Volgens mij ben je echt homo als iemand jou niet meteen op je bek wil pakken, serious..quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou, hij is heel verlegen he, en hem meteen op de bek pakken voor de eerste keer doe ik ook niet xd
ik denk dat hij er nog niet klaar voor is![]()
Eens moet een eerste keer zijn. Zeker weten dat die kerel geen homo is?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou, hij is heel verlegen he, en hem meteen op de bek pakken voor de eerste keer doe ik ook niet xd
nee maar ik bedoel dat een 1e zoen met elkaar romantisch moet zijn, en niet; hé, kom eens hier, er zit iets opje lip, ik lik het er wel af, HHAMMM nomnomnom.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Eens moet een eerste keer zijn. Zeker weten dat die kerel geen homo is?
Als hij net 5km met je is meegefietst en jullie hebben net ook al staan knuffelen..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dat een 1e zoen met elkaar romantisch moet zijn, en niet; hé, kom eens hier, er zit iets opje lip, ik lik het er wel af, HHAMMM nomnomnom.
en ja ik weet het zeker xd
Je durft zelf nietquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als hij het niet wil doen offer ik me wel op..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dat een 1e zoen met elkaar romantisch moet zijn, en niet; hé, kom eens hier, er zit iets opje lip, ik lik het er wel af, HHAMMM nomnomnom.
Meid, hij fietst 5KM met je mee. De eerste keer hoeft echt niet romantisch te zijn met kaarsjes hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als hij het niet wil doen offer ik me wel op..
Ik GekruldeMondhoek gedaan?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:04 schreef Japsnars het volgende:
Haarklip [ afbeelding ]
Heb je gekruldemondhoek nou al gedaan?
het is niet m'n eerste keer zoenen héquote:Op maandag 12 juli 2010 18:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Meid, hij fietst 5KM met je mee. De eerste keer hoeft echt niet romantisch te zijn met kaarsjes hoor![]()
Ik stond zelf ook buiten voor het huis, niks romantisch maar dat maakte dan ook vrij weinig uit.
Dus je komt hier volgende date melden dat jij hem gezoend hebt?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoals ik al wel zei; ik wil het wel graag hoor
hm, zaterdag gaaan we met ze allen uit, en ik sta er wel om bekend dat alsk dronken ben ik nogal losse handjes hebquote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dus je komt hier volgende date melden dat jij hem gezoend hebt?
Zo niet; dan blijf je gewoon bang de boot afhouden en maakt jezelf wijs dat het door hem komt
Haha, zou je wel willen hequote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
laat eens foto van je face zien dan
Maar dat kan toch ook gewoon voor z'n huis?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is niet m'n eerste keer zoenen hé
wel de eerste keer zoenen met hém.
Zo beetje alle meiden die ik ken worden losser als ze dronken zijn. Stond gisteren achter de bar toen wat vriendinnen gratis drinken wouden. Je wilt niet weten hoe handtastelijk ze dan wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm, zaterdag gaaan we met ze allen uit, en ik sta er wel om bekend dat alsk dronken ben ik nogal losse handjes heb
we'll see.
Eerste klas babyface deze man.quote:
Het is dus waar.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me eerder af waar je dat vandaan haalt
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
babyface? dat zijn juist de knapste jongens
Yes, pluspunten voor Jappie in dat geval.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
babyface? dat zijn juist de knapste jongens
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Colonel_Docter het volgende:
We gaan toch goddomme geen justin bierber foto's posten want dan wordt ik naar, en dat is vervelend want ik wil mijn sparibs nog opeten.
Mag meteen weer verwijderd worden.quote:
wtfquote:Op maandag 12 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hm, zaterdag gaaan we met ze allen uit, en ik sta er wel om bekend dat alsk dronken ben ik nogal losse handjes heb
we'll see.
Waar slaat dat op dan? Ik weet al dat ik over een maand een date hebquote:Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
wtfjullie weten nu al dat jullie allemaal samen uitgaan zaterdag? Wat is dat voor belabberde vriendengroep.
Je bent 15 dus jij mag nog helemaal geen alcoholquote:Op maandag 12 juli 2010 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we'll see.
Hoezo niet? Btw.. ze was toch 13?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent 15 dus jij mag nog helemaal geen alcohol
Hoezo niet? Btw.. ze was toch 13?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag wel. Ze mogen het alleen niet aan kinderen jonger dan 16 verkopen. Drinken mag wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dus zolang iemand die ouder dan 16 is het haalt, mag je als <16 jarige gewoon alcohol drinken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:01 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Mag wel. Ze mogen het alleen niet aan kinderen jonger dan 16 verkopen. Drinken mag wel.
Omdat omdat omdat.... je dat altijd op de avond zelf plandquote:Op maandag 12 juli 2010 23:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar slaat dat op dan? Ik weet al dat ik over een maand een date hebdus dat is een belabberde vriendin wou je zeggen?
@TS
Jezelf dronken zuipen voor wat lol
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Omdat omdat omdat.... je dat altijd op de avond zelf pland?
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, als ik 5 km moet trappen voor een griet moet ze me wel een verdomd goeie pijpbeurt geven in return.
Same here, kan soms ineens zin hebben ergens heen te gaan en op het andere moment totaal nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:39 schreef ReWout het volgende:
Ik wel. Ik weet nu echt nog niet of ik zaterdag zin heb om te stappen. Live the moment!
dat is standaard om de 2 weekquote:Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
wtfjullie weten nu al dat jullie allemaal samen uitgaan zaterdag? Wat is dat voor belabberde vriendengroep.
ik ben 15quote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef Colonel_Docter het volgende:
[..]
Hoezo niet? Btw.. ze was toch 13?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |