quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
Ik ben al heel lang op mijn leraar Nederlands dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik durf het hem niet te vertellen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij heeft geen vriendin.
Misschien vindt hij mij te jong, maar ik lijk wel ouder.
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
Ik ben al heel lang op mijn leraar Nederlands dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik durf het hem niet te vertellen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij heeft geen vriendin.
Misschien vindt hij mij te jong, maar ik lijk wel ouder.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.
Persoonlijk niet, maar je hoort geregeld dat er problemen door zijn gekomen. Ook hier op fok kom je die berichten wel vaker tegen.quote:
Hij is 37. Ik ben 13. Dus scheelt wel een beetje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.
KEIGOEIE KLOON JONGUH.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Hij is 37. Ik ben 13. Dus scheelt wel een beetje.![]()
Maar als we geen seks hebben mag het toch wel? Eigenlijk ook stom hoor, als ik zelf seks wil mag het toch niet.![]()
Stomme wetten allemaal.
Haha niet aan beginnenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Maar als we geen seks hebben mag het toch wel? Eigenlijk ook stom hoor, als ik zelf seks wil mag het toch niet.![]()
Stomme wetten allemaal.
Wacht nog een jaar of 7, dan kan je misschien wel logisch nadenkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
Ik begreep dat de leraar natuurkunde wel iets had met een meisje uit de 2e.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Haha niet aan beginnen
En ik weet wel zeker dat jou leraar geen gevoelens voor jou heeft. Anders heeft hij egt het verkeerde beroep gekozen. Niet persoonlijk opvatten, maar als je als leraar van 37 op iemand van 13 zou vallen is dit gewoon verkeerd...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Ik begreep dat de leraar natuurkunde wel iets had met een meisje uit de 2e.![]()
Dus het kan wel hoor.
Ik ben 19 en mijn meisje is 15.. dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
Wat een achterlijke kloon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
quote:
1337.
Nee. Heb je gesnoven?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben verliefd maar ik weet niet op wie, kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |