Ik weet alleen niet waar die vandaan komtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:35 schreef donroyco het volgende:
[Lezen] FAQ & Policy Puber- en Tienertalk
[img]-tag fail.
Okequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar die vandaan komtWant de imgtag klopt wel, en bij iedere edit komt er een [/img] bij. Had het zelf ook al gezien.
Nijn was niet thuis en ik heb het gedaan, boeiendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Als jullie Nijnja eens dat FAQ bericht laten maken. Nu moest eerst Krentenbol. het doen, toen BT, en nu Ren-. Nijnja is intussen gewoon op zijn stek gebleven dus dat scheelde wat werk.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nijn was niet thuis en ik heb het gedaan, boeiend
Of je hield het oude FAQ berichtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Als jullie Nijnja eens dat FAQ bericht laten maken. Nu moest eerst Krentenbol. het doen, toen BT, en nu Ren-. Nijnja is intussen gewoon op zijn stek gebleven dus dat scheelde wat werk.
Of je maakt je er niet druk om.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of je hield het oude FAQ bericht.
Fixed, wtf.quote:Op zondag 28 februari 2010 @ 20:33 schreef Zeroku het volgende:
[afbeelding]
Misschien mierenneukerij, maar dat streepje moet iets hoger toch?
Ojaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
PUB SC [5139] Waar TwyLight coke gesnoven heeft
Dat is niet de bedoeling, maar als ik op posten druk en ik ga door het slotje heen doe ik dat niet expres.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt dat een gewoonte, door post nr 301/300 te posten?
Ik vind het wel meevallen, en je moet wel tegen een (klein) stootje kunnen natuurlijk. Reacties zijn gewoon niet altijd aanbiddend, en als bashen zie ik het niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
Schorsing
deze post is nutteloos en is een beetje TS bashen.
Donequote:Op zondag 7 maart 2010 @ 11:57 schreef Roi het volgende:
Doodsbenauwd en 16 jaar :\
Ik denk dat 90% van de posts wel weg kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |