quote:Op zondag 14 maart 2010 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post wat pics, dan beoordelen wij dat wel.
en vervolgens allemaal data krijgen zeker, dit topic kan je ook best anders dan met ja/nee beantwoordenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is het niet leuker om hier een 'Wanneer was je voor het laatst verliefd' topic van te maken? Dus wanneer/waarom? Anders krijg je alleen ja/nee antwoorden.
Omdat vrouwen dan weer rokjes en andere korte dingen gaan dragen natuurlijk. Had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:09 schreef GoodGawd het volgende:
In lente worden mensen toch vaak verliefd zeggen ze. Waarom?
Of jij moet ook rokjes gaan dragen, dan wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef GoodGawd het volgende:
Dus dan is het eigenlijk niet wederzijds?
GastEN?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Elvanera het volgende:
Hmm, wel weer leuke gasten in zicht. Verliefd neeZo snel gaat dat niet
Wat heerlijk romantisch.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef pizzaluigi het volgende:
Yep, at once, afgelopen weekend, op het eerste gezicht.
Nu nog zorgen dat het van twee kanten komt
Maar dat doet bijna niemand. En op een ander forum werkt het en da's veel leuker om te lezen.quote:Op maandag 15 maart 2010 07:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
en vervolgens allemaal data krijgen zeker, dit topic kan je ook best anders dan met ja/nee beantwoorden
OP-waardig.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Onzin.
ja -> ja
misschien/geen idee -> nee
nee -> nee.
Dat kopieer je gewoon uit zo'n hoe-leer-ik-vrouwen-begrijpen-boekje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Onzin.
ja -> ja
misschien/geen idee -> nee
nee -> nee.
*boks*.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat kopieer je gewoon uit zo'n hoe-leer-ik-vrouwen-begrijpen-boekje.
Mijn huidige situatie ligt iets anders..
Ja -> Geen idee
Misschien -> Geen idee
Nee -> Geen idee
Geen idee -> Geen idee
M'n rikketik is momenteel labielquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef MASD het volgende:
[..]
*boks*.
Welkom bij de club van labiele mensen.
ben het weer, op m'n lieve exquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:34 schreef i10TD het volgende:
never been, never will be
welcome to heartbreak
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Rockabella het volgende:
[..]
M'n rikketik is momenteel labiel.
vraag het eens ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef HugoChavez het volgende:
Sinds vanmiddag. Op een Koerdisch meisje.![]()
Ze is echt liev.![]()
![]()
Ze vindt mij ook wel leuk geloof ik. Nou ja, hoop ik.Kwee nie eigenlijk.
![]()
Ik zie haar zaterdag weer, insch'Allah.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik zie haar zaterdag weer, insch'Allah.
Ik ben dus alleen niet moslim, dus ik denk dat haar ouders mij niet lief vinden.Ik kan wel moslim worden natuurlijk.
Maar dan moet ik 5 keer per dag bidden en ik ben erg lui.
Gek he, je bent fucking Hugo Chavez!quote:Ik ben dus alleen niet moslim, dus ik denk dat haar ouders mij niet lief vinden.Ik kan wel moslim worden natuurlijk.
Maar dan moet ik 5 keer per dag bidden en ik ben erg lui.
Wanneer gaan wij eigenlijk daten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ga m'n aandacht maar weer verleggen naar die andere dude
..quote:
Ben alweer een tijdje vrijgezel hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haat aan uber leuke meisjes met vriendjes. En dan moet je wel lezen dat je zelf dan niet het vriendje bent.
:"x
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje vrijgezel hoor
??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haat aan uber leuke meisjes met vriendjes. En dan moet je wel lezen dat je zelf dan niet het vriendje bent.
:"x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
en dat ie lekker is geeft natuurlijk de doorslagquote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Deentjepeentje het volgende:
. Hij is echt een beetje fout maar wel lekker!
Ben benieuwd..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[..]
??
Uhuh, ontken 't maar eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe negeer ik je dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:28 schreef i10TD het volgende:
elv is ook een leuk meisje hoorze negeert me alleen wel altijd dik
maar dat ben ik onderhand wel gewend
dat ik al tijd niks vna je hoorquote:
dat je aan mij dacht tijdens je date en het daarom floptequote:
Op mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik voel me verliefd maar ik weet niet op wie dus ik zal het wel niet zijn.
Nee sorryquote:Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef i10TD het volgende:
[..]
dat je aan mij dacht tijdens je date en het daarom flopte
tot wij gaan daten. dan flopt het nog harderquote:
Je bent de 50ste die dat filmpje post, gefeliciteerdquote:
daar begint het mee tochquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:34 schreef Say-Ahh het volgende:
Ik ben niet verliefd. Ik vind wel iemand leuk.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:41 schreef voltapatch het volgende:
stap1: loop naar die gigaeikel toe,
stap2: sla op zen bakkes,
stap3: ga met dat meiske lopen,
stap4: als hij rechtstaat knal je hem overhoop!!
je kan het ook gewoon doen..
Het is nooit simpel. Bluh.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef i10TD het volgende:
ja
maar het ligt niet zo simpelhopelijk komt het allemaal goed
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Bij jou wel? Noes, het ligt aan mij.
klopt, maar dit meisje valt op mijn type, denkt aan mij enz enz terwijl ze een vriend heeft die niet haar typ isquote:
Dat zegt allemaal niks wanneer zij niet voor jou kiest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef i10TD het volgende:
[..]
klopt, maar dit meisje valt op mijn type, denkt aan mij enz enz terwijl ze een vriend heeft die niet haar typ iszelfs haar broertje vind mij beter bi jhaar passen kwa uiterlijk :3
doet ze ook niet..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niks wanneer zij niet voor jou kiest.
Ze verdient je niet. Ze houd je aan het lijntje. Overheen stappen en verliefd worden op een meid die wel voor je gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef i10TD het volgende:
[..]
doet ze ook niet..net achter gekomen. ze zegt wel dat het nog alle kanten op kan maar.. been there..
of ik niet verdien haar niet.. tis gewoon echt dat die vriend er nog is. anders..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ze verdient je niet. Ze houd je aan het lijntje. Overheen stappen en verliefd worden op een meid die wel voor je gaat.
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordequote:Op woensdag 31 maart 2010 01:34 schreef i10TD het volgende:![]()
![]()
ik geef het voortaan gewoon op.. zo hoeft het nooit meer voor mij,, dan maar eene oud zielig eenzaam mannetje
Dat zou de lol er vanaf halen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordeAchja ik kijk wel waar het schip strand. Maar waarom is het nooit eenvoudig
nja, de hoop is er weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordeAchja ik kijk wel waar het schip strand. Maar waarom is het nooit eenvoudig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |