Hoe weet jij dat dat K3 is.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:16 schreef Hyman het volgende:
Die hadewijch moet wel een kloon zijn, wie zoent er nou met zn broer, en is verliefd op de nederlands leraar, én is 13 met een K3 UI
Post wat pics, dan beoordelen wij dat wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
Ik ben al heel lang op mijn leraar Nederlands dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik durf het hem niet te vertellen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij heeft geen vriendin.
Misschien vindt hij mij te jong, maar ik lijk wel ouder.
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post wat pics, dan beoordelen wij dat wel.
en vervolgens allemaal data krijgen zeker, dit topic kan je ook best anders dan met ja/nee beantwoordenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het niet leuker om hier een 'Wanneer was je voor het laatst verliefd' topic van te maken? Dus wanneer/waarom? Anders krijg je alleen ja/nee antwoorden.
Omdat vrouwen dan weer rokjes en andere korte dingen gaan dragen natuurlijk. Had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:09 schreef GoodGawd het volgende:
In lente worden mensen toch vaak verliefd zeggen ze. Waarom?
Of jij moet ook rokjes gaan dragen, dan wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef GoodGawd het volgende:
Dus dan is het eigenlijk niet wederzijds?
GastEN?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Elvanera het volgende:
Hmm, wel weer leuke gasten in zicht. Verliefd neeZo snel gaat dat niet
Wat heerlijk romantisch.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef pizzaluigi het volgende:
Yep, at once, afgelopen weekend, op het eerste gezicht.
Nu nog zorgen dat het van twee kanten komt
Maar dat doet bijna niemand. En op een ander forum werkt het en da's veel leuker om te lezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 07:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
en vervolgens allemaal data krijgen zeker, dit topic kan je ook best anders dan met ja/nee beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |