Het is nooit simpel. Bluh.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:09 schreef i10TD het volgende:
ja
maar het ligt niet zo simpelhopelijk komt het allemaal goed
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Bij jou wel? Noes, het ligt aan mij.
klopt, maar dit meisje valt op mijn type, denkt aan mij enz enz terwijl ze een vriend heeft die niet haar typ isquote:
Dat zegt allemaal niks wanneer zij niet voor jou kiest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:23 schreef i10TD het volgende:
[..]
klopt, maar dit meisje valt op mijn type, denkt aan mij enz enz terwijl ze een vriend heeft die niet haar typ iszelfs haar broertje vind mij beter bi jhaar passen kwa uiterlijk :3
doet ze ook niet..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niks wanneer zij niet voor jou kiest.
Ze verdient je niet. Ze houd je aan het lijntje. Overheen stappen en verliefd worden op een meid die wel voor je gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef i10TD het volgende:
[..]
doet ze ook niet..net achter gekomen. ze zegt wel dat het nog alle kanten op kan maar.. been there..
of ik niet verdien haar niet.. tis gewoon echt dat die vriend er nog is. anders..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ze verdient je niet. Ze houd je aan het lijntje. Overheen stappen en verliefd worden op een meid die wel voor je gaat.
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordequote:Op woensdag 31 maart 2010 01:34 schreef i10TD het volgende:![]()
![]()
ik geef het voortaan gewoon op.. zo hoeft het nooit meer voor mij,, dan maar eene oud zielig eenzaam mannetje
Dat zou de lol er vanaf halen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordeAchja ik kijk wel waar het schip strand. Maar waarom is het nooit eenvoudig
nja, de hoop is er weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:55 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Vind je iemand leuk, zit je in de bios krijg je een sms van iemand die je zelf heel leuk vond maar die toen een vriend kreeg. Staat er in het smsje dat het uit is met der vriend, want ze twijfelde nogal en dat ze me dit maar smst ipv dat ik er op msn achter kwam. En ze hoopte niet dat ze me stoordeAchja ik kijk wel waar het schip strand. Maar waarom is het nooit eenvoudig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |