ga gewoon naar zo'n domme romcom, 14 jarige chicks diggen dat.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef cookiejar het volgende:
dus twee vragen...
bios tips
en leeftijd
Het was toch */2 + 2 ?quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
15/2+7 = 14,5
Sorry jongen, ze is net te jong.
als je kon reken zou het 13 zijn maja het zal wel xDquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga gewoon naar zo'n domme romcom, 14 jarige chicks diggen dat.
maak je gewoon niet druk om het leeftijdsverschil. en als je haar leuk genoeg vindt, wil je niet gelijk alle seks hebben.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef cookiejar het volgende:
dus twee vragen...
bios tips
en leeftijd
ja 2010-1997 is voor mij altijd nog 13 maja... jij bent de Fok!kerquote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
wtf
hoe vinden haar ouders jou?quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ja 2010-1997 is voor mij altijd nog 13 maja... jij bent de Fok!ker
en nu?quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ja 2010-1997 is voor mij altijd nog 13 maja... jij bent de Fok!ker
nog nooit zo hard gelachen haha xD en ja het isde echte leeftijd xDDDquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dikke edit: drie vingers enziet er erg eng uit. wat is jouw echte leeftijd?
huhuhururuurquote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef cookiejar het volgende:
Ik d8 dat fokkers juist wel in waren voor een leuk minderjarig grapje xD maar de eerste post is serieus
misschien was je beter in onz tot je rechtgekomen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef cookiejar het volgende:
Ik d8 dat fokkers juist wel in waren voor een leuk minderjarig grapje xD maar de eerste post is serieus
Je bent kanker kanker kankerziek in je hoofd, ze is 13quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef cookiejar het volgende:
[..]
zoo ver komt het nou ook weer niet... hooguit 2 vingers3 was miss teveel
Yo waddap gasten was tot daar aan toe maar nadat je me club zei stopte ik met lezen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef cookiejar het volgende:
yo waddap gasten,
er is dus zo'n meisje op me club
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Yo waddap gasten was tot daar aan toe maar nadat je me club zei stopte ik met lezen.
het is geen date gwn een avondje uitquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef trolololo het volgende:
Die vrienden dumpen!
Samen naar de bioscoop gaan!![]()
Date met vrienden erbij
Wil je nou wat krijgen of niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:32 schreef cookiejar het volgende:
[..]
het is geen date gwn een avondje uit
Gozer hij heeft haar verder nooit echt gesproken, dus beter eerst zoiets neutraals voordat hij gaat daten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wil je nou wat krijgen of niet?![]()
Liefde zal het niet worden met vrienden erbij, vraag haar desnoods voor een andere avond mee.
Bioscoop werkt perfect; en waarom zou ze geen nee zeggen? gezellig met TS film kijken
Anders raak je gefriendzoned...quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Gozer hij heeft haar verder nooit echt gesproken, dus beter eerst zoiets neutraals voordat hij gaat daten.
Daarna idd niet te lang meer uitstellen.
Ja als je hierna te lang wacht, maar 1x zoiets is juist prettiger omdat hij haar nog maar amper kent.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Anders raak je gefriendzoned...slechte ervaringen mee
ja het komt dus al bijna uit op de Friendzone heb het met haar daarover gehad maar ze reageert soms niet ivm met internet dus soms leest ze niets en dat dus ook niet... had nou niet echt zin om het weer ter sprake te brengen... Any tips for getting out of there?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Anders raak je gefriendzoned...slechte ervaringen mee
Wat voor soort meisje is ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:39 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ja het komt dus al bijna uit op de Friendzone heb het met haar daarover gehad maar ze reageert soms niet ivm met internet dus soms leest ze niets en dat dus ook niet... had nou niet echt zin om het weer ter sprake te brengen... Any tips for getting out of there?
goeie vraag :p rustig, stil.. heb echt zo'n pesthekel aan sletten met 3 lagen make-up en nog meer ofzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat voor soort meisje is ze?
Rustig? druk? sletterig? populair? nerd? stil?
Hoe ben je dan aan haar nummer en msn gekomen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef cookiejar het volgende:
het is nl. de eerste keer dat we elkaar echt spreken etc.
Goedzo!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef cookiejar het volgende:
[..]
goeie vraag :p rustig, stil.. heb echt zo'n pesthekel aan sletten met 3 lagen make-up en nog meer ofzo..
hyves om mee te beginnnen... en toen op msn haar nummer >,< maja.. zoals ik al zei omdat we op andere tijden trainen zien we elkaar tussen door niet veel op de "club"quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Hoe ben je dan aan haar nummer en msn gekomen?
haha xDquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Yo waddap gasten was tot daar aan toe maar nadat je me club zei stopte ik met lezen.
Ik had al een antwoord met Hyves verwacht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:47 schreef cookiejar het volgende:
[..]
hyves om mee te beginnnen... en toen op msn haar nummer >,< maja.. zoals ik al zei omdat we op andere tijden trainen zien we elkaar tussen door niet veel op de "club"
Paardenclub?quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef cookiejar het volgende:
er is dus zo'n meisje op me club (geen voetbal voor de duidelijkheid)
jaa... dat hangt natuurlijk helemaal af van de afloop heh ;p maar erg bedankt voor je reactie. En het wordt nou niet echt een dubbeldate.. meer een vrienden afspraak waar zij ook "toevallig" voor werd uitgenodigdquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:51 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ik had al een antwoord met Hyves verwacht eerlijk gezegd.![]()
Succes in ieder geval met afspreken, als je de bioscoop met z'n vieren gewoon een beetje als 'dubbeldate' ziet en lief tegen haar doet, moet het echt wel goedkomen! En dat je een beetje verlegen bent geeft niets, als je maar jezelf bent.
Misschien kun je na de film nog iets gaan drinken samen? (dus zonder die andere 2, als zij dat ook begrijpen!)
nou het ging er meer om dat het geen voetbal was ivm stereotypesquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Paardenclub?
Parenclub? (maakt het al een stuk makkelijker)
Klaverjasclub?
Dit is erg relevant voor deze situatie
Ja dat is logisch natuurlijk, maar tijdens een film zit je als het goed is niet non-stop te kletsen, dus het zal er eventueel vast wel inzitten! Als je het je vrienden maar wel uitlegt van tevoren, dat ze het begrijpen als je laat merken dat je graag even samen zou willen zijn!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef cookiejar het volgende:
[..]
jaa... dat hangt natuurlijk helemaal af van de afloop heh ;p maar erg bedankt voor je reactie. En het wordt nou niet echt een dubbeldate.. meer een vrienden afspraak waar zij ook "toevallig" voor werd uitgenodigd
Kijk zo mag ik m zienquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef cookiejar het volgende:
[..]
goeie vraag :p rustig, stil.. heb echt zo'n pesthekel aan sletten met 3 lagen make-up en nog meer ofzo..
Fixed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kijk zo mag ik m zien![]()
Ik val ook altijd op rustige, stille, maar ook soms nerderige meisjes
Zijn toch meestal de liefste meisjes het wildst in bed.
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ja dat is logisch natuurlijk, maar tijdens een film zit je als het goed is niet non-stop te kletsen, dus het zal er eventueel vast wel inzitten! Als je het je vrienden maar wel uitlegt van tevoren, dat ze het begrijpen als je laat merken dat je graag even samen zou willen zijn!
Succes in ieder geval!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |