dan is het goed.quote:
Hoequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bewijs het maar bij mij dan vertel ik wel of het meurt of niet
wtf...quote:
Echt wtfquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wtf...
maar michhas welke tandpasta gebruik je en rook je, blow je, vreet je veel, flos je wel? krijg je genoeg speeksel binnen van het andere geslacht?
Ge zijt een trolleke!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:12 schreef PonyLovertje het volgende:
neee ik woon in limburg, in het zuiden
1- goedgekeurdquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt wtf
Anyway, ik gebruik Aquafresh Extreme Clean Whitening, ben vorige week zaterdag na 6 jaar gestopt met roken (goed he
), ik blow niet meer, ik vreet nooit, maar eet ook niet veel, en nee ik flos niet.. Flossen haat ik en het lukt me niet..
Verder krijg ik teveel speeksel van vrouwen binnen
Wauw goedgekeurd, u just made my dayquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1- goedgekeurd
2 heel knap van je
3 ook heel goed van je
4 flossen zuigt gewoon
5 speeksel is goed
Hier kan TS goede tips uit halen!
even serieus van wie ben je een kloon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:23 schreef PonyLovertje het volgende:
wat is een troll dan precies?? doet me denken aan een soort kabouter
Ja, laat ons niet langer in spanningquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
even serieus van wie ben je een kloon?
ik ken jokertje wel ja, vind m wel schattigquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, laat ons niet langer in spanning
Hahahaha nee ik zie er niet zo uitKen je Jokertje niet? Van Oh Oh Cherso?
Alsjeblieft zeg, gelukkig zie ik er niet zo uit
Goh, zou je denken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ponylovertje als je nieuw bent en al zo bijdehand moet je wel een kloon zijn.
ja dat blijft de vraagquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goh, zou je denken?En van wie dan wel
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |