Hahah, vet!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
je moet toch iets met je zondagavond
Dit maakt mijn middag goedquote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef michelleee. het volgende:
Jajaa in het Bavariajurkje en mét een reuze beesie van mn zusje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef michelleee. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef michelleee. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankjewelquote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind jou nog steeds heel leuk.
ongveer 0 moeite gedaan ervoor. We hebben nu wel een hendige sjieke pentax in huis, dus daar zal ik nog wel wat vaker fototjes mee maken.quote:
Jij lijkt wel wat op Jochem Myjer, of heb je dat al vaker gehoord?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef kanovinnie het volgende:
Geen hoogstaand stukje fotografie, maar gewoon 1 debiel met pletterpet
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij lijkt wel wat op Jochem Myjer, of heb je dat al vaker gehoord?
Mag ik vragen hoe oud je bent? Want mijnes inziens ben jij de algemeen aanvaarde PUB-leeftijd allan ontstegenquote:
mag ik zeggen dat je een zeurpiet bentquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Want mijnes inziens ben jij de algemeen aanvaarde PUB-leeftijd allan ontstegen
Dat mag, in principe post ik hier ook amper.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat je een zeurpiet bentje hebt in mijn ogen de algemeen aanvaarde pub mentalita overtreden
gelukkig ik vond dat jouw post net zo weinig toevoegde als de mijnequote:Op maandag 14 juni 2010 19:48 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Dat mag, in principe post ik hier ook amper.
Daar ben ik het totaal mee eens!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
gelukkig ik vond dat jouw post net zo weinig toevoegde als de mijne
48 maar ik ben geestelijk erg jong.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Want mijnes inziens ben jij de algemeen aanvaarde PUB-leeftijd allan ontstegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |