MIsschien schrikt ie ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hmm, nee, daar ben ik niet bang voor..
maar wat denken jullie?
Hij doet bij mij wel zn webcam aan, bij andere niet
Hij stuurt over de 100 smsjes per maand..
Hij komt naar de andere kant van het land om me te zien
Hij reageerde niet meer zo lief en leuk toen hij achter mijn zaterdag-drama was gekomen... (lees: wat maakt je een slet voor het hele verhaal)
Ik kan hem overhalen om naar feestjes te komen terwijl hij geen zin heeft
Hij was voordat hij wist van mijn zaterdag-drama nog echt dolblij toen hij me zag.
maar.
Hij kan soms echt ineens helemaal niet tegen het feit dat ik aan hem zit (niet op een rare manier, maar gewoon, ik pakte de mouw van zijn jas en trok eraan, toen trok hij heel snel terug en riep "waarom zit je aan me?")
Hij stuurt geen "x" in smsjes ofzo?
Hij maakt niet echt opmerkingen waardoor je gaat denken dat hij wat zou willen..
Wat moet ik hier toch mee?!
Weet ik veel, misschien is er iets gebeurt vroeger waardoor ie daar niet tegen kan ofzo.quote:
oh, je bedoelde het aanraken..quote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien is er iets gebeurt vroeger waardoor ie daar niet tegen kan ofzo.
Of hij wordt overrompeld ofzo.
Ik heb geen idee, kan wel meerdere oorzaken hebben
Misschien is hij wel hartstikke onzeker.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh, je bedoelde het aanraken..
Hmm, dat snapte ik zelf ook niet echt...
Maar ik wil vooral weten of hij me leuk vind... Hij is zo tegenstrijdig, met alles!
Ja, zo herkenbaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Bij jongens moet je gewoon heeeeul duidelijk zijn, wij snappen stille hints niet. jwt.
En dan, nu zijn we gewoon vrienden, maar ik wil meeeeeeer!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Bij jongens moet je gewoon heeeeul duidelijk zijn, wij snappen stille hints niet. jwt.
Als er meer is, komt dat vanzelf een keer naar boven.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan, nu zijn we gewoon vrienden, maar ik wil meeeeeeer!![]()
En als ik dat dan zeg en het is een no no, dandandan!
Dat dwingen snap ik...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Als er meer is, komt dat vanzelf een keer naar boven.
En je kan lastig iemand dwingen.
Eens komt er voor jou ook het geluk van een leuke jongen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dwingen snap ik...
Ik heb geen vertrouwen meer in jongens..
Ik ben vet ongeduldig en ik ben altijd degene die de eerste -enlaatste- stap zet. maar ben tot nu toe alleen maar afgewezen.
Ik voel het aan mijn waterquote:Op maandag 8 maart 2010 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens komt er voor jou ook het geluk van een leuke jongen.
heb ik ook met meisjesquote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dwingen snap ik...
Ik heb geen vertrouwen meer in jongens..
Ik ben vet ongeduldig en ik ben altijd degene die de eerste -enlaatste- stap zet. maar ben tot nu toe alleen maar afgewezen.
jamaaar ik overdrijf niet.. ik heb nog nooit een vriendje gehad.quote:
in ook pas 2 relaties hoor, waarvan 1 een dikke leugenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaaar ik overdrijf niet.. ik heb nog nooit een vriendje gehad.
maargoed. ik ben pas 15 zomers jong
Ik betrap me er ook opquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:20 schreef Hyman het volgende:
Duidelijk zeggen wat je wilt of juist niet wilt.quote:
kijk, hier heb ik wat aan!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef Timmetjuhs het volgende:
Duidelijk tegenover hem zijn dat je iets voor hem voelt. Iemand moet de eerste stap maken. Misschien voelt hij zich er wel ongemakkelijk bij om stiekem ook meer te willen maar bang te zijn om hier voor uit te komen. Het kan natuurlijk ook tegenvallen en dat hij je puur als een vriendin ziet en niet meer. Maar dat lijkt me nogal sterk aangezien jou verhaal. Hoewel... mij is hetzelfde overkomen nog geen maand geleden =( constant smsen, msnen, cam aan. Avondje afgesproken, filmpje gekeken, gekust en heerlijk tegen mekaar aan gelegen. Maar dit alles betekende blijkbaar niks voor haar. Maar je kan er het beste gewoon voor gaan. Dan weet je tenminste waar je staat. Constant in afwachting zitten schiet je niks mee op.
Klopt iedereen is anders. Je kan er maar op 1 manier achter komen en dat is eerlijk zijn. De waarheid kan hard zijn maar hier heb je wel het meeste aanquote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
kijk, hier heb ik wat aan!![]()
Alleen ik denk dat hij niet zoals dat meisje is..
Hij vindt je leuk, er van uit gaande dat hij niet homoseksueel is.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hmm, nee, daar ben ik niet bang voor..
maar wat denken jullie?
Hij doet bij mij wel zn webcam aan, bij andere niet
Hij stuurt over de 100 smsjes per maand..
Hij komt naar de andere kant van het land om me te zien
Hij reageerde niet meer zo lief en leuk toen hij achter mijn zaterdag-drama was gekomen... (lees: wat maakt je een slet voor het hele verhaal)
Ik kan hem overhalen om naar feestjes te komen terwijl hij geen zin heeft
Hij was voordat hij wist van mijn zaterdag-drama nog echt dolblij toen hij me zag.
maar.
Hij kan soms echt ineens helemaal niet tegen het feit dat ik aan hem zit (niet op een rare manier, maar gewoon, ik pakte de mouw van zijn jas en trok eraan, toen trok hij heel snel terug en riep "waarom zit je aan me?")
Hij stuurt geen "x" in smsjes ofzo?
Hij maakt niet echt opmerkingen waardoor je gaat denken dat hij wat zou willen..
Wat moet ik hier toch mee?!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
Ik ben al heel lang op mijn leraar Nederlands dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik durf het hem niet te vertellen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij heeft geen vriendin.
Misschien vindt hij mij te jong, maar ik lijk wel ouder.
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:27 schreef hadewijch het volgende:
Ik ben al heel lang op mijn leraar Nederlands dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik durf het hem niet te vertellen. Ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij heeft geen vriendin.
Misschien vindt hij mij te jong, maar ik lijk wel ouder.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.
Persoonlijk niet, maar je hoort geregeld dat er problemen door zijn gekomen. Ook hier op fok kom je die berichten wel vaker tegen.quote:
Hij is 37. Ik ben 13. Dus scheelt wel een beetje.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Lijkt me een slecht plan. Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is, maar daarbij komt ook nog dat hij niks met een leerling mag beginnen. Althans voor zover ik weet komen daar alleen maar problemen van.
KEIGOEIE KLOON JONGUH.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Hij is 37. Ik ben 13. Dus scheelt wel een beetje.![]()
Maar als we geen seks hebben mag het toch wel? Eigenlijk ook stom hoor, als ik zelf seks wil mag het toch niet.![]()
Stomme wetten allemaal.
Haha niet aan beginnenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Maar als we geen seks hebben mag het toch wel? Eigenlijk ook stom hoor, als ik zelf seks wil mag het toch niet.![]()
Stomme wetten allemaal.
Wacht nog een jaar of 7, dan kan je misschien wel logisch nadenkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
Ik begreep dat de leraar natuurkunde wel iets had met een meisje uit de 2e.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:24 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Haha niet aan beginnen
En ik weet wel zeker dat jou leraar geen gevoelens voor jou heeft. Anders heeft hij egt het verkeerde beroep gekozen. Niet persoonlijk opvatten, maar als je als leraar van 37 op iemand van 13 zou vallen is dit gewoon verkeerd...
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Ik begreep dat de leraar natuurkunde wel iets had met een meisje uit de 2e.![]()
Dus het kan wel hoor.
Ik ben 19 en mijn meisje is 15.. dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
Wat een achterlijke kloon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Stomme wetten allemaal.
quote:
1337.
Nee. Heb je gesnoven?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben verliefd maar ik weet niet op wie, kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |