Nu nog het resizen dan is het ook mijn feestje. (L)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef Sqoudson het volgende:
[ afbeelding ]
defQon. 1 is mijn feestje (L)
Die gast links met die blauwe ronde zonnebrilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:57 schreef Sqoudson het volgende:
[ afbeelding ]
defQon. 1 is mijn feestje (L)
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:09 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
toen ik nog dacht dat me 18e verjaardagsfeestje leuk zou worden.
Wat ging er mis op het feestje dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:09 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond je vorige foto's leuker dan deze...quote:Op zondag 20 juni 2010 13:09 schreef Pencile het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry do maar ik ben het toch echt, niks aan te doen haha.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vond je vorige foto's leuker dan deze...
Je ogenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
3 minuten oud. Haar gestijld en voor 't eerst in het jaar weer make-up op.
Smile, baby, smile!
Moet je altijd doen zoquote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Smile, baby, smile!
Leuke foto!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Smile, baby, smile!
Thank youquote:
En jij ook bedankt, natuurlijk.quote:
Je foto in het andere topic doet het niet, misschien moet je je bericht daar even wijzigen? Maar leuke foto hoor!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef Untiteld het volgende:
Weer een geweldige kwaliteit![]()
[ link | afbeelding ]
Zal ik doe ='0quote:Op zondag 20 juni 2010 23:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je foto in het andere topic doet het niet, misschien moet je je bericht daar even wijzigen? Maar leuke foto hoor!
Goedemorgenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef Untiteld het volgende:
Weer een geweldige kwaliteit![]()
[ link | afbeelding ]
Wejoo, waar is je haarquote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef Daantke het volgende:
crossposttttt
[ afbeelding ]
weet nog niet of ik de kapper het af laat makenhehe
Zal Lau leuk vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |