Is misschien neit xo handig om zo gedetaileerd je woonplaats op FOK! te zettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik fiets nog wel aardig snel
dit stuk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Is misschien neit xo handig om zo gedetaileerd je woonplaats op FOK! te zetten
tis allebei een paar straten verwijdert van de echte woonplaatsquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Is misschien neit xo handig om zo gedetaileerd je woonplaats op FOK! te zetten
ja elke middag op msn en nacht per sms xdquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus, als ik zo'n stuk met iemand mee zou fietsen zou het echt niet betekenen dat ik diegene meteen leuk vind hoor, het kan ook gewoon gezellig zijn, meer niet.
Heb je hem eigenlijk tussendoor nog gesproken?
Dan ben je gelukkig iets minder dom dan ik je had ingeschat en je komen opzoeken zal ik niet snel doen. Pfoe, wat moet ik in Delfzijl.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tis allebei een paar straten verwijdert van de echte woonplaatsen so what, kom me maar opzoeken dan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Dan ben je gelukkig iets minder dom dan ik je had ingeschat en je komen opzoeken zal ik niet snel doen. Pfoe, wat moet ik in Delfzijl.
Jij verwacht dat elke meid op fok dom is?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Dan ben je gelukkig iets minder dom dan ik je had ingeschat en je komen opzoeken zal ik niet snel doen. Pfoe, wat moet ik in Delfzijl.
Als je je hyves, fotos, woonplaats, en bijna je exacte adres op een publike forum zet, als 15 jarig meisje, ben je niet al te wakkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Jij verwacht dat elke meid op fok dom is?
Hmm, uiteindelijk kan je nog steeds vrij weinig met foto's van iemand en een afgeschermde hyvesquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je je hyves, fotos, woonplaats, en bijna je exacte adres op een publike forum zet, als 15 jarig meisje, ben je niet al te wakker
Nee, maar ik moet je complimenteren met je deducerende vermogenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Jij verwacht dat elke meid op fok dom is?
Het regentquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:48 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet je complimenteren met je deducerende vermogen
Ga toch fietsen jongen
Maar dan noch, wat wil je doen met dat adresquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:50 schreef fs180 het volgende:
Dacht je.. Met een beetje tijd kun je een hoop vinden, geloof me.
En ik kom niet buiten de randstad, doch bedankt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ja? En ik heb vanochtend gedoucht, wat wil je nou zeggen? Water is toch niet eng?
Topic op fok makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar dan noch, wat wil je doen met dat adres
En nee, niet vanalles opsturen; das zo zielig
Maar ik vind het wel goed zo; ik snap je
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha.
hij kwam vannacht dus weer bij mijn huis, en hij wou met me afspreken.. nja vooruit dan maar dus ik probeer uit huis te komen, alle deuren op slot, dus moest ik een raam los schroeven en daaruit klimmen xd toen zijn we even naar een speeltuintje gegaan, van half 1 tot half 3 daar gezeten, had ie me nog even naar huis gebracht, ik klim weer in het raam, en voordat hij het raam dichtdeed vroeg ik of hij dichterbij wou komen, gaf ik een kusje op zn wang, op zn mond, en toen gebeurde het uiteindelijk.
yay.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
Of die jongen is gewoon wel romantisch, maar laat het niet merken
Edit: Nee dus![]()
Hij stopte zijn snikkel lul in de raamopening op het moment dat jij het raam dichtdeed, waardoor hij nu geen kinderen meer kan krijgen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha.
hij kwam vannacht dus weer bij mijn huis, en hij wou met me afspreken.. nja vooruit dan maar dus ik probeer uit huis te komen, alle deuren op slot, dus moest ik een raam los schroeven en daaruit klimmen xd toen zijn we even naar een speeltuintje gegaan, van half 1 tot half 3 daar gezeten, had ie me nog even naar huis gebracht, ik klim weer in het raam, en voordat hij het raam dichtdeed vroeg ik of hij dichterbij wou komen, gaf ik een kusje op zn wang, op zn mond, en toen gebeurde het uiteindelijk.
yay.
Ja, denk je, binnen een jaar alquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
Deze relatie is dus binnen een jaar weer voorbij
Ey fucker ts is 15 ofzo laat ze eens samen schattig zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
Deze relatie is dus binnen een jaar weer voorbij
En de volgende ochtend geen brokken thuis?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
dus ik probeer uit huis te komen, alle deuren op slot, dus moest ik een raam los schroeven en daaruit klimmen xd
Ja en, ik ben 16quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ey fucker ts is 15 ofzo laat ze eens samen schattig zijn
Ontgroend? (:quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha.
yay.
Ik zei toch dat het zou werkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
voordat hij het raam dichtdeed vroeg ik of hij dichterbij wou komen, gaf ik een kusje op zn wang, op zn mond, en toen gebeurde het uiteindelijk.
yay.
t leeft nog.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:27 schreef PipiSpankous het volgende:
Hoe is het nu met dat raam afgelopen? Daar hoor ik je niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |