NSB familie?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
Je verhaal uitleggen aan de teamleider?
Doet dat er toe?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef FastFox91 het volgende:
Beetje jou afstraffen omdat zij hun proefwerk laten jatten. Waarom is de jatter en zijn die "heleboel" mensen niet gestraft?
Mij lijkt het wel rechtvaardig om te weten hoe de anderen zijn gestraft, dit ter vergelijking of de straf wel ongeveer goed is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:40 schreef Karammel het volgende:
[..]
Doet dat er toe?
TS heeft zelf meegeholpen aan het verspreiden van een gestolen proefwerk. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Het is totaal niet relevant of hij het proefwerk ook zelf gestolen zou hebben.
Vind het eerder een gebrek aan opvoeding. Een normaal persoon zorgt ervoor dat je dat soort dingen wel uit je hoofd laat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef Mr.DD het volgende:
Tja das kut. Part of the game. Accepteer it. Je zit in de 2de/3de ofzo? Hoort bij de leeftijd
Wat een onzin dat het bij de leeftijd hoort.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef Mr.DD het volgende:
Tja das kut. Part of the game. Accepteer it. Je zit in de 2de/3de ofzo? Hoort bij de leeftijd
Leuk man, op een strenge protestantse school zitten.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een onzin dat het bij de leeftijd hoort.Bij ons in de klas heeft er nooit iemand een proefwerk gejat.
Ik zat op een openbare school.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Leuk man, op een strenge protestantse school zitten.
je verdiende loonquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:36 schreef Jordann77 het volgende:
een vriend van mij heeft een proefwerk gejat en hij heeft gevraagd of ik het in wou scannen en ik zei ja omdat het mijn vriend was, maar toen vroegen een heleboel mensen naar dat proefwerk en ik heb het ze toen gegeven maar niet names mij...... en nu is de teamleider erachter gekomen en word ik 2 dagen extern geschorst en krijg ik een 1 voor het proefwerk dat ik heb doorgestuurd... ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken... dankjewel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |