Ik mag wel meer dingen nietquote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent 15 dus jij mag nog helemaal geen alcohol
nee dit keer heeft hij het zelf gevraagtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:50 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
heeft die gozert die jij leuk vind je gevraagt ? of weer iemand anders xD
ja dat zal ik doen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef DenBrave het volgende:
opeen luie fiets moet je het leren, woawwwwwwww een filmpje... Waaromduikjij er niet meteen bovenop? wordt ie misschien wakker....
Goedzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry ik verwijder m wel even
Je praat erover alsof het je allemaal niet meer zo interesseert?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
trouwens, t kereltje heeft me gevraagt of ik deze week film met hem wil kijken
Hij durft toch nog iets..
haha jawel hoor, ik vind het juist echt leuk dat hij mij dit keer zelf heeft gevraagt of ik samen iets met hem wil doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het je allemaal niet meer zo interesseert?
Haha mooisoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha jawel hoor, ik vind het juist echt leuk dat hij mij dit keer zelf heeft gevraagt of ik samen iets met hem wil doen.
whut?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke hij stond vannacht voor mijn raam en wou bij me slapen
niet gebeurd,
maar wtf.
_quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet gebeurd,
maar wtf.
Hoe oud waren jullie ook alweer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet gebeurd,
maar wtf.
je staat toch niet zomaar onaangekondigd voor iemands raam vragen of je bij diegene mag slapenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet gebeurd,
maar wtf.
Is toch romantisch, dat wou je zo graagquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je staat toch niet zomaar onaangekondigd voor iemands raam vragen of je bij diegene mag slapen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is toch romantisch, dat wou je zo graag
Want hij stond met zijn leuter in zijn hand een draaimolen na te doen?quote:
Het komt niet meer goed met hemquote:
Lekker een potje helikopteren onder dat raam, zoals het hoortquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Want hij stond met zijn leuter in zijn hand een draaimolen na te doen?
"EN NU MET Z'N ALLEN"quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker een potje helikopteren onder dat raam, zoals het hoort
Ja das was het juist, hij is zo emotieloos xd ik zie het niet bij hem of hij het nou wil of niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat voor een 15 jarige ben jij! Lig je 2 dagen met iemand in bed, doe je niks. Halloohoo, moment voorbij! Dan vervolgens fietst hij 5 km speciaal voor jou, en wat doe je; een knuffel?! Je had hem ook gewoon een kusje op zn wang kunnen geven. Dan nog meer kusjes als het goed voelde en dan tadaaa!
Dan was het wel romantisch geweest...
Maar wat is zijn logica dat hij ineens bij je wil slapen? Zo verlegen is hij dus niet.. Ja of hij wil gewoon op jou uittesten of hij gay is. Iedere jongen zou wat proberen als hij bij een meisje in bed ligt. Ookal ben je pas 15.
Zoiets voel je toch gewoon aan? Als je elkaar leuk vind gebeurd het gewoon, en ik denk niet dat de meeste jongens met een meisje film gaan kijken als ze die niet aantrekkelijk/leuk/aardig vinden. It's not rocket science.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja das was het juist, hij is zo emotieloos xd ik zie het niet bij hem of hij het nou wil of niet.
stel je voor ik had dat wel gedaan, wat als hij me raar aan zou kijken? wat als hij wel homo is.. dan zit ik in de friendszone ;p
& ja ik ben bang voor afwijzing![]()
& hij is dus wel verlegen want hij heeft niks gedaan toen we bij elkaar in bed lagen
maar je hebt wel gelijk, ik zal donderdag alsk een film met hem ga kijken wel even wat gaan proberen![]()
en ik zie ookal helemaal voor me, dat hij geen arm om me heen doet, mn hand niet durft aan te raken, of uberhaupt dichterbij me komt zitten
nee het was een 2 persoonsbed en we lagen gewoon netjes ieder aan 1 kant van het bed,quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:23 schreef KermitKikker het volgende:
Nog even een serieuze vraag hoor, want je hebt dus 2 nachten met hem in een 1?-persoonsbed gelegen. En er is helemaal niets gebeurd? Wat versta je dan onder niet, want als je met zijn tweeen gewoon naast elkaar ligt zonder elkaar ook maar proberen aan te raken, dan heb je toch alleen maar heel weinig ruimte en verder geen voordelen? Heeft ie niet eens een arm om je heen geslagen of iets? Ik kan er gewoon niet bij.
hm je hebt gelijk,quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zoiets voel je toch gewoon aan? Als je elkaar leuk vind gebeurd het gewoon, en ik denk niet dat de meeste jongens met een meisje film gaan kijken als ze die niet aantrekkelijk/leuk/aardig vinden. It's not rocket science.
En bang voor afwijzing? De situatie waar je nu in zit is ook 3x niks. Je zit nu alleen maar een twijfel, als hij je afwijst heb je ook meteen duidelijkheid, en fack it.. er zullen vast meer leuke jongens op deze wereld rondlopen hoor.
Je denkt te veel na over 'gewoon doen'. De grap is, je HOEFT niks te doen. Het gaat vanzelf, trust me..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm je hebt gelijk,
ik moet me niet aanstellen en gewoon doen, misschien wordt hij dan ook wat losser
Oke, hij vindt je gewoon niet leuk, maar voelt zich nu gedwongen om toch nog wat met je te doen ofzo. Want als je dat kan negeren ben je niet echt man.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee het was een 2 persoonsbed en we lagen gewoon netjes ieder aan 1 kant van het bed,
ik ben nog wel een paar keer expres naar zijn kant gerolt, maar die hint had ie niet door
zou je denkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:33 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Oke, hij vindt je gewoon niet leuk, maar voelt zich nu gedwongen om toch nog wat met je te doen ofzo. Want als je dat kan negeren ben je niet echt man.
Dat wilde ik dus zeggen, heeft geen zin. Vooral als jij niet altijd de moeite wil doen, dan kan je dan beter nu duidelijk maken door hem de moeite te alten doen. En als dat niet werkt, jammer dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus hij vind me niet leuk? waarom zou ik dan nog moeite doen ;p
Of geen ruggegraat en durft geen nee te zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef KaBuf het volgende:
wtf hij fietst 5km voor d'r, dan heeft tie toch wel een beetje gevoelens voor d'r zou ik denken ^^
Sinds wanneer is 5km veel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef KaBuf het volgende:
wtf hij fietst 5km voor d'r, dan heeft tie toch wel een beetje gevoelens voor d'r zou ik denken ^^
Inderdaad mensen die dat veel vinden.:') Hebben nooit zeker 30km op een dag moeten fietsen om naar school te gaan en weer thuis te komen.quote:
Echte bikkelboer ditquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Inderdaad mensen die dat veel vinden.:') Hebben nooit zeker 30km op een dag moeten fietsen om naar school te gaan en weer thuis te komen.
halfuurquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies ja, 5 km, dat kost je paar minuutjes
wat houd jij veel van school.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Inderdaad mensen die dat veel vinden.:') Hebben nooit zeker 30km op een dag moeten fietsen om naar school te gaan en weer thuis te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |