor:O
Hy heeft niet zulke bedoelingen..
Oh bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef Blushed het volgende:
[..]
Meeste mannen/jongens zijn niet te vertrouwen.
Wtf heb jij met foto's?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
Spijtig om te horen, TS. Maar kun je dan nog wel even wat leuke foto's van jezelf plaatsen? Misschien dat je daar wel wat mee bereikt.
Hoi Blushed,quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef Blushed het volgende:
[..]
Meeste Islamitische mannen/jongens zijn niet te vertrouwen.
Mag ik je ping nu dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Meisje_055 het volgende:
Soo hallo doe rustig allemaal (sommige)
die kkr raciste make mij boosquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Meisje_055 het volgende:
Soo hallo doe rustig allemaal (sommige)
Je twitter?quote:
Het is verboden om hier te posten zonder iets te geven. Dan kan je account verwijderd worden. We proberen alleen maar te helpenquote:
Ja vind ik ook aardig, maar dan hoef ik niet me twitter te gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is verboden om hier te posten zonder iets te geven. Dan kan je account verwijderd worden. We proberen alleen maar te helpen
Oh okeokequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
nee niet jij diegene die ik op reageerde
Daarom: je ping. Dat is ook meteen makkelijker voor ons.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:45 schreef Meisje_055 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook aardig, maar dan hoef ik niet me twitter te geven
Liever nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom: je ping. Dat is ook meteen makkelijker voor ons.
Ik denk dat je verward bent, waarom zou je het niet willen geven? Je doet alsof ik om je Habbo-wachtwoord vraag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |