Hehe. Uhm, geen idee eigenlijk.. Panda Pindakaas is supah.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef muisje91 het volgende:
Meiden die gek doen! Ik hou daar wel van. Verder, Is dat nou aldi pindakaas?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Kon nauwelijks in slaap komen vannacht, heb geen zak uitgevreten op school en moest ook nog eens tot 14.45u, heb een biologie proefwerk morgen.. Ondanks alles voel ik me nog steeds top!
je kijkt alsof je op een citroen bijt toch wel spannend he die proefwerkennggggggggggggquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Kon nauwelijks in slaap komen vannacht, heb geen zak uitgevreten op school en moest ook nog eens tot 14.45u, heb een biologie proefwerk morgen.. Ondanks alles voel ik me nog steeds top!
Nounou, tot kwart voor 3!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef michelleee. het volgende:
Jajaa in het Bavariajurkje en mét een reuze beesie van mn zusje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe maar niet joh. Huizen zien er bekend uit... Hoogvliet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef jortkeldert het volgende:
Heb mn kapsel voor de garp eens ala justin bieber gedaanheb het normaal altijd naar achteren
[ afbeelding ]
What u think?
Nee, geen hoogvliet. Niet eens in de buurt trouwensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Doe maar niet joh. Huizen zien er bekend uit... Hoogvliet?
Blijven posten vind ze nog steeds leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo, veel krullen? Had beter Gekrulde Haarpluk kunnen heten..
En nee, ik weet:
geen happy face deze keer.
Jeumig, ze pluizen bij jou nog erger dan bij mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, ik weet:
Hollandser kan niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, ik weet:
Wat doe jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef jortkeldert het volgende:
Heb mn kapsel voor de garp eens ala justin bieber gedaanheb het normaal altijd naar achteren
[ afbeelding ]
What u think?
En ik dacht dat ik dun was...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef jortkeldert het volgende:
[ afbeelding ]
What u think?
Beiden hebben alleeeeen maaaar wetsartikelen. Hoef je niet alles van te weten. Bovenste een lesboekje, en dan nog eentje onderop (not in sight) en een multomap vol aantekeningenquote:
Ik schrok, want volgend jaar.quote:
Niet grappigquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zal tzt eens een stapeltje neerleggen
Ik wil je wel vermaken hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
ik.
verveel.
me.
echt.
kapot erg. ja.
-
en ik vind het niet cool dat m'n foto hier zo klein lijkt.
dan ga je buiten spelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
ik.
verveel.
me.
echt.
kapot erg. ja.
-
Blijven posten vind ze nog steeds leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
ik.
verveel.
me.
echt.
kapot erg. ja.
-
jij bent een clown hou je smoelquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Blijven posten vind ze nog steeds leuk!
Dank voor het compliment! meestal noemen ze me andersquote:
Maarten-Jan Baay zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Dank voor het compliment! meestal noemen ze me anders
Waarom ken ik alle plekjes van waar die foto's zijn gemaakt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
ik.
verveel.
me.
echt.
kapot erg. ja.
-
Je gaat me toch niet zeggen dat je wat met haar hebt, hè?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Waarom ken ik alle plekjes van waar die foto's zijn gemaakt?
Hoezo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je wat met haar hebt, hè?
Don't you dare..
Kennemercollege?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:09 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
toen ik nog dacht dat me 18e verjaardagsfeestje leuk zou worden.
Het lijkt er anders verdacht veel opquote:
Jaloezie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:49 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het lijkt er anders verdacht veel op.
M'n oogballen branden al hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
OT of ik post een pic waarvan je oogballen zullen branden, Haarklip!
Doequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
OT of ik post een pic waarvan je oogballen zullen branden, Haarklip!
Als je er van geniet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
Ik ben niet enthousiast.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik hou het bij 1 fotopost per dag in dit topic, niet te enthousiast worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |