Het zijn meestal wel borderliners.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat je automutilatie direct toeschrijft aan borderline, dan weet je dus niet wat borderline is.
Dat dus.quote:
Nee maar met dat soort wichters moet je sowieso niet gaan want dat is mogelijk nog triester.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ja laten we zodra het over een aandachtshoer gaat die snijd maar meteen borderline erbij halen. Dat stomme emo meisjes van 14 snijden betekend niet dat ze een persoonlijkheidsstoornis hebben. Dat betekent dat ze onzeker zijn en erbij willen horen.
Aardig meisje, kun je snel laten lachen en is heel lief.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook wat voor een type verder.
En verder, dat zelfverwonden is niet goed en komt ergens vandaan. Ik zeg gebruik je verstand i.p.v. je pik.
Je hoort mij dat nergens ontkennen, maar hoe je reageert is nogal overdreven vindt je niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je zo ver bent dat je aan zelfmutilatie doet, dan heb je gewoon professionele hulp nodig. We hebben het hier over een borderliner hoorDie stopt heus niet zo snel met zich zelf snijden.
Maar goed blijkbaar werkt iedereen hier bij het riaggZelf penguins.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef SharQueDo het volgende:
Short awnser: no.
Long awnser: nooooooooooooo.
Gewoon niet aan beginnen met zulke emo goths,
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Nee het is geen emo/gothic etc. het is een normaal meisje
Waarom vertelde ze jou dat ze automutileert? Loopt ze daarmee te koop? Weet je waarom ze het doet? Loopt ze bij jeugdzorg of het GGZ?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
En is het zichtbaar?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom vertelde ze jou dat ze automutileert? Loopt ze daarmee te koop? Weet je waarom ze het doet? Loopt ze bij jeugdzorg of het GGZ?
Heeft zij niet vertelt. Ik ken iemand die dicht bij haar staat.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom vertelde ze jou dat ze automutileert? Loopt ze daarmee te koop? Weet je waarom ze het doet? Loopt ze bij jeugdzorg of het GGZ?
In je zelf snijden betekend tegenwoordig populariteit?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ja laten we zodra het over een aandachtshoer gaat die snijd maar meteen borderline erbij halen. Dat stomme emo meisjes van 14 snijden betekend niet dat ze een persoonlijkheidsstoornis hebben. Dat betekent dat ze onzeker zijn en erbij willen horen.
Nee, aandacht zoeken bedoelt ze.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Superlam het volgende:
[..]
In je zelf snijden betekend tegenwoordig populariteit?
Gewoon normaal blond meisje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
[..]
Is't meer zo'n breezertype TS? Zoek anders een vergelijkbaar plaatje op internet voor de beeldvorming
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Superlam het volgende:
[..]
In je zelf snijden betekend tegenwoordig populariteit?
Dat dus, maar onder de 14jarige emo typjes is snijden toch zeker wel in.quote:
Heb je trouwens enig idee waarom ze het doet?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Gewoon normaal blond meisje.
Zoiets bedoel ik, gewoon normaal, niet te knap maar ook niet lelijk.
[ afbeelding ]
Ja, extreme problemenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je trouwens enig idee waarom ze het doet?
Iemand die zichzelf opzettelijk verwondt is ALLES behalve normaal.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
En wat zou je ervan denken misschien aan die problemen aandacht te schenken? Als je die bijvoorbeeld oplost? Of dat je haar in ieder geval helpt om het probleem te verminderen.quote:
Ze doet het waarschijnlijk niet om erbij te horen als emo. Ik denk dat het lastig gaat worden voor je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:16 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Vind jij, mijn smaak is anders. Dit is voor mij gewoon een normaal meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |