quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:59 schreef tarantism het volgende:
edit: oke, met andere bewoording.
Denk er goed over na, het is je eigen keuze maar je kan niet zonder overleg met je partner stoppen met de pil
ik weet niet of je hem afschrikt, maat je belazert hem nu wel. Je partner gaat er immers van uit dat je de pil slikt. Of hij nu wel of niet ene kind met je wil maken/opvoeden, dit is niet de manier om het proces te starten, integendeel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef roos19 het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist, ik ben bang dat ik heb afschrik.
Ja, allemaal heel leuk maar je moet zeker niet expres zwanger raken en het hem achteraf pas vertellen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef roos19 het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist, ik ben bang dat ik heb afschrik.
knap stom, stiekem en achterbaks....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
ik ben 19 jaar en wil zwanger worden.
ik heb geen vaste vriend maar wel iemand waar ik soort van wat mee heb.
hij is 27 jaar en weet niet dat ik een kindje wil. hij heeft wel een keer tegen me gezegt dat hij graag kinderen wil. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
ik ben ook al gestopt met de pil. wat vinden jullie hiervan?
Het betreft haar fuckbuddy.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:32 schreef Flena het volgende:
[..]
knap stom, stiekem en achterbaks....
zoiets bepaal je niet alleen... als je je "relatie" om zeep wil helpen met die jongen moet je vooral zo doorgaan. Hem afschrikken doe je misschien wel ja, maar daar kom je maar op 1 manier achter, hem afschrikken doe je zowiezo als je ineens zegt dat je zwanger bent omdat je al een tijd met de pil gestopt was. Ik zou er goed over nadenken want een alleenstaande moeder zijn is geen pretje... ik spreek uit ervaring..
Dus praat er met hem over, wil die niet dan wacht je nog een paar jaar, je bent nog jong genoeg dus er is nog tijd zat.
Grotendeels eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:35 schreef Seven. het volgende:
Luister TS, deze jongen wil alleen maar seks met jou en geen kind, laat staan een relatie. Als jij hem straks het blijde nieuws vertelt, ga je hem echt niet meer terugzien. Zéker niet als uitkomt dat jij met de pil gestopt bent zonder hem in te lichten.
Hij blijft echt niet bij je. Of je nu wel of geen kind hebt. Verder hoop ik enorm dat het om een kutkloon gaat.
Je "vriend" zal vinden dat je tegen hem gelogen hebt door te verzwijgen dat je met de pil gestopt bent en dat je hem er in geluisd hebt. Dat zal hem pas echt afschrikken maar dan zit je wel met een kind waar de vader niks van wil weten omdat de moeder zo achterbaks heeft gedaan. Dat wil je een kindje toch niet aandoen ?quote:[b]Op vrijdag 2 juli 2010 23:56
. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
Kom op, laten we een kind op de wereld brengen in een onstabiele relatie. Wat zeg ik, relatie? Je 'hebt er soort van iets mee'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:56 schreef roos19 het volgende:
hoi mensen,
ik ben 19 jaar en wil zwanger worden.
ik heb geen vaste vriend maar wel iemand waar ik soort van wat mee heb.
hij is 27 jaar en weet niet dat ik een kindje wil. hij heeft wel een keer tegen me gezegt dat hij graag kinderen wil. ik denk ook niet dat hij het erg zou vinden als ik zwanger van hem zou zijn, maar ik durf het niet tegen hem te zeggen omdat ik bang ben dat ik heb afschrik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |