Geef argumenten en anders troll je maar op.quote:
Ga niet huilen als ze later de hele tijd roept dat als je bij haar weggaat dat ze dan zelfmoord pleegt, want dat doen die jankerds.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Geef argumenten en anders troll je maar op.
Hoe weet je dit zo zeker??quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga niet huilen als ze later de hele tijd roept dat als je bij haar weggaat dat ze dan zelfmoord pleegt, want dat doen die jankerds.
Levendige fantasie heb jij.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga niet huilen als ze later de hele tijd roept dat als je bij haar weggaat dat ze dan zelfmoord pleegt, want dat doen die jankerds.
Mensen die aan zelfverwonding doen hebben problemen waar jij als toekomstige vriend helemaal niks aan kan veranderen. Betrek jezelf er nou niet in. Prille liefde gaat ook voorbij uiteindelijk!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Geef argumenten en anders troll je maar op.
Agh kom op als je jezelf snijd ben je een aandachtshoer. Dus als ze het niet meer krijgen beginnen ze weer. Gewoon naar het Riagg toesturen en je tijd ergens aan een leuke meid verdoen.quote:
Proof me wrong.quote:
oké dat snap ik maar, als ik in haar problemen word meegetrokken dan kan ik haar misschien helpen om die problemen te tackelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef rene90 het volgende:
Dan zal ik even wat uitgebreider reageren. Ik ben het wel eens met wat iedereen hierboven al zegt en dat komt omdat de meisjes die aan automutilatie doen het vaak om de aandacht gaat. Vaak hebben ze bepaalde dingen meegemaakt waar ze nog steeds mee in de knoop zitten en het niet op een 'normale' manier kunnen verwerken.
Het risico van een relatie met zo een meisje is dat ze je erg kan manipuleren, en het haar alleen om die positieve aandacht gaat die ze dan krijgt. Begrijp me niet verkeerd, het kan een heel leuk meisje zijn, alleen je gaat het jezelf ontzettend lastig maken als je hier aan gaat beginnen want je wordt meegesleept in al haar problemen.
Goed argument ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh kom op als je jezelf snijd ben je een aandachtshoer. Dus als ze het niet meer krijgen beginnen ze weer. Gewoon naar het Riagg toesturen en je tijd ergens aan een leuke meid verdoen.
Is niet nodig.quote:[..]
Proof me wrong.
Ik denk dat jij hier maar even buiten moet blijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh kom op als je jezelf snijd ben je een aandachtshoer. Dus als ze het niet meer krijgen beginnen ze weer. Gewoon naar het Riagg toesturen en je tijd ergens aan een leuke meid verdoen.
[..]
Proof me wrong.
Dat dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier maar even buiten moet blijven. Wat heb jij een verwrongen beeld van dat soort mensen zeg.
Als je zo ver bent dat je aan zelfmutilatie doet, dan heb je gewoon professionele hulp nodig. We hebben het hier over een borderliner hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier maar even buiten moet blijven. Wat heb jij een verwrongen beeld van dat soort mensen zeg.
Ik blijf er toch erg sceptisch over. In mijn ogen moet er flink wat aan de hand zijn wil je gaan krassen. Dat zal niet met een simpel gesprekje over zijn en zal vaak ook wel wat professionelere hulp voor nodig zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:54 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
oké dat snap ik maar, als ik in haar problemen word meegetrokken dan kan ik haar misschien helpen om die problemen te tackelen.
Ik bedoelde ook wat voor een type verder.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Knap genoeg en lief genoeg voor mij, ik ga haar hier niet op internet bekend maken, dan gaat ze misschien nog dieper in de put zitten...
Het zegt genoeg dat je automutilatie direct toeschrijft aan borderline, dan weet je dus niet wat borderline is.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je zo ver bent dat je aan zelfmutilatie doet, dan heb je gewoon professionele hulp nodig. We hebben het hier over een borderliner hoorDie stopt heus niet zo snel met zich zelf snijden.
Maar goed blijkbaar werkt iedereen hier bij het riaggZelf penguins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |