Ennn waar dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:58 schreef Japsnars het volgende:
PUB SC 5536 - Graspop afterparty beim Herr Sjoerd!
-> Zeroku: Userbashing en baggeren.
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
Afscheid!
Mag hij niet nog even open zodat de rest van PUB hem ook gedag kan zeggen?Heeft die jongen wel verdiend vind ik.
YESH!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.
Dankjewel! Ook namens hem.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.
Was dat tegen mij?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
Fijn, een nieuw modje, zaten we op te wachten!
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor het verpesten van mijn topic.
[ afbeelding ]
Hehehehehehehe, ik moest lachen!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicaantje post dat plaatje nu al 2x, of misschien wel meer. En het is totaal niet grappig. Even een waarschuwing via de PM?
[..]
Omdat ze een plaatje post.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicaantje post dat plaatje nu al 2x, of misschien wel meer. En het is totaal niet grappig. Even een waarschuwing via de PM?
[..]
misschien moet je eens nadenken over het feit dat je posts steeds verwijderd worden daar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Het PUB Userfototopic #42
Waarom verdwijnen mijn posts hier steeds terwijl al dat zusjes gezeik wel blijft staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |