Viel nog best mee wat ik daar postte. En het is zeker niet erger als die vraag naar pics van zusjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien moet je eens nadenken over het feit dat je posts steeds verwijderd worden daar.
die shit is ook wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Viel nog best mee wat ik daar postte. En het is zeker niet erger als die vraag naar pics van zusjes
Oei dan moet ik even gauw een backup maken.quote:
Schop hem dan naar GAM of sluit hem, maar in PUB laten staan is echt onzinnigquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We hebben overlegd, hij blijft staan. Of zo.
Kijken het nog even aan, of het levensvatbaar is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schop hem dan naar GAM of sluit hem, maar in PUB laten staan is echt onzinnig
In PUB niet neequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijken het nog even aan, of het levensvatbaar is.
voordat het naar games gaat.quote:
Kuttopic ofniet, het staat sowieso verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voordat het naar games gaat.
Pedo gehalte? Dat is gewoon standaard bagger wat mensen posten in dat soort topics.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
nog een waarvan ik het pedogehalte erg discutabel vind.
leeftijdsverschil
Ik denk dat hij zichzelf bedoelt, want hij roept zelf het hardst in het topicquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pedo gehalte? Dat is gewoon standaard bagger wat mensen posten in dat soort topics.
oh zit het zo?quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf bedoelt, want hij roept zelf het hardst in het topic
Troll of niet, was gewoon een idiote opmerking.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef drumstickNL het volgende:
Meisje in Jongens lichaam!! Help!!
wut, waarom krijg daarvoor een note? Het was een troll.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kkr geert wilders stemmer kkr hoer
k neuk jou kk zemmer
k leg jou moeder achter de rame kkr bezem
zoiezo ze gaat veel klanten trekken ahahhahaa
neujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |