Ik mag wel meer dingen nietquote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent 15 dus jij mag nog helemaal geen alcohol
nee dit keer heeft hij het zelf gevraagtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:50 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
heeft die gozert die jij leuk vind je gevraagt ? of weer iemand anders xD
ja dat zal ik doen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:51 schreef DenBrave het volgende:
opeen luie fiets moet je het leren, woawwwwwwww een filmpje... Waaromduikjij er niet meteen bovenop? wordt ie misschien wakker....
Goedzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry ik verwijder m wel even
Je praat erover alsof het je allemaal niet meer zo interesseert?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
trouwens, t kereltje heeft me gevraagt of ik deze week film met hem wil kijken
Hij durft toch nog iets..
haha jawel hoor, ik vind het juist echt leuk dat hij mij dit keer zelf heeft gevraagt of ik samen iets met hem wil doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:22 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het je allemaal niet meer zo interesseert?
Haha mooisoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha jawel hoor, ik vind het juist echt leuk dat hij mij dit keer zelf heeft gevraagt of ik samen iets met hem wil doen.
whut?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke hij stond vannacht voor mijn raam en wou bij me slapen
niet gebeurd,
maar wtf.
_quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet gebeurd,
maar wtf.
Hoe oud waren jullie ook alweer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet gebeurd,
maar wtf.
je staat toch niet zomaar onaangekondigd voor iemands raam vragen of je bij diegene mag slapenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
niet gebeurd,
maar wtf.
Is toch romantisch, dat wou je zo graagquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je staat toch niet zomaar onaangekondigd voor iemands raam vragen of je bij diegene mag slapen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is toch romantisch, dat wou je zo graag
Want hij stond met zijn leuter in zijn hand een draaimolen na te doen?quote:
Het komt niet meer goed met hemquote:
Lekker een potje helikopteren onder dat raam, zoals het hoortquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Want hij stond met zijn leuter in zijn hand een draaimolen na te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |