Ennn waar dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:58 schreef Japsnars het volgende:
PUB SC 5536 - Graspop afterparty beim Herr Sjoerd!
-> Zeroku: Userbashing en baggeren.
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
Afscheid!
Mag hij niet nog even open zodat de rest van PUB hem ook gedag kan zeggen?Heeft die jongen wel verdiend vind ik.
YESH!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.
Dankjewel! Ook namens hem.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Okee, omdat hij zo'n enorme bijdrage heeft geleverd, mag hij nog een avondje open.
Was dat tegen mij?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
Fijn, een nieuw modje, zaten we op te wachten!
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor het verpesten van mijn topic.
[ afbeelding ]
Hehehehehehehe, ik moest lachen!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicaantje post dat plaatje nu al 2x, of misschien wel meer. En het is totaal niet grappig. Even een waarschuwing via de PM?
[..]
Omdat ze een plaatje post.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicaantje post dat plaatje nu al 2x, of misschien wel meer. En het is totaal niet grappig. Even een waarschuwing via de PM?
[..]
misschien moet je eens nadenken over het feit dat je posts steeds verwijderd worden daar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Het PUB Userfototopic #42
Waarom verdwijnen mijn posts hier steeds terwijl al dat zusjes gezeik wel blijft staan?
Viel nog best mee wat ik daar postte. En het is zeker niet erger als die vraag naar pics van zusjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien moet je eens nadenken over het feit dat je posts steeds verwijderd worden daar.
die shit is ook wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Viel nog best mee wat ik daar postte. En het is zeker niet erger als die vraag naar pics van zusjes
Oei dan moet ik even gauw een backup maken.quote:
Schop hem dan naar GAM of sluit hem, maar in PUB laten staan is echt onzinnigquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben overlegd, hij blijft staan. Of zo.
Kijken het nog even aan, of het levensvatbaar is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schop hem dan naar GAM of sluit hem, maar in PUB laten staan is echt onzinnig
In PUB niet neequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijken het nog even aan, of het levensvatbaar is.
voordat het naar games gaat.quote:
Kuttopic ofniet, het staat sowieso verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voordat het naar games gaat.
Pedo gehalte? Dat is gewoon standaard bagger wat mensen posten in dat soort topics.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
nog een waarvan ik het pedogehalte erg discutabel vind.
leeftijdsverschil
Ik denk dat hij zichzelf bedoelt, want hij roept zelf het hardst in het topicquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pedo gehalte? Dat is gewoon standaard bagger wat mensen posten in dat soort topics.
oh zit het zo?quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf bedoelt, want hij roept zelf het hardst in het topic
Troll of niet, was gewoon een idiote opmerking.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef drumstickNL het volgende:
Meisje in Jongens lichaam!! Help!!
wut, waarom krijg daarvoor een note? Het was een troll.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kkr geert wilders stemmer kkr hoer
k neuk jou kk zemmer
k leg jou moeder achter de rame kkr bezem
zoiezo ze gaat veel klanten trekken ahahhahaa
neujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |