OP-waardig.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Onzin.
ja -> ja
misschien/geen idee -> nee
nee -> nee.
Dat kopieer je gewoon uit zo'n hoe-leer-ik-vrouwen-begrijpen-boekje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Onzin.
ja -> ja
misschien/geen idee -> nee
nee -> nee.
*boks*.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat kopieer je gewoon uit zo'n hoe-leer-ik-vrouwen-begrijpen-boekje.
Mijn huidige situatie ligt iets anders..
Ja -> Geen idee
Misschien -> Geen idee
Nee -> Geen idee
Geen idee -> Geen idee
M'n rikketik is momenteel labielquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef MASD het volgende:
[..]
*boks*.
Welkom bij de club van labiele mensen.
ben het weer, op m'n lieve exquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:34 schreef i10TD het volgende:
never been, never will be
welcome to heartbreak
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Rockabella het volgende:
[..]
M'n rikketik is momenteel labiel.
vraag het eens ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef HugoChavez het volgende:
Sinds vanmiddag. Op een Koerdisch meisje.![]()
Ze is echt liev.![]()
![]()
Ze vindt mij ook wel leuk geloof ik. Nou ja, hoop ik.Kwee nie eigenlijk.
![]()
Ik zie haar zaterdag weer, insch'Allah.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik zie haar zaterdag weer, insch'Allah.
Ik ben dus alleen niet moslim, dus ik denk dat haar ouders mij niet lief vinden.Ik kan wel moslim worden natuurlijk.
Maar dan moet ik 5 keer per dag bidden en ik ben erg lui.
Gek he, je bent fucking Hugo Chavez!quote:Ik ben dus alleen niet moslim, dus ik denk dat haar ouders mij niet lief vinden.Ik kan wel moslim worden natuurlijk.
Maar dan moet ik 5 keer per dag bidden en ik ben erg lui.
Wanneer gaan wij eigenlijk daten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ga m'n aandacht maar weer verleggen naar die andere dude
..quote:
Ben alweer een tijdje vrijgezel hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haat aan uber leuke meisjes met vriendjes. En dan moet je wel lezen dat je zelf dan niet het vriendje bent.
:"x
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje vrijgezel hoor
??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haat aan uber leuke meisjes met vriendjes. En dan moet je wel lezen dat je zelf dan niet het vriendje bent.
:"x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |