nou nou, sjieeek hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Japsnars het volgende:
Voor het eerst (en laatst?) hier ook maar eens een foto plaatsen
[ afbeelding ]
Jij duimt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker buitenslapen op vakantie!
Die blik van jouw hond maakt mijn dagquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Bankhangen,tv kijken, met een stroopwafel.
En de hond kijkt jaloers naar mijn hand.
Gast waar is je bierquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker buitenslapen op vakantie!
Ik slaap ook altijd met m'n ogen open inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:47 schreef FrehFreh het volgende:
Zo hé, jij maakt gewoon foto's van jezelf in je slaap!
Ja is dat niet normaal dan????quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd met m'n ogen open inderdaad.
Leuke foto Neur
Ja!quote:
Sta je nou op haar voet?, of lijkt dat zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:22 schreef HeteBliksem het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft altijd zo'n goed gevoel. Het helpen van je medemens.
Maat 46.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sta je nou op haar voet?, of lijkt dat zo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is dat niet normaal dan????
Danku.
[..]
Ja!
Wow! 46,quote:
Oh echt? Dan kom ik goed weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wow! 46,daar betaal je wegenbelasting voor, moet haast wel
Ontopic, wel een leuk stel zo
Hier ga ik spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wow! 46,daar betaal je wegenbelasting voor, moet haast wel
Ontopic, wel een leuk stel zo
Jouw gezicht lijkt erg symmetrisch, of ligt dat aan mij?quote:
Is dat niet bij de meeste mensen zo danquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jouw gezicht lijkt erg symmetrisch, of ligt dat aan mij?No offence, 't is een soort-van-raar-maar-waar-compliment. Me likez
Neh. Maak je gezicht maar eens symmetrisch, dat ziet er niet uit meestalquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Is dat niet bij de meeste mensen zo dan?
Wat een fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:28 schreef centenbakkie het volgende:
Nederland Brazillie in Utrecht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rawrquote:
zit je zussie ook op fok?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:10 schreef HeteBliksem het volgende:
[..]
Hier ga ik spijt van krijgen.![]()
Ze is mijn zusje haha.
En maat 46 staat niet echt goed in verhouding als je maar ~1.85 bent.
Dan staan mensen meestal beter op de fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je hoofd staat scheef.
Maar tof omdat Xantalien.
Iedereen weer heerlijk aardig lees ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
gister, me laatste dagje turkije.
Hehe, thank you.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Iedereen weer heerlijk aardig lees ik.Overigens wel cute samen.
Stijve nek van het achter de laptop hangen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je hoofd staat scheef.
Maar tof omdat Xantalien.
Ik ben lelijk als ik gewoon kijk. Dôh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan staan mensen meestal beter op de foto
Maar leuke foto
Oh, het was je al gelukt! Heb je geen spontanere foto?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef MelissaMurderr het volgende:
Gaan we foto's van onszelf erop zetten ? xd
OKEE IK OOK:\
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |