quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:
Ik stel een cursus Nederlands voor
je kan het tog lesen tering zegquote:Op maandag 13 september 2010 13:37 schreef weps het volgende:
Als je mijn vriendin was..... Dan had ik je allang gedumpt op grond van het niet beheersen van de Nederlandse taal. Een foutje mag maar dit slaat werkelijk nergens meer op...![]()
Weer 1 minuut van m'n leven verpest
Ontcijferen lijkt me een betere betiteling.quote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef xXxMerelxXx het volgende:
[..]
je kan het tog lesen tering zeg
Je kan het toch gewoon normaal typen tering zegquote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef xXxMerelxXx het volgende:
[..]
zuchtquote:Op maandag 13 september 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:
Ehh.. Wat zeg je?quote:Op maandag 13 september 2010 13:38 schreef xXxMerelxXx het volgende:
[..]
Of omdat je Dyslexie hebtquote:Op maandag 13 september 2010 13:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon normaal typen tering zeg![]()
en nee, je doet het niet omdat het 'sneller typt'.
Er staat nergens een vraagteken in je verhaal.quote:Op maandag 13 september 2010 13:40 schreef xXxMerelxXx het volgende:
wrom maken jullie er een probleem van jesus zeg ik vraag gewoon om hulp
Het is niet echt een probleem wat je hebt, je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 13 september 2010 13:40 schreef xXxMerelxXx het volgende:
wrom maken jullie er een probleem van jesus zeg ik vraag gewoon om hulp
je siet tog dat ik hulp wil kk seg kk moeilijke mensen hierquote:Op maandag 13 september 2010 13:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er staat nergens een vraagteken in je verhaal.
quote:Op maandag 13 september 2010 13:31 schreef Salamando het volgende:
he? wat?quote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef xXxMerelxXx het volgende:
[..]
je siet tog dat ik hulp wil kk seg kk moeilijke mensen hier
Probeer dan 1 foutloze zin te plaatsen, dan nemen mensen je serieus. (Misschien)quote:Op maandag 13 september 2010 13:41 schreef xXxMerelxXx het volgende:
[..]
je siet tog dat ik hulp wil kk seg kk moeilijke mensen hier
ik word ook helemaal para brotherquote:Op maandag 13 september 2010 13:47 schreef xXxMerelxXx het volgende:
egt kwort para waarom make jullie so een probleem van taal je kan het begrijpe
Is je vriend een allochtoon?quote:Op maandag 13 september 2010 13:47 schreef xXxMerelxXx het volgende:
egt kwort para waarom make jullie so een probleem van taal je kan het begrijpe
Waar ligt nedrleland?quote:Op maandag 13 september 2010 13:50 schreef xXxMerelxXx het volgende:
[..]
nee gwoon een nedrlelander hoezo?
hij is dus van buitenlandse afkomst, dat land ken ik niet...quote:Op maandag 13 september 2010 13:50 schreef xXxMerelxXx het volgende:
[..]
nee gwoon een nedrlelander hoezo?
de jongen van je dromen lacht met andere meisjes en jij scheldt hem uit, lekkere vriendin ben jequote:Op maandag 13 september 2010 13:29 schreef xXxMerelxXx het volgende:
hallo ik heb een probleem eht is als volgt:
ik heb dus nu 2 maande verkrering met de jongen van me drome maar ik ben bang dat hij iemand anders leuk vint hij was een keer op een feestje same met mij en ik ging dansen met wat vriendinnen en na een teidje zag ik hem zitten met een ander meisje ze waren aan het laggen dus ik liep naar hem toe en heb hem helemaal uitgesgolden voor alles wat ik maar kon verzinnen ik was zo boos toen heeft hij het goed gemaakd met ene kadootje maar ik ben bang helpp!!!!!!!!
Not quite .. zoek de definitie van allochtoon maar eens op. Zelfs Beatrix is allochtoon.quote:Op maandag 13 september 2010 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en omdat je het niet weet: allochtoon is synoniem voor buitenlander, iemand die niet uit nederland komt
ja op haar onderbroekquote:Op maandag 13 september 2010 13:56 schreef weps het volgende:
Een slotje zou hier wel zeer gepast zijn denk ik.
Ehh nee ook niet helemaal. Beatrix is weer een autochtoon. Die is in Baarn geboren en dus gewoon Nederlands.quote:Op maandag 13 september 2010 13:55 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Not quite .. zoek de definitie van allochtoon maar eens op. Zelfs Beatrix is allochtoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |