abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83594573
hoi mensen,

ik ben 19 jaar en wil zwanger worden.
ik heb geen vaste vriend maar wel iemand waar ik soort van wat mee heb.
hij is 27 jaar en weet niet dat ik een kindje wil. hij heeft wel een keer tegen me gezegt dat hij graag kinderen wil. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
ik ben ook al gestopt met de pil. wat vinden jullie hiervan?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:57:03 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83594611
en vind je dat zelf verstandig?
heb je al een vaste woonruimte? een vast inkomen? goeie baan? de kennis om voor een kind te zorgen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:58:26 #3
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_83594658
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef Mirjam het volgende:
de kennis om voor een kind te zorgen?
jah, waar is het diploma?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_83594679
ja ik heb een vast inkomen en een eigen woonruimte
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:59:12 #5
294141 tarantism
hups in die kont
pi_83594685
edit: oke, met andere bewoording.

Denk er goed over na, het is je eigen keuze maar je kan niet zonder overleg met je partner stoppen met de pil
pi_83594915
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:59 schreef tarantism het volgende:
edit: oke, met andere bewoording.

Denk er goed over na, het is je eigen keuze maar je kan niet zonder overleg met je partner stoppen met de pil

dat is het hem nou juist, ik ben bang dat ik heb afschrik.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:06:16 #7
294141 tarantism
hups in die kont
pi_83594968
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef roos19 het volgende:

[..]

ik weet niet of je hem afschrikt, maat je belazert hem nu wel. Je partner gaat er immers van uit dat je de pil slikt. Of hij nu wel of niet ene kind met je wil maken/opvoeden, dit is niet de manier om het proces te starten, integendeel.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:06:44 #8
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_83594981
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef roos19 het volgende:

[..]

Ja, allemaal heel leuk maar je moet zeker niet expres zwanger raken en het hem achteraf pas vertellen.
The remedy is the experience.
pi_83595147
Je gaat dus bewust voor een zwangerschap zonder dat je de andere partij dat laat weten......dat is zachtjes uitgedrukt niet erg volwassen te noemen, sterker nog dat is gewoon achterlijk.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83595673
mijn advies is om nog een aantal jaren te wachten met zwanger worden. een kind is geen bezit. en nooit een reden om een man te strikken. je bent nog jong. laat het uit je hoofd.
het lijkt meer op een gijzeling
De Puta Madre
  zaterdag 3 juli 2010 @ 05:47:19 #11
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_83599041
Toevallig vrienden/familie die een baby hebben? Draai ff een paar weken mee in het gezin.....En na die paar weken weet je niet hoe snel je weer met je pil moet beginnen! Denk even logisch na voor je een kind op de wereld zet!
pi_83604127
Als je aandacht wilt kan je dat beter op een andere manier doen. Dan een kind te willen.
Lange benen koud hoofd.
  PR/Manusje van alles zondag 4 juli 2010 @ 13:28:55 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_83641513
R&P
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_83641626
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,

hij is 27 jaar en weet niet dat ik een kindje wil. hij heeft wel een keer tegen me gezegt dat hij graag kinderen wil. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
knap stom, stiekem en achterbaks....

zoiets bepaal je niet alleen... als je je "relatie" om zeep wil helpen met die jongen moet je vooral zo doorgaan. Hem afschrikken doe je misschien wel ja, maar daar kom je maar op 1 manier achter, hem afschrikken doe je zowiezo als je ineens zegt dat je zwanger bent omdat je al een tijd met de pil gestopt was. Ik zou er goed over nadenken want een alleenstaande moeder zijn is geen pretje... ik spreek uit ervaring..
Dus praat er met hem over, wil die niet dan wacht je nog een paar jaar, je bent nog jong genoeg dus er is nog tijd zat.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
  zondag 4 juli 2010 @ 13:35:36 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83641704
Luister TS, deze jongen wil alleen maar seks met jou en geen kind, laat staan een relatie. Als jij hem straks het blijde nieuws vertelt, ga je hem echt niet meer terugzien. Zéker niet als uitkomt dat jij met de pil gestopt bent zonder hem in te lichten.

Hij blijft echt niet bij je. Of je nu wel of geen kind hebt. Verder hoop ik enorm dat het om een kutkloon gaat.
Resistance is futile.
  zondag 4 juli 2010 @ 13:36:29 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83641731
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:32 schreef Flena het volgende:

[..]

knap stom, stiekem en achterbaks....

zoiets bepaal je niet alleen... als je je "relatie" om zeep wil helpen met die jongen moet je vooral zo doorgaan. Hem afschrikken doe je misschien wel ja, maar daar kom je maar op 1 manier achter, hem afschrikken doe je zowiezo als je ineens zegt dat je zwanger bent omdat je al een tijd met de pil gestopt was. Ik zou er goed over nadenken want een alleenstaande moeder zijn is geen pretje... ik spreek uit ervaring..
Dus praat er met hem over, wil die niet dan wacht je nog een paar jaar, je bent nog jong genoeg dus er is nog tijd zat.
Het betreft haar fuckbuddy.
Resistance is futile.
pi_83641752
Zoek psychiatrische hulp.
pi_83641833
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:35 schreef Seven. het volgende:
Luister TS, deze jongen wil alleen maar seks met jou en geen kind, laat staan een relatie. Als jij hem straks het blijde nieuws vertelt, ga je hem echt niet meer terugzien. Zéker niet als uitkomt dat jij met de pil gestopt bent zonder hem in te lichten.

Hij blijft echt niet bij je. Of je nu wel of geen kind hebt.
Verder hoop ik enorm dat het om een kutkloon gaat.
Grotendeels eens.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_83641876
-edit- geef het een kans ja...

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 04-07-2010 13:43:30 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83641946
quote:
[b]Op vrijdag 2 juli 2010 23:56
. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
Je "vriend" zal vinden dat je tegen hem gelogen hebt door te verzwijgen dat je met de pil gestopt bent en dat je hem er in geluisd hebt. Dat zal hem pas echt afschrikken maar dan zit je wel met een kind waar de vader niks van wil weten omdat de moeder zo achterbaks heeft gedaan. Dat wil je een kindje toch niet aandoen ?

Dus óf je vertelt het óf je doet het veilig.
pi_83641965
Ach komop Re, dat is toch overduidelijk !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83642454
19 jaar, jij bent gek.

No offence, maar dat vind ik echt zonde van je leven. De vriendin van mijn neef (toen 29) was 21 toen ze haar eerste kreeg. Haar keuze natuurlijk, maar ik had het nooit gedaan.

Zelf heb ik een grote hekel aan kinderen, dat moet ik er wel bij zeggen .

Edit: te snel gehapt zie ik .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_83642545
Was dat niet die jongen die in jou niets meer dan een neukertje ziet?
Beneath the gold, bitter steel
pi_83642631
Je hebt hulp nodig.
pi_83643144
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,

Kom op, laten we een kind op de wereld brengen in een onstabiele relatie. Wat zeg ik, relatie? Je 'hebt er soort van iets mee'.

Godverdomme kind, denk na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')