Hoezo, is ze niet christelijk genoeg?quote:
Lul niet zo slap joh!quote:
Zo mag ik het horen!quote:
Echt verlieft zijn is niet leuk...quote:Op maandag 8 maart 2010 09:07 schreef i10TD het volgende:
een beetje geweest met mn eerste relatie, 2e relatie niet.. hoop het wel ee nkeer echt te wordenmaar zien we dan nog wel
Ja wat is het nou, wel of niet leuk?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Echt verlieft zijn is niet leuk...
Constant met je gedachten bij haar zijn. Elke nacht droom je alleen over haar. En dan word duidelijk dat het niks word en dan voel jij je kut xD
Maar het kan ook mooi zijn en je een goed gevoel geven
Normaal gesproken is het leukquote:Op maandag 8 maart 2010 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, wel of niet leuk?
Oh zo ^_^quote:Op maandag 8 maart 2010 10:00 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het leukMaar het kan ook irritant worden xD
Lol, ik denk niet dat ik snel verliefd zou worden op iemand waarmee het niks wordtquote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Echt verlieft zijn is niet leuk...
Constant met je gedachten bij haar zijn. Elke nacht droom je alleen over haar. En dan word duidelijk dat het niks word en dan voel jij je kut xD
Maar het kan ook mooi zijn en je een goed gevoel geven
Nou in de eerste instantie leek alles dik in ordequote:Op maandag 8 maart 2010 12:58 schreef i10TD het volgende:
[..]
Lol, ik denk niet dat ik snel verliefd zou worden op iemand waarmee het niks wordtben nogal select in alles
| /_ + _ / |quote:Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Nou in de eerste instantie leek alles dik in ordehordes smsjes per dag. Een avondje leuk samen film gekeken
![]()
Maar daarna bleek dat ze niks voor me voelde. It kinda sucks. Maar ben er nu wel overheen.
vraag het hem. lullig als hij zegt "ja op een ander"quote:Op maandag 8 maart 2010 15:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben verliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefd!
maar of hij het ook is?
hmm, nee, daar ben ik niet bang voor..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:09 schreef i10TD het volgende:
[..]
vraag het hem. lullig als hij zegt "ja op een ander"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |