ga gewoon naar zo'n domme romcom, 14 jarige chicks diggen dat.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef cookiejar het volgende:
dus twee vragen...
bios tips
en leeftijd
Het was toch */2 + 2 ?quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
15/2+7 = 14,5
Sorry jongen, ze is net te jong.
als je kon reken zou het 13 zijn maja het zal wel xDquote:Op maandag 13 september 2010 23:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga gewoon naar zo'n domme romcom, 14 jarige chicks diggen dat.
maak je gewoon niet druk om het leeftijdsverschil. en als je haar leuk genoeg vindt, wil je niet gelijk alle seks hebben.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef cookiejar het volgende:
dus twee vragen...
bios tips
en leeftijd
ja 2010-1997 is voor mij altijd nog 13 maja... jij bent de Fok!kerquote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
wtf
hoe vinden haar ouders jou?quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ja 2010-1997 is voor mij altijd nog 13 maja... jij bent de Fok!ker
en nu?quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ja 2010-1997 is voor mij altijd nog 13 maja... jij bent de Fok!ker
nog nooit zo hard gelachen haha xD en ja het isde echte leeftijd xDDDquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dikke edit: drie vingers enziet er erg eng uit. wat is jouw echte leeftijd?
huhuhururuurquote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef cookiejar het volgende:
Ik d8 dat fokkers juist wel in waren voor een leuk minderjarig grapje xD maar de eerste post is serieus
misschien was je beter in onz tot je rechtgekomen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:30 schreef cookiejar het volgende:
Ik d8 dat fokkers juist wel in waren voor een leuk minderjarig grapje xD maar de eerste post is serieus
Je bent kanker kanker kankerziek in je hoofd, ze is 13quote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef cookiejar het volgende:
[..]
zoo ver komt het nou ook weer niet... hooguit 2 vingers3 was miss teveel
Yo waddap gasten was tot daar aan toe maar nadat je me club zei stopte ik met lezen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef cookiejar het volgende:
yo waddap gasten,
er is dus zo'n meisje op me club
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Yo waddap gasten was tot daar aan toe maar nadat je me club zei stopte ik met lezen.
het is geen date gwn een avondje uitquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef trolololo het volgende:
Die vrienden dumpen!
Samen naar de bioscoop gaan!![]()
Date met vrienden erbij
Wil je nou wat krijgen of niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:32 schreef cookiejar het volgende:
[..]
het is geen date gwn een avondje uit
Gozer hij heeft haar verder nooit echt gesproken, dus beter eerst zoiets neutraals voordat hij gaat daten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wil je nou wat krijgen of niet?![]()
Liefde zal het niet worden met vrienden erbij, vraag haar desnoods voor een andere avond mee.
Bioscoop werkt perfect; en waarom zou ze geen nee zeggen? gezellig met TS film kijken
Anders raak je gefriendzoned...quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Gozer hij heeft haar verder nooit echt gesproken, dus beter eerst zoiets neutraals voordat hij gaat daten.
Daarna idd niet te lang meer uitstellen.
Ja als je hierna te lang wacht, maar 1x zoiets is juist prettiger omdat hij haar nog maar amper kent.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Anders raak je gefriendzoned...slechte ervaringen mee
ja het komt dus al bijna uit op de Friendzone heb het met haar daarover gehad maar ze reageert soms niet ivm met internet dus soms leest ze niets en dat dus ook niet... had nou niet echt zin om het weer ter sprake te brengen... Any tips for getting out of there?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Anders raak je gefriendzoned...slechte ervaringen mee
Wat voor soort meisje is ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:39 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ja het komt dus al bijna uit op de Friendzone heb het met haar daarover gehad maar ze reageert soms niet ivm met internet dus soms leest ze niets en dat dus ook niet... had nou niet echt zin om het weer ter sprake te brengen... Any tips for getting out of there?
goeie vraag :p rustig, stil.. heb echt zo'n pesthekel aan sletten met 3 lagen make-up en nog meer ofzo..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat voor soort meisje is ze?
Rustig? druk? sletterig? populair? nerd? stil?
Hoe ben je dan aan haar nummer en msn gekomen?quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef cookiejar het volgende:
het is nl. de eerste keer dat we elkaar echt spreken etc.
Goedzo!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef cookiejar het volgende:
[..]
goeie vraag :p rustig, stil.. heb echt zo'n pesthekel aan sletten met 3 lagen make-up en nog meer ofzo..
hyves om mee te beginnnen... en toen op msn haar nummer >,< maja.. zoals ik al zei omdat we op andere tijden trainen zien we elkaar tussen door niet veel op de "club"quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Hoe ben je dan aan haar nummer en msn gekomen?
haha xDquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Yo waddap gasten was tot daar aan toe maar nadat je me club zei stopte ik met lezen.
Ik had al een antwoord met Hyves verwacht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:47 schreef cookiejar het volgende:
[..]
hyves om mee te beginnnen... en toen op msn haar nummer >,< maja.. zoals ik al zei omdat we op andere tijden trainen zien we elkaar tussen door niet veel op de "club"
Paardenclub?quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef cookiejar het volgende:
er is dus zo'n meisje op me club (geen voetbal voor de duidelijkheid)
jaa... dat hangt natuurlijk helemaal af van de afloop heh ;p maar erg bedankt voor je reactie. En het wordt nou niet echt een dubbeldate.. meer een vrienden afspraak waar zij ook "toevallig" voor werd uitgenodigdquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:51 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ik had al een antwoord met Hyves verwacht eerlijk gezegd.![]()
Succes in ieder geval met afspreken, als je de bioscoop met z'n vieren gewoon een beetje als 'dubbeldate' ziet en lief tegen haar doet, moet het echt wel goedkomen! En dat je een beetje verlegen bent geeft niets, als je maar jezelf bent.
Misschien kun je na de film nog iets gaan drinken samen? (dus zonder die andere 2, als zij dat ook begrijpen!)
nou het ging er meer om dat het geen voetbal was ivm stereotypesquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Paardenclub?
Parenclub? (maakt het al een stuk makkelijker)
Klaverjasclub?
Dit is erg relevant voor deze situatie
Ja dat is logisch natuurlijk, maar tijdens een film zit je als het goed is niet non-stop te kletsen, dus het zal er eventueel vast wel inzitten! Als je het je vrienden maar wel uitlegt van tevoren, dat ze het begrijpen als je laat merken dat je graag even samen zou willen zijn!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef cookiejar het volgende:
[..]
jaa... dat hangt natuurlijk helemaal af van de afloop heh ;p maar erg bedankt voor je reactie. En het wordt nou niet echt een dubbeldate.. meer een vrienden afspraak waar zij ook "toevallig" voor werd uitgenodigd
Kijk zo mag ik m zienquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef cookiejar het volgende:
[..]
goeie vraag :p rustig, stil.. heb echt zo'n pesthekel aan sletten met 3 lagen make-up en nog meer ofzo..
Fixed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kijk zo mag ik m zien![]()
Ik val ook altijd op rustige, stille, maar ook soms nerderige meisjes
Zijn toch meestal de liefste meisjes het wildst in bed.
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:01 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ja dat is logisch natuurlijk, maar tijdens een film zit je als het goed is niet non-stop te kletsen, dus het zal er eventueel vast wel inzitten! Als je het je vrienden maar wel uitlegt van tevoren, dat ze het begrijpen als je laat merken dat je graag even samen zou willen zijn!
Succes in ieder geval!!
Joosterd merkt een spelfout op waardoor nog even verduidelijkt wordt dat je 15 bent.quote:
Daar komt het eigenlijk min of meer wel op neerquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Joosterd merkt een spelfout op waardoor nog even verduidelijkt wordt dat je 15 bent.
En je hoeft niet zo denigrerend te doen over mijn post hoor, met je 'duhh'. Je vroeg om serieuze reacties en ik probeer alleen te helpen...
oh sorry dat dat zo overkwam zo bedoelde ik het namelijk ECHT niet.. die duh was naar mezelf toe omdat ik daar niet echt over had nagedacht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:22 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Joosterd merkt een spelfout op waardoor nog even verduidelijkt wordt dat je 15 bent.
En je hoeft niet zo denigrerend te doen over mijn post hoor, met je 'duhh'. Je vroeg om serieuze reacties en ik probeer alleen te helpen...
Geeft niet, maar denk laat wel even weten hoe het overkwam!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef cookiejar het volgende:
[..]
oh sorry dat dat zo overkwam zo bedoelde ik het namelijk ECHT niet.. die duh was naar mezelf toe omdat ik daar niet echt over had nagedacht.sorry
ghehequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:35 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Geeft niet, maar denk laat wel even weten hoe het overkwam!
En alsnog wens ik je veel plezier, ik hoop dat we de verhalen achteraf nog te horen krijgen!
Oef, je gaat dr flink aanpakken zo te horenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:37 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ghehe<<<<--- dat was een grapje voor de duidelijkheid dus daar hoef ik geen reacties op (A)
echt??quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:46 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Oef, je gaat dr flink aanpakken zo te horen![]()
En de spelfout was 'zoiezo', dat moet sowieso zijn!
Ja, serieus!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:47 schreef cookiejar het volgende:
[..]
echt??toch en doe ik gymnasium
Vossius?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:47 schreef cookiejar het volgende:
[..]
echt??toch en doe ik gymnasium
Heb zelf het liefste iemand van ongeveer dezelfde leeftijd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef Panzermaus het volgende:
Kan prima. Zelf vind ik 3 jaar jonger ook niets mis mee, laat staan dit.
Ik het liefst een ouder iemand, mijn vriend is 2,5 jaar ouder.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heb zelf het liefste iemand van ongeveer dezelfde leeftijd.
Nee, Amsterdam Noord 4e klasquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vossius?
Ik doe gymnasium in Purmerend; zit nu 5e... pittig.
Latijnquote:Ja, serieus!
Wel goed, Gymnasium!
Ik heb 't tot de 3e volgehouden, maar daarna toch maar economie gekozen ipv Latijn of Grieks.
Ben je van plan Latijn of Grieks te houden?
Latijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef cookiejar het volgende:
[..]
Nee, damstede in Amsterdam Noord 4e klas
[..]
Latijn
en dat is dus het probleem... doordat ik iin het begin zo'n slechte nerderige indruk maakte zijn er maar weinig meisjes bij mij op school die mij zien staan... hooguit 3 ofzo en dat komt doordat niemand tegenwoordig je meer accepteert zoals je bent maar hoe je eruit ziet... Nu ben ik dus gaan rondkijken bij mijn vereniging en wat bleek... er waren daar ook leuke meisjes alleen niet van mijn leeftijd maar omdat zij mij nog niet kennen kan ik een veel betere eerste indruk maken van hoe ik nu ben... dus daarom is het uitgelopen op een heel lief 13 jarig meisjequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heb zelf het liefste iemand van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik heb ook een flinke geschiedenis achter de rug... maar ik ben nogal veranderd en in deze klas kent bijna niemand me hoe ik vroeger was. Ik weet wel dat er tamelijk leuke meisjes mij leuk vinden maar ik ga gewoon voor een speciaal meisje; alleen is ze heel moeilijk te krijgen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef cookiejar het volgende:
[..]
en dat is dus het probleem... doordat ik iin het begin zo'n slechte nerderige indruk maakte zijn er maar weinig meisjes bij mij op school die mij zien staan... hooguit 3 ofzo en dat komt doordat niemand tegenwoordig je meer accepteert zoals je bent maar hoe je eruit ziet... Nu ben ik dus gaan rondkijken bij mijn vereniging en wat bleek... er waren daar ook leuke meisjes alleen niet van mijn leeftijd maar omdat zij mij nog niet kennen kan ik een veel betere eerste indruk maken van hoe ik nu ben... dus daarom is het uitgelopen op een heel lief 13 jarig meisje
Ik vind het zoo irritant dat mensen zo vervelend reageren... Hoe is dat nou afgelopen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Verliefd; maak waarschijnlijk geen kans en rare situatie.
oke tnx man ;-)quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef Salvad0R het volgende:
ey cookiejar, gewoon relaxed, als ze tijdens de film vaak naar je kijkt of je aandacht opeist, scoren die handel
Mwah gaat net zo door als vroegerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef cookiejar het volgende:
[..]
Ik vind het zoo irritant dat mensen zo vervelend reageren... Hoe is dat nou afgelopen?
zullen wij dan anders dubbeldatenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mwah gaat net zo door als vroegerzit 1/2 van de lessen naast haar is altijd gezellig maar niks meer en niks minder; ga proberen met haar binnenkort naar de film te gaan.
Haha goed ideequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:59 schreef cookiejar het volgende:
[..]
zullen wij dan anders dubbeldaten![]()
vind je dat echt?? want ik zit nu best wel weer te twijfelen van hoe mensen gaan reageren als ik zeg ik heb een vriendin van 13/14 want ik kreeg vandaag al problemen met iemand omdat diegene het belachelijk vond dat ik na twee jaar oppeens me bril weer ff nodig had voor in de klasquote:
Ik bedoelde dat ik 2-jarigen eigenlijk al te oud vind.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef cookiejar het volgende:
[..]
vind je dat echt?? want ik zit nu best wel weer te twijfelen van hoe mensen gaan reageren als ik zeg ik heb een vriendin van 13/14 want ik kreeg vandaag al problemen met iemand omdat diegene het belachelijk vond dat ik na twee jaar oppeens me bril weer ff nodig had voor in de klas
edit: waarom zeg je dan eerst 3 jaar kan makkelijk >?? XD
juist ja.. zou je miss kunnen proberen wat advies te geven op mijn reply op jou post? (als je wilt graagquote:Op donderdag 16 september 2010 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik 2-jarigen eigenlijk al te oud vind.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:23 schreef cookiejar het volgende:
[..]
juist ja.. zou je miss kunnen proberen wat advies te geven op mijn reply op jou post? (als je wilt graag)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef Panzermaus het volgende:
Kan prima. Zelf vind ik 3 jaar jonger ook niets mis mee, laat staan dit.
okee.. nou ja thanks..quote:
Gymnasiumvolk moet niet zeuren.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef cookiejar het volgende:
[..]
okee.. nou ja thanks..zal het wel aanzien... en waarschijnlijk ook uitgemaakt worden voor pedofiel maja het zla wel..
Trolololo en zijn buurmeisje van 1 1/5 ?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gymnasiumvolk moet niet zeuren.
Jij hebt een leuk meisje dan. Zij niet
En dat verschil is dus bijna niksgeloof me er zijn veel extremere gevallen...
Je zult er inderdaad niets van merken.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gymnasiumvolk moet niet zeuren.
Jij hebt een leuk meisje dan. Zij niet
En dat verschil is dus bijna niksgeloof me er zijn veel extremere gevallen...
ben je er weer trolo? ga je nou nog naar de film ??quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Trolololo en zijn buurmeisje van 1 1/5 ?
capiro(?). Ja het zijn niet zozeer de twijfels tegrnover haar maar tegenover de samenleving van tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
toen ik 6 was speelde ik dagelijks doktertje met een meisje 8
toen ik 16 was had ik een vriendin van 15
toen ik 20 was neukte ik met een 30-jarige
toen ik 25 was fiste ik een 21-jarige franse meid op lowlands, op de beat van de muziek in de tent op kamp 2.
etc. etc.
je moet gewoon weten of het ok is. als je denkt dat het niet ok is. en je er een topic over moet maken met twijfels. dan moet je misschien bij jezelf te rade gaan.
capire?
denk je eens in in de vader en moeder van het 15-jarige meisje! goorpijp.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef cookiejar het volgende:
[..]
capiro(?). Ja het zijn niet zozeer de twijfels tegrnover haar maar tegenover de samenleving van tegenwoordigen 20 en 15 is toch wat amders maar iig erg bedankt allemaal wat mij betreft kan hier een slotje op. (of doe ik dat ik ben nog steeds erg nieuw op fok xD)
Nee hoor; ik ben best streng in leeftijd; ik val meestal op meisjes van ongeveer dezelfde leeftijd en mijn laatste vriendin was iets meer dan een jaar ouderquote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Trolololo en zijn buurmeisje van 1 1/5 ?
Hier sluit ik mij bij aan, te jong is gewoon te jong, dat zijn gewoon kinderen en kinderen zijn... voor kinderen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee hoor; ik ben best streng in leeftijd; ik val meestal op meisjes van ongeveer dezelfde leeftijd en mijn laatste vriendin was iets meer dan een jaar ouderdus het maakt me niet zo heel veel uit.
Minimum is wel 14,5 voor mij; daaronder kan je toch niet serieus nemen? Of is het zo 'spannend' om met een meisje van 13 te hebben
das waar je hebt daarentegen tegenwoordig meisjes die al erg vroeg volwassen zijn nou dat is het dus en ik ga er wel gewoon voor en zie het aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan, te jong is gewoon te jong, dat zijn gewoon kinderen en kinderen zijn... voor kinderen.
lichamelijk volwassen ja. geestelijk nog niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef cookiejar het volgende:
[..]
das waar je hebt daarentegen tegenwoordig meisjes die al erg vroeg volwassen zijn nou dat is het dus en ik ga er wel gewoon voor en zie het aan
dat bedoelde ik nou juist welquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lichamelijk volwassen ja. geestelijk nog niet.
nou, veel plezier dan maar. ik neem aan dat ze het chroom van je fietsje kan zuigen, met al die volwassenheid.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef cookiejar het volgende:
Dat jij nou zo nodig je moet afreageren op mensen omdat je zelf nooit een een 13 jarige hebt knnen naaien, hoef je nou niet af te doen op mensen die nou net toevallig dat wel kunnen.
En zo is het maar net, mensen die geen 13-jarigen raken zijn sowieso triest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef cookiejar het volgende:
Dat jij nou zo nodig je moet afreageren op mensen omdat je zelf nooit een een 13 jarige hebt knnen naaien, hoef je nou niet af te reageren op mensen die nou net toevallig dat wel kunnen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mensen die geen 13-jarigen raken zijn sowieso triest.
ik was ook ooit 13, 14 en 15. maar geen 20 en naaide 15 jarigen. oh wacht...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef cookiejar het volgende:
Dat jij nou zo nodig je moet afreageren op mensen omdat je zelf nooit een een 13 jarige hebt knnen naaien, hoef je nou niet af te reageren op mensen die nou net toevallig dat wel kunnen.
uhm... dan zie je me voor iemand anders aan vriend... als je nou ff leest dan maak ik daar een verwijzing naar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik was ook ooit 13, 14 en 15. maar geen 20 en naaide 15 jarigen. oh wacht...
ok. wat is je echte probleem dan, dat je verlegen bent? timide?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef cookiejar het volgende:
[..]
uhm... dan zie je me voor iemand anders aan vriend... als je nou ff leest dan maak ik daar een verwijzing naar.
nee hoor, en wat doe jij zo vroeg op fok? moet je niet op school zitten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:55 schreef R3DC3D3R het volgende:
had jij niet allang in bed moeten liggen?
Het lijkt me dat deze scharminkel ons in het ootje probeert te nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:55 schreef R3DC3D3R het volgende:
had jij niet allang in bed moeten liggen?
Sowieso naar een bioscoop gaan, leuk zeg... Proberen klef te doen terwijl je aandacht half ergens anders is en er allemaal mensen om je heen zitten. Kun je niet iets originelers verzinnen?quote:Op maandag 20 september 2010 17:31 schreef Ungkai het volgende:
Tip om een beschaamende situatie te voorkomen in de bios;
Probeer geen nieuwe grapjes uit
Eet niet te veel popcorn achter elkaar
Ik heb een x gehad dat ze mij wilde zoenen, en toen deed ik net popcorn in mn mond,![]()
toen probeerde ik haar te zoenen, terwijl ze popcorn at qq
let op de timing!
kijk uit dat je je popcorn niet omgooid
Of dat je perongeluk een verkeerde hand pakt
Neem geen nacho's
Ga niet naar een komedie film!!!
die dood de romantiek!!!
Ook niet naar een actiefilm!
Horror en romantisch is het best
OOK ZEKER GEEN 3D FILM, zonde van je geld als je dan bezig bent
En kinderfilms trouwens ook niet :p
Nou dat waren de normale tips, dan nu de Spuiten en Slikken tip,
Gooi je bak popcorn leeg , maak een gat, stop je lul erin, zodat ze kan trekken/zuigen qq
Het is het beste dan zoete popcorn te kopen, zout op je wobbel is niet fijn!!!
HAVE FUN!!!!!
Da's best een omslachtige manier om "Ga niet naar de bioscoop" te zeggen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:31 schreef Ungkai het volgende:
Tip om een beschaamende situatie te voorkomen in de bios;
Probeer geen nieuwe grapjes uit
Eet niet te veel popcorn achter elkaar
Ik heb een x gehad dat ze mij wilde zoenen, en toen deed ik net popcorn in mn mond,![]()
toen probeerde ik haar te zoenen, terwijl ze popcorn at qq
let op de timing!
kijk uit dat je je popcorn niet omgooid
Of dat je perongeluk een verkeerde hand pakt
Neem geen nacho's
Ga niet naar een komedie film!!!
die dood de romantiek!!!
Ook niet naar een actiefilm!
Horror en romantisch is het best
OOK ZEKER GEEN 3D FILM, zonde van je geld als je dan bezig bent
En kinderfilms trouwens ook niet :p
Nou dat waren de normale tips, dan nu de Spuiten en Slikken tip,
Gooi je bak popcorn leeg , maak een gat, stop je lul erin, zodat ze kan trekken/zuigen qq
Het is het beste dan zoete popcorn te kopen, zout op je wobbel is niet fijn!!!
HAVE FUN!!!!!
idd, maar het staat al vast dat ze naar de bios gaan :pquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's best een omslachtige manier om "Ga niet naar de bioscoop" te zeggen.
Denken dat het druk is in de bioscoopquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso naar een bioscoop gaan, leuk zeg... Proberen klef te doen terwijl je aandacht half ergens anders is en er allemaal mensen om je heen zitten. Kun je niet iets originelers verzinnen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso naar een bioscoop gaan, leuk zeg... Proberen klef te doen terwijl je aandacht half ergens anders is en er allemaal mensen om je heen zitten. Kun je niet iets originelers verzinnen?
trolololo heeft elke dag dates in de bios?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Denken dat het druk is in de bioscoop
Inderdaad, het is vaak genoeg druk in de bioscoopquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
trolololo heeft elke dag dates in de bios?
ja altijd als ik er ben zit er een nijlpaard voor me en zie ik niksquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vaak genoeg druk in de bioscoop
m,aar jij kijkt ook allen naar de filmquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja altijd als ik er ben zit er een nijlpaard voor me en zie ik niks
hoho ik moet af en toe wel kijken om uit te leggen waar het over gaat als iemand lastige vragen stelt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef cookiejar het volgende:
[..]
m,aar jij kijkt ook allen naar de film
Lijkt me dat het vooral uitmaakt hoe lang iemand is en niet hoe dik maar goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja altijd als ik er ben zit er een nijlpaard voor me en zie ik niks
wel als ze groot en dik zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Lijkt me dat het vooral uitmaakt hoe lang iemand is en niet hoe dik maar goed
Er is toch altijd wel een lang persoon met je mee die dan wel met je wil ruilen van plek zoals een echte heer (ok, of damequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel als ze groot en dik zijn
pedobear!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel als ze groot en dik zijn
ja die, verder zie ik meestal toch niet zoveel van de film alleen als ik wat wil zien moet er niet zo een voor me zitten.quote:
neej ik werk en kan ondertussen op mijn telefoon internetten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Laikos het volgende:
[..]
nee hoor, en wat doe jij zo vroeg op fok? moet je niet op school zitten?
maar dan werk je niet want dan zit je op fok te kuttenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef R3DC3D3R het volgende:
[..]
neej ik werk en kan ondertussen op mijn telefoon internetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |