PM eens dan als je wilt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Jonge rot op als je niet normaal kan doen okej, ik probeer hier een serieus probleem aan te pakken en jij gaat lopen trollen, rot gewoon op kneus.
On-topic
problemen, zeg ik liever niets over op het openbare internet...
Als je serieus haar probleem wil helpen zeg dat ze naar een psycholoog toe moet gaan, en bemoei jezelf er zo weinig mee. Als je nu al begint te huilen...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Jonge rot op als je niet normaal kan doen okej, ik probeer hier een serieus probleem aan te pakken en jij gaat lopen trollen, rot gewoon op kneus.
On-topic
Ja daar kunnen wij niets mee he. Dat is heeeeel bepalend. Makkelijk probleem is makkelijk op te lossen, snap je?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
On-topic
Is een moeilijk probleem, mij lijkt een beetje liefde kan het probleem verlichten?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja daar kunnen wij niets mee he. Dat is heeeeel bepalend. Makkelijk probleem is makkelijk op te lossen, snap je?
Kan je het probleem dan PMen? Wordt uiteraard niet rondgestuurd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Is een moeilijk probleem, mij lijkt een beetje liefde kan het probleem verlichten?
Je ontwetendheid is best schattig.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Is een moeilijk probleem, mij lijkt een beetje liefde kan het probleem verlichten?
Beste Sander,quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
On-topic
oke, wat vind je van deze:quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
nee daar heb ik geen 'FUGG' aan gehad, geef argumenten en kom niet weer met vooroordelen aan.
En tot die tijd zeggen we zonde van je tijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef Jotcha het volgende:
Als je 't probleem kent denk je dat het wel kan.
ik wil gewoon de waarheid met argumenten van beide kanten wetenquote:
Welke beide kanten? Zo ongeveer iedereen is het er wel over eens dat het niet slim is.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
ik wil gewoon de waarheid met argumenten van beide kanten weten
zou kunnen maar ik dacht PUB omdat pubers hier mischien wat meer van weten.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef RenRen- het volgende:
Lieve TS. Ik heb het gebash een beetje weggehaald, maar aangezien dit een relatietopic is, over een psychologisch probleem. Is Relatie en psychologie dan niet íéts geschikter?
PMquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 20:21 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
zou kunnen maar ik dacht PUB omdat pubers hier mischien wat meer van weten.
maar als je het beter lijkt kun je het wet verplaatsen als dat kan![]()
bedankt voor het schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |